کد خبر: 95112
A

استقبال فعالان گردشگری از تلاش های وزیر گردشگری در ماجرای بلیت هواپیما

پرونده ی افزایش بی ضابطه قیمت بلیت هواپیما از مهرماه موضوع روز صنعت گردشگری و هوایی ایران است. افزایش قیمت بی حساب و کتاب بلیت هواپیما با مردم و فعالان گردشگری روبرو شد. در میان وعده های بی فایده وزارت راه و بی عملی این وزارتخانه و علی اصغر مونسان وزیر گردشگری با ارسال نامه های جداگانه ای به وزرای راه و شهرسازی و دادگستری خواستار برخورد با شرکت های هواپیمایی گران فروش شد. رویکرد وزیر گردشگری در خصوص مقابله اقدام غیر قانونی افزایش قیمت بلیت هواپیما با استقبال فعالان صنعت گردشگری روبرو شد.

استقبال فعالان گردشگری از تلاش های وزیر گردشگری در ماجرای بلیت هواپیما

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پرونده ی افزایش بی ضابطه قیمت بلیت هواپیما از مهرماه موضوع روز صنعت گردشگری و هوایی ایران است. افزایش قیمت بی حساب و کتاب بلیت هواپیما با مردم و فعالان گردشگری روبرو شد. در میان وعده های بی فایده وزارت راه و بی عملی این وزارتخانه و علی اصغر مونسان وزیر گردشگری با ارسال نامه های جداگانه ای به وزرای راه و شهرسازی و دادگستری خواستار برخورد با شرکت های هواپیمایی گران فروش شد. 

رویکرد وزیر گردشگری در خصوص مقابله اقدام غیر قانونی افزایش قیمت بلیت هواپیما با استقبال فعالان صنعت گردشگری روبرو شد.

مهدی نجفی فعال گردشگری در  واکنش اقدامات وزارت گردشگری در برخورد با افزایش قیمت بلیت انجام شده می گوید: 

«نامه به وزیر دادگستری موضع گیری دقیق و به جایی بود، از آقای وزیر تشکر می کنیم. به تداوم حمایت های معنوی و قانونی نیاز داریم. آقای مونسان به خوبی این کار را انجام دادند، کمک ایشان در پیگیری خواسته های صنفی آژانس ها و هتل داران بسیار موثر بود. در موضوع گرانی بلیت هواپیما، وزارت گردشگری و سازمان حمایت از مصرف کننده کمک حال ما بودند.»

فخری، فعال گردشگری در شیراز هم با تقدیر از عملکرد وزیر گردشگری در پیگیری حقوق مردم می گوید: «آژانس ها مظلوم واقع شدند، وزیر گردشگری خواسته به حق ما را پیگیری کردند و جلوی احجاف در حق مردم را گرفتند.»

احمدی، فعال گردشگری در مشهد هم با گلایه از بی عملی  وزارت راه با تشریح اقدامات انجام شده می گوید: «وقتی وزیر گردشگری، بی عملی وزیر راه را دید، به وزیر دادگستری نامه نوشت.»

هر چند هنوز اعتراضات مردم و فعالان صنعت گردشگری نسبت به افزایش غیر قانونی قیمت بلیت هواپیما به نتیجه نرسیده است اما پیگیری های وزارت گردشگری در کنار بی عملی وزارت راه و شهرسازی به چشم آمده است. فعالان صنعت گردشگری امیدوارند مقامات سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به نامه های ارسال شده و اعتراض های نمایندگان مجلس؛ بخشنامه غیر قانونی تعیین نرخ دستوری بلیت هواپیما را ملغی اعلام و مانع از آسیب رساندن به صنعت گردشگری شود. 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر