کد خبر: 86720
A

آخرین قیمت خودرو در بازار ۱۸ تیر۹۹/ پژو ۴۰۵ اس ال ایکس ۱۴۰ میلیون تومان/ سمند ال ایکس ۱۳۶ میلیون تومان

قیمت انواع خودرو

آخرین قیمت خودرو در بازار  ۱۸ تیر۹۹/ پژو ۴۰۵ اس ال ایکس ۱۴۰ میلیون تومان/ 
سمند ال ایکس  ۱۳۶ میلیون تومان

به گزارش سایت دیده ایران؛ امروز  قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ به قیمت ۱۳۹ میلیون تومان رسید و در مقابل آن پژو ۴۰۵ اس ال ایکس افزایش قیمت چشمگیری را در هفته جاری تجربه کرده است؛ این خودرو که طی هفته های گذشته درصد کم تری افزایش قیمت را در نسبت با سایر خودروهای بازار تجربه می کرده است طی یک هفته اخیر بیش از ۱۰ میلیون تومان گران شده است و قیمت آن به ۱۴۰ میلیون تومان رسیده است.

 قیمت پژو ۲۰۰۸ که در هفته گذشته ۵۸۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شده بود امروز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به ۵۸۵ میلیون تومان رسیده است در مقابل افزایش قیمت ناچیز پژو ۲۰۰۸ سمند ال ایکس به طور چشمگیری طی هفته جاری گران شده است؛ این خودرو که در هفته گذشته کاهش قیمت ۱ میلیون تومانی را تجربه می کرده است در هفته جاری بیش از ۱۰ میلیون تومان گران شده است و قیمت آن به ۱۳۶ میلیون تومان رسیده است.

در این میان قیمت انواع مدل های خودرو پراید نیز کماکان بالای مرز ۷۰ میلیون تومان است به گونه ای که قیمت پراید ۱۱۱ در مرز ۸۰ میلیون تومان یعنی ۷۹ میلیون تومان قرار دارد، قیمت پراید ۱۳۱ و ۱۳۲ نیز به ترتیب ۷۳ و ۷۴ میلیون تومان اعلام شده است و قیمت وانت آریسان نیز در مرز صد میلیون تومانی قرار دارد و نرخ این خودرو در حال حاضر در بازار ۹۸ میلیون تومان اعلام شده است.

افزایش قیمت ها در بازار خودرو در حالی اتفاق می افتاد که اغلب سرمایه گذاران از این بازار خارج شده و به سمت بازار های بورس، طلا و سکه حرکت کردند و به گفته کارشناسان افزایش نرخ های خودرو طی هفته های اخیر ناشی از مقاومت فروشندگان این بازار در مقابل کاهش قیمت خودرو است.معاملات صوری مهمترین دلیل بروز این اتفاق است . بررسی ها نشان می دهد قمت ها روندی افزایشی را در بازار طی می کنند در خالی که بازار خالی از مشتری است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر