کد خبر: 86021
A

مایکروسافت تمام فروشگاه‌های حضوری خود را در سراسر جهان به دلیل شیوع کرونا تعطیل می‌کند

شرکت مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کرد که با شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته کارکنان خود را به فروشگاه‌ها نفرستد و تمامی خدمات حضوری‌اش را تعطیل کند. این شرکت قصد دارد تمام خدماتش را تنها به صورت آنلاین عرضه کند.

مایکروسافت تمام فروشگاه‌های حضوری خود را در سراسر جهان به دلیل شیوع کرونا تعطیل می‌کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  ویروس کرونا باعث شده همه شرکت‌های مشهور دنیا به این فکر بیفتند که شیوه کار خود را تغییر دهند. این شرکت‌ها برای حفظ سلامت کارکنان و همچنین مشتریان خود تصمیم گرفتند در زمان شیوع ویروس کرونا خدمات آنلاین خود را بیش از گذشته فعال کنند. یکی از شرکت‌هایی که تصمیم گرفت به نوبه خود سهمی در قطع زنجیره ویروس کرونا داشته باشد، شرکت مایکروسافت است.

 

اعتمادآنلاین به نقل از «digital trends» گزارش می‌دهد، مایکروسافت از مهم‌ترین شرکت‌های جهان به شمار می‌رود که خدمات خود را به سراسر جهان ارائه می‌دهد. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که به علت شیوع ویروس کرونا نوع خدمات خود را به مشتریانش تغییر خواهد داد. بیشتر کارکنان این شرکت از خانه مشغول به کار شده‌اند و مایکروسافت از این اقدام جهانی استقبال کرد و به کارکنان خود اجازه داد تا دورکاری را ادامه دهند. مایکروسافت غول فناوری اعلام کرده است که تمام فروشگاه‌های فیزیکی خود را تعطیل می‌کند و در آینده فقط بر فروش آنلاین محصولاتش تمرکز خواهد کرد.

 

مایکروسافت

 

این شرکت طی پستی در لینکدین خبر داد که در حال تغییر استراتژیک خدمات خرده‌فروشی از جمله بستن فروشگاه‌های فیزیکی مایکروسافت است. مایکروسافت دلیل این کار خود را شیوع بیماری همه‌گیر کووید-19 در جهان عنوان کرد و همچنین اظهار داشت که فروش سخت‌افزار و نرم‌افزار به ویژه محصولات دیجیتالی مانند مایکروسافت 365 و بازی‌های Xbox Store همچنان به صورت آنلاین توزیع می‌شود.

 

در بیانیه این شرکت آمده است: «اعضای تیم خرده‌فروشی ما به ارائه خدمات به مشتریانی که از امکانات شرکت‌های مایکروسافت حضوری یا از راه دور استفاده می‌کنند ادامه خواهند داد و برای رسیدن به اهداف کلی شرکت دست به گسترش تیم خود خواهند زد.»

 

یکی از نماینده‌های مایکروسافت به دیجیتال ترندز گفته است به همه کارمندانی که در دوران شیوع کرونا آسیب مالی دیده‌اند فرصتی داده می‌شود تا در شرکت بمانند و برای گروه پشتیبانی مشتریان در امر فروش کار کنند. برخی از آنها در دفاتر شرکتی مایکروسافت کار می‌کنند و برخی دیگر از خانه کار خود را انجام می‌دهند.

 

مایکروسافت

 

دیوید پورتر، معاون رئیس شرکت مایکروسافت، در اطلاعیه‌ای تایید کرده که تیم خرده‌فروشی به فعالیت خود در ارائه خدمات به مشتریان ادامه خواهد داد و به دلیل شیوع ویروس کرونا در قبال درخواست برای کار در خانه انعطاف نشان خواهد داد. او می‌گوید: «ما عمداً تیم‌هایی را با پیشینه و مهارت‌های خاص و منحصر به فرد تشکیل دادیم تا بتوانند از هر جایی به مشتریان خدمات ارائه کنند.»

 

او ادامه می‌دهد: «این تحول در نوع خدمت‌رسانی نیروی کار این اطمینان را به شرکت داد که ما می‌توانیم در صورت نیاز بیشتر از گذشته به مشتریان خود خدمت کنیم که این مساله ما در ماه‌های اخیر بیش از پیش بر ما مسجل شد. همچنین کارکنان ما می‌توانند به بیش از 120 زبان با مشتریان ارتباط برقرار کنند. این تنوع نشان‌دهنده جوامع و کشورهای زیادی است که ما در خدمت‌شان هستیم. میزان تعهد ما برای رشد و توسعه چنین خدماتی قوی‌تر از همیشه شده است.»

 

شرکت مایکروسافت برای بهبود روابط خود با مشتریان تمام کارکنان خود را آماده کرده و برای ادامه کارها از طریق خدمات آنلاین کاملاً مهیا شده است. این شرکت به کارکنانی که برای ارائه خدمات در فروشگاه و به صورت حضوری تعلیم دیده بودند نیز این امکان را داده تا از خانه به کار خود ادامه دهند.

منبع: اعتمادآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر