کد خبر: 95149
A

رزم حسینی: حدود ۱.۲ میلیون تن کالاهای اساسی و‌ مواد اولیه رسوبی در گمرکات ترخیص شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت از ترخیص حدود ۱.۲ میلیون تن کالاهای اساسی و‌مواد اولیه رسوبی در گمرکات کشور پس از مصوبه اخیر ستاد اقتصادی دولت خبر داد.

 رزم حسینی: حدود ۱.۲ میلیون تن کالاهای اساسی و‌ مواد اولیه رسوبی در گمرکات ترخیص شد

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا رزم حسینی در گفتگو با خبرنگاران در بندرعباس با بیان این مطلب، افزود: اولویتهای اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید و تجارت خارجی می باشد.

 

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص کشور اخیراً مصوبه‌ای از ستاد اقتصادی دولت ابلاغ شده است که نسبت به ترخیص کالاهای رسوبی در گمرکات کشور به خصوص در بندرعباس اقدام فوری انجام شود.

 

وزیر صمت بیان کرد: به همین منظور با سفری که به بندرعباس انجام داده ایم می‌خواهیم چگونگی انجام این ابلاغیه را مورد بررسی و پیگیری قرار دهیم، بازدید هوایی از گمرک خواهیم داشت و با مدیران گمرک و بنادر نیز در جلسه شرکت خواهیم کرد.

 

رزم حسینی ادامه داد: در شرایطی هستیم که باید چرخ تولید بهتر و بیشتر از گذشته بچرخد، به دنبال فراوانی کالاها و مایحتاج عمومی مردم و همچنین تامین به موقع مواد اولیه کارخانجات و واحدهای تولیدی هستیم.

 

وی اعلام کرد: پس از مصوبه ستاد اقتصادی دولت مبنی بر ترخیص کالاهای رسوبی ازگمرکات تا ۱.۲ میلیون تن کالا از گمرکات کشور ترخیص شده است.

 

منبع: ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر