کد خبر: 136233
A

اشنایی با بروکر روبو فارکس و بازار فارکس

آیا تاکنون چیزی به‌نام بروکر روبو فارکس به گوش‌تان خورده است؟ فارکس یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین بازارهای مالی جهان است که با بروکرهای متعددی در ارتباط است. بروکر روبو فارکس نیز یکی از شناخته شده‌ترین بروکرهای فارکس می‌باشد.

اشنایی با بروکر روبو فارکس و بازار فارکس

به گزارش دیده بان ایران؛ این روزها همه جا صحبت از بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری‌های دیجیتال است. از آنجا که بیشتر مردم به‌دنبال راهی برای سرمایه‌گذاری مطمئن هستند؛ به شکل چشم‌گیری از فعالیت و سرمایه‌گذاری در این بازارهای مالی جهانی، استقبال می‌کنند. با وجود این که این بازارهای سرمایه‌گذاری روش‌های معاملاتی و سرمایه‌گذاری پرسودی را پیش روی کاربران خود قرار داده‌اند؛ ممکن است مانند باتلاقی تمام سرمایه افراد را فرو کشیده و از بین ببرند. به‌همین خاطر شناخت و آموزش این بازارهای جهانی از اهمیت و ضرورت بسیاری برخوردار است. آیا تاکنون چیزی به‌نام بروکر روبو فارکس به گوش‌تان خورده است؟ فارکس یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین بازارهای مالی جهان است که با بروکرهای متعددی در ارتباط است. بروکر روبو فارکس نیز یکی از شناخته شده‌ترین بروکرهای فارکس می‌باشد.

x

 

روبو فارکس

حتما می‌دانید که برای هر نوع فعالیت تریدری و انجام هر نوع معامله در بازار جهانی فارکس، باید در یکی از بروکرهای آن حساب کاربری ایجاد کنید. تمام افرادی که در این بازارهای ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، قطعا سرمایه خود را به سختی به‌دست آورداند و نگران حفظ ارزش آن هستند. به‌همین منظور انتخاب یک بروکر امن و معتبر اهمیت بسیاری می‌یاید. بروکر در واقع همان کارگزاری است که کاربران می‌توانند  با کمک آن معاملات خود را در بازار فارکس یا هر بازار مالی دیگر انجام دهند. روبو فارکس یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین کارگزاری در ایران است. این بروکر از سال ۲۰۰۹ در این حوزه خدمات خود را ارائه می‌دهد و در بین کاربران ایرانی از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این کارگزاری از رگوله مناسبی برخوردار است. هرچند سابقه آن خود دلیل محکمی بر اعتبار این کارگزاری است.‌

 در روبو فارکس پنج حساب مختلف برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای وجود دارد. این کارگزاری کمسیون ندارد. تنوع پلتفرم‌های معاملاتی روبو دلیل دیگر محبوبیت آن در بین بروکرهای ایرانی است. حتما می‌دانید که برای ایجاد حساب در هر بروکر و انجام معامله در بازار فارکس باید احراز هویت انجام دهید. این در حالی است که وجود تحریم‌ها برای تریدرهای ایرانی مشکل‌ساز شده و ایرانیان از انجام فعالیت تریدری در بازار فارکس محروم‌اند‌. به‌همین خاطر باید با آی پی غیر ایرانی احراز هویت خود را انجام دهند‌. از آنجا که اخیرا سایت اصلی بروکر روبو فارکس نیز فیلتر شده، کاربران باید با فیلتر شکن و آی پی کشورهای آسیایی وارد حساب کاربری خود شوند.‌ هرچند روبو فارکس از همان ابتدا نیز وب سایت فارسی زبان نداشته و پشتیبانی مناسبی برای فارسی زبانان ارائه نداده است. به‌همین خاطر ایجاد حساب در این بروکر برای تریدرهای مبتدی مناسب نیست.

بروکر آمارکتس

بروکر روبو فارکس تنها بروکر معتبر فارکس نیست و کارگزاری‌های بسیاری در این حوزه فعالیت دارند. بروکر آمارکتس نیز یکی از بروکرهای معتبر و مطرح ایران است. این بروکر با نام‌های ای مارکت، ای مارکتس و آ مارکت نیز شناخته می‌شود. این کارگزاری در سال ۲۰۰۷ تأسیس شده و در چند کشور مطرح نمایندگی دارد. اصلی‌ترین ویژگی بروکر آمارکتس  پشتیبانی فارسی قوی آن است که آن را به اصلی‌ترین و مهم‌ترین بروکر فارکس ایران تبدیل کرده است. این بروکر دارای رگوله معتبری است و کمیته مالی آن در صورت بروز مشکل تا سقف بیست هزار دلار خسارت پرداخت می‌کند. کاربران می‌توانند از طریق لینک ورود، مستقیم به بروکر آمارکتس وارد شوند. این بروکر معتبر دارای سه نوع حساب مختلف است و شما می‌توانید برای تمام حساب‌های آن، حساب اسلامی درخواست کنید. یکی دیگر از مزیت‌های بروکر آمارتکس تنوع بالا در دارایی‌های قابل معامله آن است. هرچند این بروکر مزیت‌های بسیار زیادی برای تریدرها دارد.

2

 

بروکر ارانته

ارانته یکی دیگر از بروکرهای فارکس است که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شده است. هرچند ارانته نسبت به بروکر روبو فارکس  و سایر بروکرهای فارکس سابقه فعالیت ندارد اما خدمات عالی و تیم حرفه‌ای این بروکر تازه ورود اعتبار و محبوبیت بسیاری به آن بخشیده است. بروکر ارانته نزدیک به دو سال است که وارد بازار فارکس ایران شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. ارانته در این مدت کوتاهی که به کاربران ایرانی معرفی شده به محبوبیت بسیاری در بین تریدرهای ایرانی رسیده است. رگوله ایمن این بروکر دلیل دیگری بر اعتبار آن است. این کارگزاری حساب کاربران خود را تا سقف یک میلیون یورو بیمه می‌کند‌. وب سایت بروکر دارای کاربری روان و مورد پسندی است و ترجمه فارسی آن نیز کاملا قابل فهم است. انواع حساب‌های ارانته، دارای حساب اسلامی هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر