کد خبر: 138324
A

رقابت بین کاندوم تاخیری و ژل تاخیری

کاندوم های تاخیری با یک ماده نسبتا مایع یا جامد آغشته می شوند که معمولاً در کمتر از 10 دقیقه پس از استفاده باعث بی حسی نسبی می شود. این بی حسی می تواند حدود 20 دقیقه کار کند.

رقابت بین کاندوم تاخیری و ژل تاخیری

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ کاندوم تاخیری امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات جنسی در بین افراد شناخته شده. افرادی که دچار زود انزالی هستند استفاده از کاندوم تاخیری را بسیار کارآمد می دانند. البته کاندوم ها در درجه اول برای جلوگیری از بارداری ناخواسته و بیماری های مقاربتی تولید می شوند، اما این بدان معنا نیست که اثربخشی آنها به این به همین موارد محدود می شود. بسیاری از مردانی که کنترل مناسبی بر زمان انزال ندارند یا به هر دلیلی از انزال زودرس رنج می برند ترجیح می دهند برای افزایش زمان رابطه جنسی از کاندوم تاخیری استفاده کنند.

علاوه بر این، بسیاری از زنانی که ارگاسم را تجربه می کنند، با استفاده از این روش، فرصت تجربه ارگاسم های متعدد را با شریک زندگی خود پیدا می کنند.

اعصاب بسیار حساس و تحریک کننده در سر آلت تناسلی مردانه نقش عمده ای در لذت جنسی مردان در طول رابطه دارند. البته اگر این قسمت به دلیل عدم تحریک کمی بی حس شود، مرد می تواند مدت زمان رابطه جنسی و انزال را به تعویق بیاندازد.

سایت بهداشتی 24 یکی از معتبرترین فروشگاهی اینترنتی در زمینه فروش انواع محصولات تاخیری شامل کاندوم تاخیری و ژل تاخیری و .. می باشد . و پیشنهاد ما برای شما یکی از پرطرف دارترین کاندوم از نظر زوجین  کاندوم تاخیری 7 کاره کاپوت بهداشتی24 می باشد.

11---------------1

 

دلایل استفاده از کاندوم تاخیری

یکی از مشکلاتی که زن و شوهر در روابط جنسی با آن مواجه هستند، ارضای زودهنگام مرد قبل از رسیدن شریک جنسی به اوج لذت جنسی است و اگر این مشکل به مرور زمان برطرف نشود، ممکن است باعث ایجاد مشکلات زناشویی شود.

مردانی که مشکل زود انزالی دارند و می خواهند رابطه طولانی تری  را تجربه کنند و همچنین می توانید از ارگاسم همزمان با همسر خود لذت ببرید. کاندوم تاخیری ناچ کدکس مدلdouble delay گزینه عالی برای یک رابط رویایی ولذت بخش تر می باشد.

نحوه استفاده از کاندوم تاخیری

کاندوم تاخیری به دلیل وجود ماده تاخیری درون آن بسیار رواج پیدا کرده است. طرز استفاده این کاندوم ها به این دلیل مهم است که اگر ماده بی حسی با محیط واژن همسر شما تماس پیدا کند، باعث خواهد شد که واژن زن بی حس شده و انزال او بیش از پیش به تاخیر افتد.

  • کاندوم را از لبه مشخص شده باز کنید.
  • با نگاه کردن به آن می توانید پشت و جلو را تشخیص دهید.
  • هنگام استفاده از کاندوم، آلت تناسلی شما باید نعوظ و سفت باشد.
  • حتما کاندوم را به آرامی روی آلت تناسلی خود قرار دهید تا کاندوم نشکند یا پاره نشود.

مزایای استفاده از کاندوم تأخیری

  • ایجاد تاخیر در انزال و در نتیجه افزایش تایم رابطه و رضایت جنسی بیشتر
  • پیشگیری از بارداری و جلوگیری از ابتلا به بیماری های مقاربتی.
  • کاندوم های ترکیبی تاخیری (تأخیری خاردار، تاخیری تنگ کننده، تاخیری سرد کننده و…) علاوه بر تأخیر، باعث ایجاد لذت بیشتری در طی رابطه جنسی برای طرفین می‌شوند.

کاندوم تاخیری چقدر تاخیر ایجاد می کند؟

باید گفت که اثر تاخیری این کاندوم ها به چند عامل بستگی دارد. اول از همه، میزان انزال زودرس یک فرد و دوم توانایی فرد  در کنترل انزال.

موضوع مهم دیگر نوع کاندوم و میزان و نوع مواد به کار رفته در آن است. به عنوان مثال، برای مثال کاندوم های دارای در تاخیری بیشتر و همچنین کاندوم های حلقه دار، قدرت کاملا بیشتری در به تعویق انداختن انزال شما دارند.

 

کاندوم تاخیری بهتر است یا ژل تاخیری؟

222-----------------------2

اکثر مردم به دنبال رابطه جنسی طولانی مدت و پرانرژی هستند تا بیشترین لذت را از رابطه خود ببرند. اما برخی از آنها به ناخواسته دچار مشکلات جنسی هستند و به لذت مورد نظر خود نمیرسند. برخی از این مشکلات عبارتند از: انزال زودرس، ترس از بیماری های مقاربتی یا ترس از بارداری. اما امروزه می توانید با خرید کاندوم تاخیری، اسپری تاخیری یا ژل تاخیری این مشکلات را برطرف کنید. برای یک رابطه عالی که در آن زن و مرد می توانند از لذت یکسانی بهره مند شوند، بهتر است درک بهتری از خرید کاندوم تاخیری، اسپری تاخیری یا ژل تاخیری داشته باشیم تا بدانیم کدام یک برای ما مناسب تر است.

تفاوت های بین کاندوم تاخیری، اسپری تاخیری یا ژل تاخیری

همه مردم حق دارند از بیشترین لذت در رابطه جنسی برخوردار شوند،بااین حال ممکن است به دلیل اختلالاتی که در رابطه جنسی ایجاد می شود، بسیاری از افراد دچار مشکل می شوند. خیلی ها هنوز رابطه ای را شروع نکرده اند، اما بدون لذت تمام می شود و به پایان می رسد. اما راه حل چیست؟ آیا نباید از آن لذت برد؟ آیا باید در زندگی زناشویی تا آخر با این مشکل مواجه شویم؟

همانطور که می دانید انزال زودرس یکی از شایع ترین مشکلات در بین مردان است. یکی از اولین درمان ها استفاده از موادی برای کاهش حساسیت سر آلت تناسلی است. این کار با استفاده از کاندوم تاخیری، اسپری تاخیری یا ژل تاخیری امکان پذیر است.

 

تفاوت اصلی کاندوم تاخیری،  ژل تاخیری و اسپری تاخیری

333---------------------3کاندوم های تاخیری حاوی لیدوکائین کمتری نسبت به اسپری ها یا ژل های تاخیری هستند زیرا کاندوم اغلب برای جلوگیری از بارداری یا انتقال عفونت های مقاربتی استفاده می شود.

 اسپری های تاخیری معمولا حاوی 10 درصد لیدوکائین هستند که نسبتاً زیاد است. اما اغلب، ژل‌های تاخیری تنها حاوی ۲ درصد لیدوکائین هستند که کمتر از یک اسپری عمل می کند ، بنابراین میل جنسی فرد تغییر نمی‌کند. بسیاری از مردان به دلیل این بی حسی شدید ترجیح می دهند از ژل تاخیری استفاده کنند.

تفاوت بین کاندوم تاخیری، اسپری تاخیری یا ژل تاخیری در نحوه استفاده آنهاست. کاندوم های تاخیری با یک ماده نسبتا مایع یا جامد آغشته می شوند که معمولاً در کمتر از 10 دقیقه پس از استفاده باعث بی حسی نسبی می شود. که این حالت می تواند حدود 20 دقیقه کار کند.

 

در اسپری از هوای فشرده و الکل استفاده می شود که در تماس با پوست گرما ایجاد می کند و فرد برای چند ثانیه احساس سوزش در آلت تناسلی خود می کند و پس از چند ثانیه اعصاب ناحیه را بی حس می کند.

در ژل تاخیری الکل وجود ندارد، اکثر این ژل ها از آب ساخته شده اند و با سطح پایین لیدوکائین موجود در آن، هیچ احساس سوزش و بی حسی شدیدی وجود ندارد.

خرید قویترین کاندوم تاخیری

کاندوم های تاخیری با یک ماده نسبتا مایع یا جامد آغشته می شوند که معمولاً در کمتر از 10 دقیقه پس از استفاده باعث بی حسی نسبی می شود. این بی حسی می تواند حدود 20 دقیقه کار کند.

در اسپری از هوای فشرده و الکل استفاده می شود که در تماس با پوست گرما ایجاد می کند و فرد برای چند ثانیه احساس سوزش در آلت تناسلی خود می کند و پس از چند ثانیه اعصاب ناحیه را بی حس می کند.

در ژل تاخیری الکل وجود ندارد، اکثر این ژل ها از آب ساخته شده اند و با سطح پایین لیدوکائین موجود در آن، هیچ احساس سوزش و بی حسی شدیدی وجود ندارد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر