کد خبر: 93134
A

آیفون ۱۲ مینی اپل رونمایی شد

آیفون ۱۲ مینی (iPhone 12 Mini) کوچک‌ترین آیفون تمام‌صفحه‌ تابه‌امروز است که از نخستین تراشه‌ی پنج نانومتری دنیا یعنی A14 استفاده می‌کند و دوربین دوگانه دارد.

آیفون ۱۲ مینی اپل رونمایی شد
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نسل جدید گوشی‌های سری آیفون همه‌ساله در اواخر شهریورماه معرفی می‌شوند، بااین‌حال دنیاگیری ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ شرایط را تغییر داد. شایعه‌های مربوط به تاریخ رونمایی آیفون ۱۲ در ابتدا ضدونقیض بودند تا اینکه جدیدترین گزارش مالی این شرکت منتشر شد. به‌هنگام انتشار جدیدترین گزارش مالی، اپل اعلام کرد گوشی‌های سری آیفون ۱۲ چند هفته دیرتر از حالت معمول به بازار عرضه می‌شوند.

 

اپل اواخر شهریور امسال رویدادی جدید با شعار Time Flies برگزار کرد. در این رویدادِ پراهمیت شاهد رونمایی نسل جدید ساعت‌های سری اپل واچ و تبلت‌های سری آیپد بودیم. زمان زیادی نگذشته بود که شرکت کوپرتینویی دعوت‌نامه‌ی رویداد دیگری با شعار Hi, Speed را برای رسانه‌ها ارسال کرد. از شعار دعوت‌نامه مشخص بود محصولاتی که در رویداد معرفی می‌شوند روی سرعت تمرکز خاصی دارند.

 

اپل در جریان برگزاری مراسم Hi, Speed چهار گوشی جدید رونمایی کرد. کوچک‌ترین آیفون معرفی‌شده در مراسم امشب که لقب کوچک‌ترین آیفون تمام‌صفحه‌ی تاریخ را یدک می‌کشد، آیفون ۱۲ مینی (Apple iPhone 12 Mini) نام دارد که در ابتدا تصور می‌شد با نام آیفون ۱۲ معرفی شود.

 

شایعه‌های مربوط به آیفون تمام‌صفحه‌ی کوچک‌جثه چند سال است شنیده می‌شوند و با رونمایی آیفون SE نسل دوم (مزین به طراحی قدیمی) رؤیای بسیار از کاربران نقش بر آب شد؛ با همه‌ی این‌ها همان‌طور که افشاگران اعلام کرده بودند، اپل در مراسم امشب آیفونی مخصوص کسانی که به گوشی کوچک علاقه‌مند هستند رونمایی کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر