کد خبر: 91188
A

ماجرای تیتر فرافکنانه روزنامه آفتاب یزد/ حرف هایی که مدیرمسئول نخواست ببیند

روزنامه آفتاب یزد در یادداشتی از مظفری( مدیر مسئول) مانند گذشته در مطلبی فرافکنانه درصدد است تا خود را وکیل مردم بداند‌ و سنگ حمایت از مردم را بر سینه بزند آنم در روزهای آخر دولت که همگان از جمله اصلاح طلب و اصولگرا مخالف سرسخت بی برنامگی دولت تدبیر و امید شدند و کمتر پشتیبانی حتی در میان حامیانش دارد .

ماجرای تیتر فرافکنانه روزنامه آفتاب یزد/ حرف هایی که مدیرمسئول نخواست ببیند
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه آفتاب یزد در یادداشتی از مظفری( مدیر مسئول) مانند گذشته در مطلبی فرافکنانه درصدد است تا خود را وکیل مردم بداند‌ و سنگ حمایت از مردم را بر سینه بزند آنم در روزهای آخر دولت که همگان از جمله اصلاح طلب و اصولگرا مخالف سرسخت بی برنامگی دولت تدبیر و امید شدند و کمتر پشتیبانی  حتی در میان حامیانش دارد .

 

نکته این یادداشت این است که این مطالب فرافکنانه این روزنامه در این وانفسای گرانی ها نشانگر چیست؟ نشان دوختن رختی که خود را غمخوار جامعه تحت فشار بداند یا نه سفارشی شده است تا عدم تدبیر و امید و سیاست غلط دولت را در وزارت صمت پس از  رحمانی توجیه کند.

آقای مظفری ؛ در مطلب خود عنوان کرده اند که از بی‌تدبیری‌های وزیر صمت که می‌نوشتیم نمی‌دانستیم کارها رها می‌شود به امان خدا، چرا اینقدر دیر به این نتیجه رسیده اید و مطلب را بد فهمیدید. بی تدبیری وزیر نبود، سرک کشیدن های بسیار و اوامر دوستان شما در دولت در خصوص انتصابات این شخص و ماندن  آن شخص در پست ، تصمیم گیری های غلط اقتصادی در قامت چند مشاور اقتصادی و  گذاشتن تمام ارکان اقتصادی ، سیاسی ، .... در سبد برجام بود.

 

➖یادتان هست ارز ۴۲۰۰ تومانی که فضای کشور را به سمت #رانت، #فساد و هزاران معضل اقتصادی کشور برد که فقط مردم جوابگوی این ندانم کاری شدند. به جرات می گویم هدف حمایت از وزیر سابق نیست البته انتقاداتی نیز به وی وارد است. 

اخبار مرتبط

ارسال نظر