کد خبر: 8430
A
مشاورمعاون وزیر راه و شهرسازی:

دست هایی در کار هست تا دولت را تخریب کنند/ برخی از نمایندگان موافق استیضاح آخوندی امضای خود را پس گرفتند

مشاورمعاون وزیر راه و شهرسازی از طرح شکایت عمران شهرهای جدید از سایت خبری مسیر انلاین خبر داد.

دست هایی در کار هست تا دولت را تخریب کنند/ برخی از نمایندگان موافق استیضاح آخوندی امضای خود را پس گرفتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، منصور کمالی مشاور معاون وزیر راه و شهرسازی طی مصاحبه‌ای گفت:دست هایی در کار هست تا دولت را تخریب و وزارت راه را ناکارآمد و مسئولین آن را به دست داشتن در ارتشا پردیس متهم نمایند اخیرا سایت مذکور که بدون تردید از رقبای دولت تدبیر و امید ارتزاق می کنید اقدام به نشر اکاذیب کرده و ضمن اعلام ارقامی غیر واقعی در ارتشا اخیر پردیس آن را به مسولان رده بالای وزارتخانه نسبت داده و نهایت تخریب و بی انصافی را در این خصوص داشته است .


وی گفت :مدیر عامل سابق پردیس بنا به گزارشاتی و به توصیه مدیر عامل شرکت عمران و رییس محترم حراست وزارت ایشان در به نیروهای امنیتی معرفی و در حال بررسی موضوع هستند در صورتیکه سایت مسیر آنلاین با مدیریت شخصی به نام (الف- نون) با انگیزه تخریب این وزارتخانه و ایجاد فضای مسموم جهت استیضاح وزیر راه و شهرسازی و اعلام اینکه مسولان بالادست نیز در زمره رشوه گیران هستند اذهان عمومی را تشویش و افکار عمومی را در مسیر غیراقعی هدایت کرده است و لذا شرکت عمران شهرهای جدید اعلام جرم بر علیه ایشان را حق خود دانسته و در مجتمع قضایی جرائم الکترونیکی طرح شکایت نموده است.


اوافزود : از آنجاییکه هنوز کیفر خواستی صادر نشده و کسی مجرم شناخته نشده چگونه اتهام به حریم خدمتگذاران نظام در را حق خود می دانند .


کمالی گفت:مساله بوجود آمده و موضوع اختلاس در شهرهای جدید هشتگرد و اندیشه مربوط به دولت گذشته بوده و مدیران آن نیز منصوب آن دولت بوده اند متاسفانه سایت مذکور در خبر خود منتسب به دولت تدبیر امید اعلام نموده است به هر حال ما امیدواریم قوه محترم قضاییه با دقت لازم به موضوع رسیدگی نماید .
کمالی در پاسخ به سوال استیضاح وزیر راه و شهرسازی نیز گفت: استیضاح دکتر آخوندی هم از روند منطقی برخوردار نیست افرادی در این خصوص اظهار نظر می کنند و صدا و سیما آن را پخش می کند که تخصص ندارند و با تحصیلات پزشک عمومی در حوزه عمران و حمل و نقل و مطالبشان غیر علمی است مثل این است که من با تخصص عمران در اتاق عمل وارد شوم و علت مرگ شخصی را بررسی کنم کجای دنیا این روش معقول است؟
او افزود: ای کاش صدا و سیما از اساتید دانشگاه و متخصصان حمل و نقل دعوت و به منظور روشن ساختن افکار عمومی موضوع بررسی می شد نه تحت تاثیر احساسات زحمات وزیری را که با خلوص نیت زحمت می کشد نادیده انگاشته شود .

کمالی خاطر نشان کرد: وزارت خانه ای که هوا و زمین و دریا و راه اهن و مسکن و را اداره می کند می بایست مورد حمایت قرار گیرد.

مشاورمعاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: وزارت راه و شهر سازی ، کار دشواری در بدنه خود دارد و سخن گفتن احساسی نادیده گرفتن کارشناسان صدوق و وظیفه شناس است امروز فقط دکتر آخوندی نیست که استیضاح می شود بلکه بدنه و کارمندان این وزارتخانه مورد بی مهری قرار می گیرند .


کمالی گفت: مطلع شدم تعدادی از نمایندگان قانع و امضا خود را پس گرفته اند امیدوارم نمایندگان محترم موضوع را با دقت بیشتری بررسی و دولت تدبیر و امید را تا پایان دوره حمایت کنند و تحت تاثیر تخریب های سایت ها و افراد غیر علمی قرار نگیرند.

منبع: پویش

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر