کد خبر: 86899
A

مجلس یازدهم به دنبال ایجاد یک تنش دیگر در روابط بین الملل و اقتصاد کشور / خروج از پروتکل الحاقی

علی خضریان نماینده اصول‌گرای مجلس یازدهم از تهیه طرح خروج ایران از پروتکل الحاقی خبر داد. خضریان در خصوص این اقدام مجلس گفت: در حال حاضر نمایندگان در حال امضا طرحی هستند که دولت را ملزم به خروج از پروتکل الحاقی کنیم.

مجلس یازدهم به دنبال ایجاد یک تنش دیگر در روابط بین الملل و اقتصاد کشور / خروج از پروتکل الحاقی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی خضریان نماینده اصول‌گرای مجلس یازدهم از تهیه طرح خروج ایران از پروتکل الحاقی خبر داد. خضریان در خصوص این اقدام مجلس گفت: در حال حاضر نمایندگان در حال امضا  طرحی هستند که دولت را  ملزم به خروج از پروتکل الحاقی کنیم.

خضریان در پاسخ به این سوال که آیا این احتمال هست نمایندگان مجلس یازدهم طرحی برای خروج ایران از برجام داشته باشد گفت: باید این مسئله در کمیسیون امنیت ملی بررسی تخصصی شود که ما در چه شرایطی هستیم ولی ما چه در برجام باشیم و چه بخواهیم خارج شویم باید به دنبال حل مشکلات داخلی کشور باشیم.

خضریان به عصر ایران گفته است: جدای از اینکه ما در چشم اندازمان با این جریان غربی در دنیا که آنها عملا الان ازبرجام خارج شده‌اند می خواهیم چگونه رفتار کنیم باید بدانیم که مسائل ما الان ارتباطی به این موضوع پیدا نمی کند. ما با واقعیتی مواجه هستیم و آن هم تعهد ناپذیری غرب با راهبری آمریکاست. در کنار این، ما دو حالت داریم یا می توانیم بنشینیم غصه بخوریم یا می توانیم همت کنیم و مسائل مان را حل کنیم. جریان انقلابی که مقام معظم رهبری خودشان راهبر این جریان است قائل به این است که ما باید دست به کمر خودمان بگیریم و بلند شویم و کار کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر