کد خبر: 97636
A

سه تا پنج برابر شدن قیمت اقلام خوراکی از اردیبهشت تا آبان ۹۹ +جدول قیمت

روحانی در نشست خبری ۲۴ آذرماه اعلام کرد که وزیر حامی مصرف کننده نداریم . اگر به عملکرد دولت نگاهی بیندازیم به خوبی متوجه می شویم از ابتدای امسال تا کنون قیمت اقلام خوراکی چند برابر شده است. این در حالی است که رئیس جمهور مدعی بود علت برکناری وزیر صمت در اردیبهشت ماه امسال گرانی روز افزون اقلام مصرفی بوده است. حال آنکه از قیمت اقلام خوراکی از اردیبهشت تا آبان ۹۹ سه تا پنج برابر شده است. حال که وزیر حامی مصرف کننده به تعبیر رئیس جمهور در دولت وجود نداشت؛ چرا روحانی و دیگر اعضای تیم اقتصادی مقابل سونامی افزایش قیمت ها ایستادگی نکردند.

سه تا پنج برابر شدن قیمت اقلام خوراکی از اردیبهشت تا آبان ۹۹ +جدول قیمت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  روحانی در نشست خبری ۲۴ آذرماه اعلام کرد که وزیر حامی مصرف کننده نداریم . اگر به عملکرد دولت نگاهی بیندازیم به خوبی متوجه می شویم از ابتدای امسال تا کنون قیمت اقلام خوراکی چند برابر شده است. 

این در حالی است که رئیس جمهور مدعی بود علت برکناری وزیر صمت در اردیبهشت ماه امسال گرانی روز افزون اقلام مصرفی بوده است. حال آنکه از قیمت اقلام خوراکی از اردیبهشت تا آبان ۹۹ سه تا پنج برابر شده است. حال که وزیر حامی مصرف کننده به تعبیر رئیس جمهور در دولت وجود نداشت؛ چرا روحانی و دیگر اعضای تیم اقتصادی مقابل سونامی افزایش قیمت ها ایستادگی نکردند. 

پس از برکناری وزیر صمت؛ رئیس جمهور مدرس خیابانی را سرپرست کرد قیمتها گران تر شد، سرقینی را سرپرست کردید  گران و گران تر شد، رزم حسینی را آوردید قیمتها گران ، گران و گرانتر شد و آنچنان که تصمیمی گیری در خصوص یکی از اقلام مصرفی  به نام مرغ، الویت اول دولت و مجلس شد . 

امابرای قضاوت در خصوص سیاست های اقتصادی دولت در قبال مصرف کنندگان؛ گزارش مرکز آمار ایران را در خصوص تغییرات متوسط قیمت اقلام خوراکی منتخب برای گروه‌های مختلف خوراکی در مناطق شهری کشور در گروه های نان و غلات،گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن‌ها، لبنیات، تخم مرغ و انواع روغن،میوه و خشکبار، سبزیجات، قند و شکر، آشامیدنی‌ها و سایر خوراکی‌ها منتشر می کنیم تا بدانیم از اردیبهشت تا آخر آبان مصرف کننده با سونامی قیمتها روبرو بوده اند 

1

2

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر