کد خبر: 135291
A

آموزش اکسپرت نویسی

بسیاری از معامله گران از نوشتن Expert برای تعیین نقطه کلیدی ورود به بازار استفاده می کنند. اما نمی توان گفت که همه Expert ها همیشه می توانند نتیجه مطلوبی برای معامله گران داشته باشند. Expert ها استراتژی هایی هستند که در ترجمه کدهای برنامه نویسی موفق بوده اند. در نتیجه این کدها مانند هر کد دیگری مزایا و معایب خاص خود را دارند.

آموزش اکسپرت نویسی

دیده بان ایران- اکسپرت (Expert) در لغت به معنای خبره تعریف شده است. اما در واقع باید Expert و اکسپرت نویسی را نوعی سیستم نرم افزاری بدانیم که از کدهای برنامه نویسی تشکیل شده است. این سیستم می تواند کارهای بزرگی انجام دهد و از برخی فرمول ها و محاسبات برای تعیین بهترین نقاط ورود به بازار سرمایه گذاری استفاده کند. بسیاری از معامله گران از نوشتن Expert برای تعیین نقطه کلیدی ورود به بازار استفاده می کنند. اما نمی توان گفت که همه Expert ها همیشه می توانند نتیجه مطلوبی برای معامله گران داشته باشند. Expert ها استراتژی هایی هستند که در ترجمه کدهای برنامه نویسی موفق بوده اند. در نتیجه این کدها مانند هر کد دیگری مزایا و معایب خاص خود را دارند.

1

 

آموزش اکسپرت نویسی تمام اتوماتیک (هوشمند)

این گروه از آموزش اکسپرت نویسی همانطور که از نامشان پیداست تمام تحلیل ها و تحقیقات بازار را به صورت خودکار انجام می دهند و در صورت یافتن فرصت مناسب معامله را انجام می دهند. آموزش اکسپرت نویسی معاملات کاملاً خودکار باید با احتیاط استفاده شوند زیرا آنها به حساب معاملاتی شما دسترسی کامل دارند و در صورت بروز نقص می توانند به حساب شما آسیب جدی وارد کنند. به عنوان مثال، چند ماه پیش یکی از کاربران این وب سایت سودآور، اقدام به اکسپرت نویسی بر روی حساب دلاری خود کرد. این متخصص یک مشکل کوچک در طراحی داشت و توانست با هر به روز رسانی قیمت در یک زمان خاص یک معامله جدید باز و بسته کند. او پس از یک ساعت متوجه چنین مشکلی شد، اما بیش از 800 تراکنش روی حساب صورت گرفت که منجر به ضرر 400 دلاری شد.

اکسپرت نویسی نیمه اتوماتیک (کاربردی)

این ربات های تجاری معمولا به عنوان یک ابزار کمکی استفاده می شوند. به عنوان مثال، روش مدیریت سرمایه شما به این صورت است که پس از انجام معامله باید چندین ساعت بازار را زیر نظر داشته باشید. اینجاست که وظیفه اکسپرت نویسی انجام این کار است تا شما معامله اصلی را انجام دهید و مدیریت بقیه را به متخصص بسپارید.

محبوبیت آموزش اکسپرت نویسی در بین معامله گران سهام

صرفه جویی در زمان و انرژی

یک اکسپرت نویسی خوب طراحی و برنامه ریزی شده می تواند ساعت ها به طور خستگی ناپذیر کل بازار را کاوش کند و فرصت های ناب معاملاتی را آشکار کند. این باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما می شود.

بدون هیجان معامله می کنید

احساسات می توانند تاثیر زیادی بر نتایج کار شما در بورس داشته باشند. احساسات ممکن است به شما انگیزه دهد که یک معامله با ضرر را نگه دارید، یا ممکن است باعث شود که خیلی زود از یک معامله پرسود خارج شوید قبل از اینکه سود کامل را دنبال کنید. خودکار کردن تراکنش ها به شما کمک می کند از چنین احساساتی جلوگیری کنید.

انعطاف پذیری

اکسپرت نویسی می تواند از طیف بسیار گسترده ای از اطلاعات مختلف از جمله اطلاعات حساب معاملاتی، اطلاعات تولید شده توسط اندیکاتورهای مختلف، اطلاعیه های اقتصادی، حرکات خاص قیمت و غیره استفاده کند. توانایی ایجاد برنامه های پیچیده به شما این امکان را می دهد که استراتژی هایی طراحی کنید که اجرای آن ها توسط انسان ممکن نیست یا بسیار دشوار است. این توانایی اکسپرت نویسی را به ابزاری قدرتمند در این زمینه تبدیل کرده است.

مزایای عمومی اکسپرت ها

  • آن ها همیشه یکسان رفتار می کنند.
  • اکسپرت ها به دلیل اینکه انسان نیستند هرگز دچار استرس و هیجان انسان نمی شود!
  • هیچ طمعی برای کسب سود بیشتر وجود ندارد.
  • اکسپرت نویسی می تواند بدون هیچ خستگی ۲۴ ساعته سرمایه ما را معامله و مدیریت کند.
  • اکسپرت نویسی می تواند استراتژی ما را در تاریخچه بازار قبلی بررسی و آزمایش و نتایج آزمون استراتژی دقیق را محاسبه کند.
  • سرعت بسیار بالا در محاسبات و کار ریاضی.
  • امکان مدیریت چندین حساب به طور همزمان.

خطرات استفاده از آموزش اکسپرت نویسی

اکسپرت های ناکارآمد

طراحان اکسپرت گاهی اوقات ادعا می کنند که تخصص آن ها بسیار سودآور است، تا زمانی که واقعاً درست باشد، عالی است. در واقع، قبل از استفاده از یک اکسپرت در مورد واقعی، باید به طور کامل بررسی و پشتیبان گیری شود و چند ماه در حساب های آزمایشی تست شود تا مطمئن شوید.

نیاز به مدیریت انسانی

اکسپرت ها مانند انسان باهوش نیستند! آن ها فقط مجموعه ای از قوانین و منطق ریاضی هستند، بنابراین آن ها به مدیری نیاز دارند که همیشه رفتار و معاملات آن ها را ارزیابی کند.

دسترسی 24 ساعته

اکسپرت باید 24 ساعت شبانه روز کار کند و به اینترنت و متاتریدر دسترسی داشته باشد. این یک مشکل برای کاربران است. راه حل این مشکل استفاده از سرویس سرور مجازی vps است.

رفتار ثابت در شرایط متغیر

نمی توان انکار کرد که رفتار حرکتی هر جفت شاخص یا ارز با رفتار بقیه نمودارها متفاوت است. برای کارایی بهتر، هر اکسپرت باید با توجه به مکانی که قصد استفاده از آن را دارید بهینه سازی شود و مقادیر ورودی آن به بهترین شکل انتخاب شوند.

اهمیت آموزش اکسپرت نویسی چیست؟

بدون شک تمامی معامله گرانی که وارد بازارهای مالی می شوند، به دنبال انجام بهترین معامله و کسب بیشترین سود از بازار هستند. از این رو این افراد نیازمند گذراندن دوره های آموزشی تخصصی و تحلیل روند بازار با کمک اکسپرت نویسی هستند. آن ها نیازی به استفاده از اکسپرت نویسی برای بررسی منظم قیمت ها در بازارهای مالی ندارند.

سخن پایانی درباره آموزش اکسپرت نویسی

علیرغم داشتن ویژگی های منحصر به فرد، کارآمد و مفید، نوشتن اکسپرت می تواند با اشکالات و خطراتی همراه باشد. در این مقاله سعی شده است مزایا و معایب کلی استفاده از آموزش اکسپرت نویسی را توضیح دهیم. با خواندن این مقاله به راحتی می توانید قضاوت کنید که آیا می خواهید از فرصت اکسپرت نویسی استفاده کنید یا خیر. همچنین در صورت نیاز می توانید برای یادگیری بهتر اکسپرت نویسی و تسلط بیشتر در آن در دوره های آموزش تحلیل تکنیکال یا آموزش ترید در اصفهان علیرضا شریفی شرکت کنید تا بتوانید قدرت خود را در بازار های مالی افزایش دهید.

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر