کد خبر: 90898
A

کره سهمیه‌بندی شد

رئیس اتحادیه سوپر مارکت‌ها می‌گوید: کره در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سهمیه‌بندی شد. علت سهمیه‌بندی کره در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز این است که برخی فروشگاه‌ها کره را با قیمت قبل عرضه می‌کنند.

کره سهمیه‌بندی شد

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تولید «کره ملی» در فضای مجازی آنقدر خبرساز شد که برخی از کاربران نسبت به آن واکنش‌های متعددی نشان دادند.حال پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد کره در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سهمیه‌بندی شده است. یعنی به هر فرد یک کره 100 گرمی تعلق می‌گیرد.

 

در همین حال رئیس اتحادیه سوپر مارکت‌ها از افزایش 90 درصدی قیمت کره از دو روز گذشته خبر داد و به تجارت‌نیوز گفت: در چند ماه گذشته کره در بازار نایاب بود و حالا طی دو روز گذشته قیمت کره 100 گرمی به هشت هزار تومان رسیده است. علت سهمیه‌بندی کره در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز این است که برخی فروشگاه‌ها کره را با قیمت قبل عرضه می‌کنند و به همین دلیل باعث هجوم مردم به فروشگاه‌های زنجیره‌ای شده است.

سعید درخشانی افزود: قیمت کره 100 گرمی در دو روز گذشته چهار هزار و 500 تومان بود. حالا با افزایش قیمت‌ها ممکن است در این فروشگاه‌های زنجیره‌ای به هر فرد تنها یک کره 100 گرمی بدهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر