کد خبر: 88755
A

وزیر پیشنهادی صمت، چرا بر طبل گرانی خودرو می کوبید ؟هزینه های شرکتهای زیاندیده خودرو سازان بالاست نه هزینه های تولید!

مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت می گوید قیمت تمام شده خودروها بسیار بیشتر از چیزی است که مردم می خرند؛ بعبارت دیگر منتظر افزایش بیشتر قیمتها باشید. سخنان وزیر نشان میدهد که ۸۰میلیون نفر ایرانی چه راحت در دام انحصار صنعت خودرو گرفتار و هر قیمتی را با بدترین شرایط به مردم تحمیل کنند

وزیر پیشنهادی صمت، چرا بر طبل  گرانی خودرو می کوبید ؟هزینه های شرکتهای زیاندیده خودرو سازان  بالاست نه هزینه های تولید!
به گزارش سایت دیده بان ایران، مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت می گوید قیمت تمام شده خودروها بسیار بیشتر از چیزی است که مردم می خرند؛ بعبارت دیگر منتظر افزایش بیشتر قیمتها باشید.
سخنان وزیر نشان میدهد که ۸۰میلیون نفر ایرانی چه راحت در دام انحصار صنعت  خودرو گرفتار و هر قیمتی را با بدترین شرایط به مردم تحمیل کنند. 
متاسفانه تنها کشوری هستیم که خودروسازان نه تنها هیچ نیازی برای ارتقا کیفیت و حتی تبلیغ برای فروش محصولات خودنمی بینند؛ بلکه اوضاع آنقدر خنده دار است که مردم را مجبور می کنند برای تولیدات بی کیفیت صف بکشند و تولید کننده با منت قرعه کشی کند .
نکته مهم این است که وزیری که باید حامی مصرف کننده باشد چه راحت از افزایش خودرو سخنان می گوید ، اما وزیر محترم باید توجه کند که اگر  هزینه های تولید بالاست اما خودرو ساز های کشور نیز خودروهای بی کیفیت با فناوری از رده خارج  را با قیمت نجومی به مردم می فروشند .
آقای وزیر؛ آیا می دانید با سخنان روز چهارشنبه شما در خصوص خودرو ، قیمت پراید سه رقمی شد و از مرز ۱۰۳ میلیون تومان  گذشت و این افزایش قیمت به راحتی در سایر محصولات به چشم می خورد ؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر