کد خبر: 85581
A

قیمت سکه و دلار همچنان رکـــورد می‌زند/ آخرین قیمت ها

قیمت سکه و طلا امروز در بازار تحت دتاثیر افزایش نرخ دلار همچنان روندی افزایشی را دنبال می‌کند.

قیمت سکه و دلار همچنان رکـــورد می‌زند/ آخرین قیمت ها

به گزارش دیده بان ایران؛  همراه با افزایش قیمت دلار در بازار، قیمت طلا و سکه نیز در بازار روندی صعودی در پیش گرفته است.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار ۳۷۲ هزار تومان بالا رفت؛ به طوری که در نهایت با قیمت ۸ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان فروخته شد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم امروز در بازار با افزایش ۲۵۰ هزار تومانی روبه‌رو شد. امروز در بازار هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان است.

از سوی دیگر، هر گرم طلای ۱۸عیار رشد ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومانی را تجربه کرد. هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار ۸۴۴ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۶۵۸ هزار تومان بود.

دلار سدشکنی کرد

تسنیم نوشت: در بازار آزاد قیمت دلار ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است.

افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ قیمت های خرید و فروش ارز طی روز جاری نسبت به روز کاری قبل با افزایش همراه بوده و بر همین اساس هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد هم‌اکنون 20 هزار و 400 تومان و یورو 22 هزار و 300 تومان و درهم امارات 5 هزار و 690 تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با 495 تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل 19 هزار و 295 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 19 هزار و 195 تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با 495 تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل 21 هزار و 395 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 21 هزار و 295 تومان است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر