کد خبر: 96722
A

سایپا خودرویی را فروخت که حتی خط تولید آن هم وجود ندارد!+جزییات

اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی از شیرین کاری جدیدی توسط یکی از دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور حکایت می کند به صورتی که این شرکت خودرویی را که تولید نشده – کوئیک S – به متقاضیان فروخته است. موضوع فروش کوئیک S توسط سایپا؛ بدون آن که این خودرو تولید شده باشد و امکان تحویل آن به خریداران وجود داشته باشد، شایعه نیست و اتفاق افتاده است!

سایپا خودرویی را فروخت که حتی خط تولید آن هم وجود ندارد!+جزییات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی از شیرین کاری جدیدی توسط یکی از دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور حکایت می کند به صورتی که این شرکت خودرویی را که تولید نشده – کوئیک S – به متقاضیان فروخته است.

موضوع فروش کوئیک S توسط سایپا بدون آن که این خودرو تولید شده باشد و امکان تحویل آن به خریداران وجود داشته باشد، شایعه نیست و اتفاق افتاده است!

یکی از کاربران در این باره در کامنتی نوشته است؛ چرا نهادهای ناظر که با این وسواس در قرعه کشی های خودرو شرکت می کنند درباره خلف وعده سایپا سکوت پیشه کرده اند.

به نوشته این کاربر، شرکت سایپا در اقدامی عجیب دست به پیش فروش خودروهای کوییک S زده و حالا به مشتریانی که برای تحویل خودروهای خود مراجعه می کنند گفته می شود که تولید این خودروها هنوز راه اندازی نشده است در حالی که مبالغ زیادی از آنها دریافت شده است.

به متقاضیانی که کوئیک S ثبت نامی خود را طلب می کنند پیشنهاد می شود که کوئیک معمولی تحویل بگیرند و ما به التفاوت پرداختی را نیز به صورت نقدی دریافت کنند.

نهادهای ناظر باید شرکت سایپا را وادار به پاسخگویی کنند که چطور خودرویی را که امکان تولید آن فراهم نیست به فروش می رسانند؟

اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی از شیرین کاری جدیدی توسط یکی از دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور حکایت می کند به صورتی که این شرکت خودرویی را که تولید نشده به متقاضیان فروخته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر