کد خبر: 95964
A

رییس جدید صندوق ضمانت صادرات نیامده، رفت/ زادبوم سرپرست شد

به دنبال اعتراض رسانه ها و کارشناسان اقتصادی نسبت به انتصابات غیر کارشناسانه و عجیب رزم حسینی؛ وزیر صمت ناچار شد نظر خود را راجع به یکی از انتصابات عجیب خود تغییر داده و شخص دیگری را به عنوان سرپرست صندوق ضمانت صادرات معرفی کند. رسانه ها انتصابات اخیر وزیر صمت را نوعی سهم دادن به قالیباف، لاریجانی و برخی نهادها تعبیر کرده بودند

رییس جدید صندوق ضمانت صادرات نیامده، رفت/ زادبوم سرپرست شد
به گزارش سایت دیده بان ایران؛به دنبال اعتراض رسانه ها و کارشناسان اقتصادی نسبت به انتصابات غیر کارشناسانه و عجیب رزم حسینی؛ وزیر صمت ناچار شد نظر خود را راجع به یکی از انتصابات عجیب خود تغییر داده و شخص دیگری را به عنوان سرپرست صندوق ضمانت صادرات معرفی کند. 

رسانه ها انتصابات اخیر وزیر صمت را نوعی سهم دادن به قالیباف، لاریجانی و برخی نهادها تعبیر کرده بودند

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ پس از برکناری ناگهانی افروز بهرامی از صندوق ضمانت صادرات و جایگزینی سجادی که گفته میشد در حوزه ارتباطات تحصیل کرده رسانه‌ها اقدام به تقبیح این اقدام رزم حسینی، وزیر صنعت، کردند.

اما وزیر صمت که ابتدا در مقابل این فشارها مقاومت می‌کرد در نهایت مجبور شد منصوب جدیدش را تغییر داده و زادبوم را بعنوان سرپرست منصوب کند.

بیشتر بخوانید: رزم حسینی، سفره انقلاب وزارت صمت را برای چه کسانی پهن کرد؟

بیشتر بخوانید: پشت پرده برکناری مدیران عامل نمایشگاه های بین الملی وصندوق ملی ضمانت صادارات/ وزرات صمت گوشت قربانی جریان های سیاسی!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر