کد خبر: 92568
A

قیمت سکه به کانال ۱۴ میلیون تومان بازگشت/ کشتی آرای: حباب سکه طرح جدید به یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید

در بازار داخلی امروز دوشنبه از ساعت ۱۱ یه بعد با شروع معاملات ارزی قیمت دلار با افزایش مواجه شد که همین امر باعث افزایش بهای سکه و طلا در بازار شد.

قیمت سکه به کانال ۱۴ میلیون تومان بازگشت/ کشتی آرای: حباب سکه طرح جدید به یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: در بازار امروز بهای جهانی طلای با ۱ دلار افزایش به یک هزار و ۹۰۱ دلار در هر اونس رسید. قیمت هر اونس نقره هم ۲۴ دلار و ۲ سنت است. در بازار داخلی هم امروز از ساعت ۱۱ یه بعد با شروع معاملات ارزی قیمت دلار با افزایش مواجه شد که همین امر باعث افزایش بهای سکه و طلا در بازار شد.

این کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۳ میلیون و ۵۰۰ تومان، سکه طرح جدید ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۷ میلیون و ۹۰۰ تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۵ میلیون و ۱۰۰ تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای تصریح کرد: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۵ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۶ میلیون و ۱۴۶ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۳۴۳ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه اظهارداشت: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۶۳۷ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: حباب سکه طرح جدید با تقاضا در بازار به یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید..

منبع: پارسینه

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر