کد خبر: 85680
A

دولت مصمم به نرخ‌گذاری در بازار اجاره است/شرایط مشمولان دریافت ودیعه مسکن

علی قائدی معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی: اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن برای خانواده‌های مستاجر کم‌درآمد که در واحدهای مسکونی کوچک‌ متراژ زندگی می‌کنند جزو برنامه‌های کوتاه مدت دولت به منظور ساماندهی بازار اجاره تلقی می‌شود. خانوارهایی که در خانه‌های مسکونی مطابق الگوی مصرف زندگی می‌کنند، شامل تسهیلات می‌شوند که این الگو در شهر تهران ۷۵ متر و در سایر شهرها ۱۰۰ متر برآورد می‌شود. دولت با در نظر گرفتن مجموعه نظرات مطرح شده و به دلیل شرایط خاص بازار مسکن، مصمم به نرخ‌گذاری در بازار اجاره است و این امر در مجموعه وزارت راه و شهرسازی نهایی شده است.

 دولت مصمم به نرخ‌گذاری در بازار اجاره است/شرایط مشمولان دریافت ودیعه مسکن
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی قائدی معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی: اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن برای خانواده‌های مستاجر کم‌درآمد که در واحدهای مسکونی کوچک‌ متراژ زندگی می‌کنند جزو برنامه‌های کوتاه مدت دولت به منظور ساماندهی بازار اجاره تلقی می‌شود.

 خانوارهایی که در خانه‌های مسکونی مطابق الگوی مصرف زندگی می‌کنند، شامل تسهیلات می‌شوند که این الگو در شهر تهران ۷۵ متر و در سایر شهرها ۱۰۰ متر برآورد می‌شود.

 دولت با در نظر گرفتن مجموعه نظرات مطرح شده و به دلیل شرایط خاص بازار مسکن، مصمم به نرخ‌گذاری در بازار اجاره است و این امر در مجموعه وزارت راه و شهرسازی نهایی شده است.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر