کد خبر: 93961
A

ارزان فروشی بلیت هواپیما در کشور جرم شده / چند شرکت هواپیمایی به صورت مافیایی و هدفمند کار می کنند تا گرانی بلیت هواپیما اجرایی شود

روایت یک فعال صنعت گردشگری که از ترس پلمپ شدن نخواست نامش فاش شود از وضعیت بازار شرکت های مسافربری: ۲-۳ شرکت هواپیمایی به صورت مافیایی و هدفمند کار می کنند تا گرانی بلیت هواپیما اجرایی شود. هرکس بلیت ارزان بفروشد، تهدیدش می کنند، پلمپ اش می کنند، ارزان فروشی در کشور جرم شده است.

ارزان فروشی بلیت هواپیما در کشور جرم شده / چند شرکت هواپیمایی به صورت مافیایی و هدفمند کار می کنند تا گرانی بلیت هواپیما اجرایی شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روایت یک فعال صنعت گردشگری که از ترس پلمپ شدن نخواست نامش فاش شود از وضعیت بازار شرکت های مسافربری: ۲-۳ شرکت هواپیمایی به صورت مافیایی و هدفمند کار می کنند تا گرانی بلیت هواپیما اجرایی شود. هرکس بلیت ارزان بفروشد، تهدیدش می کنند، پلمپ اش می کنند، ارزان فروشی در کشور جرم شده است.ایرلاین ها اطلاعات غلط به مسئولین می دهند و صنعت گردشگری ایران را نابود می کنند.

 

ایرلاین ها به جای اجرای کف قیمت، از وسط قیمت را اعلام کردند یعنی کلاس های پایین تر را نمی فروشند.پذیرایی را که حذف کردند اما حتی ماسک به مسافر نمی دهند! اگر مسافری بند ماسکش پاره شود باید از دیگر مسافران ماسک بگیرد.

سیاست شان است طبقه متوسط را از سوار هواپیما شدن محروم کنند. شرکت های هواپیمایی چندصدمیلیارد تسهیلات کرونایی گرفتند درحالی که به آژانس ها یک ریال هم نداده اند.

 

1.43M :volumeSoundFile
00:04:50 :durationSoundFileی
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر