کد خبر: 89815
A

مجلس و شورای نگهبان درباره جاماندگان سهام عدالت جلسه مشترک برگزار می‌کنند

عضو هیات‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به موارد اختلافی میان مجلس و شورای نگهبان درباره برخی مواد طرح جاماندگان سهام عدالت مقرر شد که نشست‌ مشترکی برای بررسی موارد اختلافی تشکیل شود تا پس از تصویب در مجلس برای تسریع در اجرای قانون، شاهد کمترین ایرادات و ابهامات احتمالی از سوی شورای نگهبان باشیم.

مجلس و شورای نگهبان درباره جاماندگان سهام عدالت جلسه مشترک برگزار می‌کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدعلی نظری، عضو هیات‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تعین تکلیف طرح جاماندگان سهام عدالت در این کمیسیون در جلسات آتی کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد و گفت: طرح جاماندگان سهام عدالت که مدتی است در مجلس و کمیسیو‌ن‌های مرتبط در حال بررسی است، در هفته گذشته نیز در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی شد.

 

وی افزود: در این جلسه نمایندگانی از مرکز پژوهش‌های مجلس و شورای نگهبان حضور داشتند که تا ماده ۵۳ این طرح با حضور آنها مورد بررسی قرار گرفت.

 

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: در جلسات متعددی که تاکنون با حضور کارشناسانی از مرکز پژوهش‌‌ها و شورای نگهبان داشتیم، برخی موارد اختلافی بین این دو نهاد حقوقی مورد بررسی قرار گرفت.


نظری ادامه داد: با توجه به موارد اختلافی میان مجلس و شورای نگهبان درباره برخی مواد طرح جاماندگان سهام عدالت مقرر شد که نشست‌ مشترکی بین مجلس و شورای نگهبان برای بررسی موارد اختلافی تشکیل شود تا پس از تصویب در مجلس برای تسریع در اجرای قانون، شاهد کمترین ایرادات و ابهامات احتمالی از سوی شورای نگهبان باشیم.

 

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: برخی موارد اختلافی بین شورای نگهبان و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس درباره نحوه شناسایی دقیق جاماندگان سهام عدالت بود که قرار شد در جلسه مشترکی که برگزار می‌شود، راهکارهای آن مورد بررسی قرار گیرد.

 

منبع: تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر