کد خبر: 137179
A

شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری در سایاخودرو

خرید قسطی در شرایط اقتصادی کشور ما یک فرصت طلایی برای انباشت سرمایه است. زیرا شما به جای اینکه تمام دارایی خود را خرج مخارج روزمره خورد و خوراک و پوشاک کنید، با الزام اقساط، یک کالای گرانبها که حتی دو ماه دیگر به سبب تورم موجود در بازار گران‌تر خواهد شد را از آن خود خواهید کرد.

شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری در سایاخودرو

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ اگر مدت‌هاست منتظرید شرایط اقتصادی قدری بهبود پیدا کند تا ماشین فرسوده فعلی خود را با یک خودرو نو و به روز معاوضه نمایید، اگر تا کنون خودرو شخصی نداشته‌اید و حس می‌کنید وقت آن رسیده که به جای صرف هزینه‌های ریز و درشت برای ایاب و ذهاب، همه آن هزینه‌ها را برای خرید اقساطی خودرو صرف کنید، اگر لابلای صفحات مجازی یا حتی در دنیای حقیقی به دنبال مرکزی با بهترین شرایط عرضه قسطی ماشین می‌گردید، اینجا و این مطلب بهترین صفحه‌ای است که گوگل هوشمند پیش رویتان قرار داده است!

می‌پرسید چرا؟! پاسخش ساده است! زیرا شما هیچ کجا بهتر از شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری در سایاخودرو  پیدا نخواهید کرد! ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که مگر این فروشنده با چه شرایطی محصولات ایران خودرو، سایپا و دیگر خودروها را عرضه می‌کند که با این صراحت مدعی هستیم بهتر از آن وجود ندارد؟! عجله نکنید. این مطلب را تا انتها بخوانید تا پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

خرید اقساطی خودرو چه مزایایی دارد؟!

پیش از اینکه به مزایای خرید خودرو از سایا خودرو بپردازیم، یا اینکه بررسی کنیم که اصلا محصولات ایران خودرو ارزش خرید دارند یا نه، بگذارید اول با هم مروری داشته باشیم بر این موضوع که اساسا خرید اقساطی خودرو چه مزایایی برای خریدار دارد. سپس به طور مبسوط به شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری در سایاخودرو خواهیم پرداخت.

خرید قسطی در شرایط اقتصادی کشور ما یک فرصت طلایی برای انباشت سرمایه است. زیرا شما به جای اینکه تمام دارایی خود را خرج مخارج روزمره خورد و خوراک و پوشاک کنید، با الزام اقساط، یک کالای گرانبها که حتی دو ماه دیگر به سبب تورم موجود در بازار گران‌تر خواهد شد را از آن خود خواهید کرد.

حال در ادامه به شکل موردی و با توضیحات به مزایای طرح‌های خرید قسطی ماشین می‌پردازیم:

برنامه ریزی مالی را با خرید اقساطی ماشین تمرین می‌کنید

قدیمی‌ترها معتقد بودند که وام و قسط باعث می‌شود زندگی پیشرفت کند. این تحلیل شاید ساده‌انگارانه باشد، اما حتما برایتان جالب خواهد بود، اگر بدانید که کارشناسان مالی سراسر دنیا پیشنهاد می‌کنند در جوامعی که اقتصاد دچار تورم دارند، تصمیم مالی بزرگ، یک راه‌کار هوشمندانه است.

فارغ از پرداختن به مساله شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری در سایاخودرو خوب است در نظر داشته باشید که خرید خانه، زمین، مغازه و ماشین به صورت اقساطی باعث می‌شود تا به برنامه‌ریزی و انضباط مالی برسید.

 به این صورت که می‌دانید چه بخشی از درآمدتان را باید برای پرداخت اقساط کنار بگذارید، چقدر باید اضافه‌تر کار کنید، مخارج ماهانه مهم و ضروری شما چیست و کدام هزینه‌ها را باید حذف کنید. این روش شاید در کوتاه مدت قدری سخت و دشوار به نظر برسد، اما در دراز مدت شما را موفق خواهد کرد تا بدانید با درآمدتان چه کارهای شگفت‌انگیزی می‌توانید انجام دهید.

حتی اگر پول کافی برای خرید نقدی هم داشته باشید، شرکت در طرح قسطی خرید خودرو، فرصتی برای سرمایه‌گذاری است

اگر تصورتان این است که شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا و دیگر خودروهای داخلی و وارداتی فقط مختص کسانی است که پول کافی برای خرید نقدی ندارند، سخت در اشتباهید.

چرا؟! زیرا سرمایه‌داران به خوبی می‌دانند که از ثروت خود چگونه استفاده کنند تا چند برابر شود. آن‌ها به جای اینکه همه دارایی خود را در خرید خودرو صرف کنند تا به صورت یکباره صاحب کالایی شوند که استهلاک پذیر است و ممکن است در اثر یک اتفاق به صورت کامل از دست برود، در طرح‌های قسطی شرکت می‌کنند و مابقی سرمایه خود را در دیگر بازارهای مالی ذخیره می‌کنند یا در پروژه‌های اقتصادی سود ده شرکت می‌نمایند.

بله! استفاده از شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری در سایاخودرو به هیچ عنوان به طبقه یا دهک خاصی از جامعه تعلق ندارد. بلکه همه با هر توان مالی متقاضی شرکت در آن هستند.

شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری در سایاخودرو  چیست

ace62d98-543c-4ade-a0a1-f7a80e89d535

اکنون وقت آن رسیده است که با هم شرایط سایا خودرو برای فروش اقساطی tu5  و دیگر محصولات ایران خودرو را بررسی کنیم.

اما باز هم قصد داریم با بیان یک مقدمه کوتاه به اصل قضیه بپردازیم. از نظر شما بهترین شرایط برای خرید قسطی ماشین چیست؟!

با دانستن پیش شرط‌های ذهنی مشتریان راحت‌تر می‌توان بیان کرد که چرا مدعی هستیم شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری در سایاخودرو بهترین گزینه موجود برای ماشین‌دار شدن است.

زمان تحویل خودرو

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید خودرو آن هم به شکل قسطی باید مورد توجه قرار بگیرد، زمان تحویل خودرو است.

اکثر مراکز فروش قسطی ماشین در تبلیغات خود اشاره به این موضوع دارند که خودرو را به صورت فوری و آنی تحویل می‌دهند، اما وقتی معامله سر می‌گیرد و زمان تحویل فرا می‌رسد هزاران قصه سر هم می‌کنند که در نتیجه پول بیشتری دریافت کنند و تحویل خودرو را به تعویق بیاندازند.

بنابراین منطقی است تنها با مجموعه‌ای پای معامله بروید که سابقه درخشانی در تحویل خودرو در موعدد مقرر داشته باشد.

به همین دلیل است که شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری در سایاخودرو مورد استقبال بسیار زیاد متقاضیان خرید ماشین قرار می‌گیرد.

مبلغ پیش پرداخت برای خرید اقساطی خودرو

همان‌طور که در بخش‌هایی از متن اشاره کردیم، اوضاع اقتصادی مردم به گونه‌ای نیست که انباشته مالی زیادی در حساب خود داشته باشند. قیمت کالاهای اساسی هر روز بالاتر می‌رود و در این وانفسا خرج روزمره زندگی، بخش قابل توجهی از درآمد افراد را صرف می‌کند.

در چنین شرایطی خرید قسطی ماشین تنها در صورتی ممکن می‌شود که متقاضی خرید خودرو از عهده مبلغ پیش پرداخت بربیاید. برخی از مراکز فروش، بیش از نیمی از مبلغ خودرو و گاها تا هفتاد درصد مبلغ کلی را ابتدا دریافت می‌کنند و مابقی را قسط بندی می‌کنند. واضح است که با این شرایط بخش زیادی از متقاضیان خرید خودرو سرخورده می‌شوند و عطای خرید ماشین را به لقایش می‌بخشند.

اما طی شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری در سایاخودرو این امکان برای مشتریان فراهم شده است که با هر میزان سرمایه‌ای که دارند بتوانند صاحب خودرو مورد نظرشان شوند. بنابراین لازم نیست زیر بار قرض بروید یا اسیر بروکراسی اداری بانک‌ها برای دریافت وام شوید، شما با تحویل کم‌ترین پیش پرداخت هم این امکان را دارید که پشت فرمان خودرو مورد علاقه‌تان بنشینید.

مبلغ و مدت زمان بازپرداخت اقساط

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید قسطی ماشین باید مورد توجه قرار بگیرد، مبلغ و مدت زمان بازپرداخت اقساط است.

مبلغ اقساط باید با توجه به توان مالی مشتری در نظر گرفته شود در غیر این صورت لذت خرید قسطی را به یک کابوس تبدیل می‌کند.

برخی فروشنده‌ها بدون در نظر گرفتن شغل و درآمد خریدار قسط‌های چند ده میلیونی را به او تحمیل می‌کنند، در حالی که خریدار کارمند ساده‌ای است که تنها به اندازه مصوبات قانون کار، حقوق دریافت می‌کند.

کاملا واضح است که یک فرد با حقوق هفت میلیون تومانی از پرداخت اقساط 20 میلیونی عاجز است و در چنین شرایطی یا باید مدت زمان بازپرداخت را افزایش داد که مبلغ پایین بیاید یا مشتری را به سمت خرید یک خودرو اقتصادی با قیمت پایین‌تر سوق داد.

از مهم‌ترین شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری در سایاخودرو این است که اقساط بلند مدت در نظر گرفته شده است و مبلغ آن نیز بر اساس توان مالی خریدار منعقد می‌گردد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر