کد خبر: 94349
A

ترامپ کابینه جو بایدن را معرفی کرد!

ترامپ در یکی از گردهمایی‌های انتخاباتی خود در پنسیلوانیا پس از آنکه از احتمال پیروزی خود با حمایت دیوان عالی سخن گفت، اسامی افرادی را مطرح کرد که به زعم او قرار است در کابینه احتمالی بایدن مسئولیت داشته باشند. وی اظهار کرد: جو بایدن رادیکال‌ترین کابینه چپ تاریخ را منصوب می کند.

ترامپ کابینه جو بایدن را معرفی کرد!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ترامپ در یکی از گردهمایی‌های انتخاباتی خود در پنسیلوانیا پس از آنکه از احتمال پیروزی خود با حمایت دیوان عالی سخن گفت، اسامی افرادی را مطرح کرد که به زعم او قرار است در کابینه احتمالی بایدن مسئولیت داشته باشند.

وی اظهار کرد: جو بایدن رادیکال‌ترین کابینه چپ تاریخ را منصوب می کند. بتو اورورک مسئول توقیف اسلحه خواهد بود. الیزابت پوکاهونتاس وارن طبق آنچه آنها می‌گویند مسئول خزانه داری ایالات متحده خواهد بود.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: همچنین الکساندریا اوکازیو کورتز و سه نفر دیگر سیاست اقلیمی را اجرا خواهد کرد. من تعجب می کنم که آیا او حتی یک دوره درباره آب و هوا گذرانده است. من فکر نمی کنم چنین باشد.

ترامپ اضافه کرد: ایلهان عمر عهده‌دار امنیت ملی می‌شود. تعجب نمی‌کنم بگویند خانم‌ها و آقایان، ما خوشحالیم که ایلهان عمر را برای اداره امنیت ملی معرفی کنیم. او قرار است عهده‌دار محافظت از مرزهای ما شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر