کد خبر: 91821
A

طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه مدل جدید

گروه کابینت سازی تو در تو با برخورداری از یک تیم حرفه ای در طراحی، ساخت کمد دیواری اصفهان و اجرای کابینت آشپزخانه در نظر دارد که با در نظر گرفتن تمام سلایق و همچنین تازه ترین های دنیای کابینت، انتخاب کابینت کلاسیک و یا مدرن را برای شما ساده تر سازد.

طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه مدل جدید

به گزارش دیده بان ایران؛ از آنجا که آشپزخانه می تواند محلی از خانه باشد که شما و اهل خانواده بیشتر وقت خود را در آن سپری می کنید؛ بنابراین می توان آشپزخانه را به قلب خانه تشبیه کرد و بهتر است آن را زیبا، مدرن و مهمان پذیر طراحی کنید. همانطور که می دانید طراحی کابینت نقش بسزایی در طراحی دکوراسیون داخلی یک آشپزخانه دارد، به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به کمک تیم کابینت سازی تو در تو، که خدمات مربوط به طراحی کابینت در اصفهان را انجام می دهند با این موضوع بیشتر آشنا شویم.

گروه کابینت سازی تو در تو با برخورداری از یک تیم حرفه ای در طراحی، ساخت کمد دیواری اصفهان و اجرای کابینت آشپزخانه در نظر دارد که با در نظر گرفتن تمام سلایق و همچنین تازه ترین های دنیای کابینت، انتخاب کابینت کلاسیک و یا مدرن را برای شما ساده تر سازد.

 

انواع کابینت

 


کابینت با درب های چوبی

1

روکش چوبی درب کابینت ها، به آشپزخانه یک خانه مدرن، احساس گرما و عمق را انتقال می دهد. در روکش های چوبی، نقش رگه های درخت شبیه به درخت واقعی طراحی شده اند، تا علاقه مندان به طبیعت، از این زیبایی بیشتر لذت ببرند.

 

طراحی کابینت با روکش چوبی

کابنیت های استیل ضد زنگ

22

در حال حاضر برای نزدیک کردن خانه خود به سبک های مدرن امروزی دکوراسیون آشپزخانه، از کابینت های استیل در طراحی کابینت استفاده می کنند. استیل ضد زنگ، یکی از مدرنترین متریال های مورد استفاده در طراحی و ساخت کابینت در اصفهان می باشد که هم برای حفظ محیط زیست مفید هستند و هم در مقایسه با کابینت چوبی، بهداشت ساده تر، بهتر و مقاومت بالاتر(اگر خراش را در نظر نگیریم) دارند.

 

طراحی کابینت استیل

کابینت هایگلاس و لاک

کابینت های هایگلاس همان کابینت های براق و زیبا با رنگ های روشن هستند که نیاز به مراقبت بیشتری دارند. زیرا ممکن است علاوه بر این که در برابر خراش مقاوم نباشد، نیاز توجه مداوم به تمیز ماندن آن ها داشته باشید. اما درب این کابینت ها به علت بازتاب نوری که ایجاد می کند، می تواند به عنوان منبع روشنایی در طراحی کابینت آشپزخانه نیز کاربرد داشته باشد.

 

مدل های کابینت آشپزخانه

333


استفاده از قفسه های شناور در طراحی کابینت آشپزخانه

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه های مدرن امروزی بیشتر شاهد استفاده از قفسه های شناور در طراحی کابینت هستین زیرا خطوط صافی را در پرسپکتیو خانه اضافه کرده و فضای آشپزخانه شما را مدرن یا امروزی می کند. اما توجه به این نکته خالی از لطف نیست که استفاده از این نوع قفسه ها برای افرادی که نظم بیشتری در نگهداری وسایل آشپزخانه دارند توصیه می شود.

 

طراحی کابینت آشپزخانه با قفسه های شناور

بکارگیری رنگ در کابینت های مدرن

می توان از رنگ ها، در طراحی کابینت خانه هایی استفاده کرد که علاوه بر مدرن بودن، ظاهری قدیمی یا سنتی دارند. می توان با اضافه کردن رنگ چوب یا قهوه ای روشن، سردی رنگ فضا را متعادل کرد.

گاهی نیز می توانید از ترکیب چند رنگ برای ساخت کابینت های آشپزخانه خود استفاده کنید اما قبل از انجام این کار، از انتخاب رنگ مورد علاقه خود برای رنگ کابینت مطمئن شوید.

 

کابینت سفید رنگ

یکی از دلایلی که کابینت سفید رنگ و یا رنگ های روشن بسیار مورد علاقه افراد و مهندسان طراح است، تاثیری است که این رنگ بر تمیز و دل بازتر نشان دادن آشپزخانه دارد. کابینت سفید رنگ در هر جنسی که مدنظر داشته باشید اعم از ملامین، لاک، روکش و غیره قابل تولید است.

444

استفاده از رنگ سفید در طراحی کابینت

ذکر این نکته لازم است که ممکن است کابینت های سفید، دست و پای شما را در طراحی مورد نظرتان ببندد و قابلیت کابینت های رنگی را در ایجاد طرح های نوین نداشته باشد. به طور مثال نگاهی به عکس زیر بیاندازید. رنگ سبز چوبی، آن را منحصربفرد، تمیز و براق کرده است. رنگ و طرح رگ های چوبی، به آن بافتی زیبا داده است.

55555

طراحی کابینت با چوب های رنگی

کابینت های بالایی را حذف کنید.

اگر وسایل آشپزخانه تان زیاد نیست، از طراحی کابینت های بالایی، صرف نظر کنید. درست است که حذف کابینت های بالایی به نظر ریسک بزرگی می آید، اما باعث می شود، فضایی باز و مدرن را به آشپزخانه خود بدهید.

6666

حذف کابینت های بالایی در طراحی آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه با طرح فلزی

اگر به عکس زیر نگاه کنید، متوجه می شوید که شما می توانید با استفاده از روکش های طرح استیل بر روی کابینت های MDF نیز، ظاهر مینیمالیست به طراحی کابینت آشپزخانه خود بدهید. اما قبل از انجام این کار با یک طراح و یا گروه کابینت سازی مشورت کنید.

7

طراحی کابینت فلزی

ترکیبی از طراحی ها برای کابینت

شما حتی می توانید از ترکیب طراحی های مینیمالیست آشپزخانه در طراحی کابینت استفاده کنید. به طور مثال می توانید کابینت های چوبی خود را با کابینت های سفید در پخش بالایی ترکیب ‌کنید. یا قفسه های شناور بالایی را با کابینت های چوبی رنگ شده ترکیب کنید.

 

ترکیب انواع مدل های طراحی کابینت آشپزخانه بسیار زیاد هستند که شما می توانید برای طراحی آشپزخانه خود استفاده کنید. برای انتخاب این ترکیب می توانید از همکاران ما در گروه کابینت سازی تو در تو کمک گرفته تا بهترین انتخاب را برای داشتن کابینت مدرن و کلاسیک در اختیارتان قرار دهند. همچنین می توانید نمونه کار های این گروه را مشاهده کنید.

در این مقاله به تعدادی از انتخاب های ممکن برای طراحی کابینت آشپزخانه به سبک مدرن و کلاسیک پرداختیم. اما این مقاله فقط بخش کوچکی از این طراحی ها را پوشش داده است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر