کد خبر: 138361
A

هدف از سفارش سایت شرکتی

مهم ترین مرحله در برندینگ آنلاین تجارت طراحی سایت شرکتی می باشد. یک سایت شرکتی حرفه ای در واقع ویترین شرکت شما در فضای اینترنت محسوب می شود.ویترینی که کاربران توسط آن راجع به کلاس کاری و سطح شرکت شما را قضاوت خواهند کرد.در حال حاضر همه ی کاربران در ابتدا به شکل آنلاین با یک برند و کسب و کار آشنا می شوند، و تصویری از برند شرکت در فضای حقیقی ندارند.

هدف از سفارش سایت شرکتی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ به علت بهره برداری زیاد کاربران از اینترنت ، برخورداری از وب سایت اختصاصی برای شرکت ها، اهمیت ریادی دارد و در رقابت نقطه ی مثبتی به شمار می رود . سفارش سایت شرکتی این قابیلت را به کاربران خود می دهد تا در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات و امکانات مربوطه را در دسترس قرار دهد و در نتیجه موجب افزایش اعتبار شرکت و همچنین افزایش اعتماد مشتریان می شود. طراح سایت فروشگاهی با استفاده ازابزارهای امروزی در تلاش است تا اعتبار کسب و کار افزایش قابل توجهی داشته باشد. درواقع سایت فروشگاهی مشتری های بالقوه را جذب می کند و آن ها را به سمت شرکت شما سوق می دهد.این مواردیست که در طراحی سایت فروشگاه آنلاین صورت می گیرد.

3

هدف از طراحی وب سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی قابلیت خرید اینترنتی را به شکلی آسان و سریع فراهم می کند.

2) از طریق تبلیغات بنری می توان درآمدی را برای سایت به وجود اورد.

3) با استفاده از وب سایت شرکتی به علت صرفه جویی در مصرف کاغذ می شود، با محیط زیست همگام است.

 با طراحی سایت شرکتی و بهینه سازی محتوا سایت، بعد از معرفی سایت به وسیله موتور جستجو گوگل، زمانی که کاربر به دنبال محصول یا خدمات مربوط به شرکت شما است؛ وب سایت شما در نتایج جستجو به نمایش در می آید و این امر برای سایت شما بازدید کننده به وجود می آورد و حتی می تواند موجب به خرید محصول یا خدمات شما شود.وب سایت مناسب به شما کمک خواهد کرد که با هزینه اندک، شناخته شده و کسب و کار خود را بهبود ببخشید

هزینه طراحی سایت شرکتی

در شرکت هایی که بودجه زیادی جهت طراحی سایت شرکتی ندارند یا شرکت های نوپا که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده اند طراحی سایت شرکتی ارزان قیمت اهمیت ویژه ای دارد. وب سایت های شرکتی معمولا بد دلیل نداشتن امکانات پیچیده اغلب هزینه بسیار بالایی برای طراحی ندارند، ولی می بایست توجه داشته باشید استفاده از قالب های آماده موجب کاهش هزینه و قیمت طراحی سایت شرکتی می گردد ولی به طور کامل اعتبار برند شما را نابود می کند، به همین جهت طراحی سایت اختصاصی جهت کسب و کارتان اهمیت زیادی دارد.

طراحی سایت شرکتی با قالب آماده وردپرس تنها یک الی دو هفته به زمان احتیاج دارد و برخلاف طراحی سایت شرکتی با قالب اختصاصی و به هزینه زیادی هم نیاز ندارد.بنابراین طراحی سایت شرکتی با استفاده از قالب آماده وردپرس یک گزینه ایده آل برای کسب و کارهایی که به تازگی جان گرفته اند و بودجه و زمان زیادی برای طراحی سایت شرکتی ندارند.

طراح سایت فروشگاهی

در سال های اخیر خرید اینترنتی با رونق زیادی مواجه بوده که شاهد رشد و تنوع در فروشگاه‌های اینترنتی راه اندازی شده نیز می ‌باشیم .بنابراین تیم طراحی و توسعه سایت سی ام اس ایران با بهره مندی از طراح سایت فروشگاهی حرفه ای و خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی  با ویژگی های خاصی مانند رعایت اصول طراحی UI و UX، کاربرپسند بودن و قابلیت توسعه سایت فروشگاهی پیاده سازی می کند. رعایت اصول بهینه ‌سازی و سئو سایت، واکنش‌گرا بودن Responsive، سرعت بالای بارگذاری صفحات و صفحات لندینگ مناسب برای دسته‌بندی‌های اصلی از فاکتورهای مهم یک سایت فروشگاهی می باشد که طراح سایت به آن توجه دارد.

اگر شرکت شما محصولاتی را ارائه می دهد می توانید یک فروشگاه اینترنتی آنلاین در سایت شرکتی خود داشته باشید. قطعا مشتریان نیز تمایل بیشتری به خرید بدون هیچ واسطه از خود شرکت دارند. بدین طریق از طریق سایت نیز فروش محصول خواهید داشت و فروشتان بیشتر می شود. در صورتی که محصولات شما زیاد هست می توانید به جای راه اندازی سایت شرکتی به طراحی سایت فروشگاهی هم فکر کنید.

2

افزایش درآمد و طراحی سایت فروشگاه آنلاین

طراحی سایت فروشگاه آنلاین در افزایش درآمد شما به طرز چشم گیری تاثیر می گذارد. می توانید با وجود سایت راه های درآمدزایی خود را افزایش دهید. مثلا با پذیرش تبلیغات و ایجاد قسمت فروشگاهی در سایت تان در کنار درآمد همیشگی تان، از این طریق نیز می توانید درآمد داشته باشید. افزایش مشتری از طریق گوگل یک تاثیر چشم گیر خواهد بود.امکان طراحی سایت فروشگاهی توانایی های زیادی را برای فروشندگان به ارمغان می اورد. قابلیت هایی که تجارت و خرید و فروش کالا و خدمات را از شکل سنتی خود کاملا جدا می کند و وارد دنیای تازه می کند.

1

برای طراحی سایت به کجا مراجعه کنیم؟

تا اینجا همواره در تلاش بودیم اطلاعات کاملی را در مورد سفارش سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاه آنلاین با شما در میان بگذاریم. اگر می خواهید برای سفارش سایت اختصاصی اقدام کنید باید به موارد متعددی توجه داشته باشید این موارد شامل گرافیک سایت، سرعت سایت و منو طراحی شده در سایت می شوند.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند. این شرکت به درخشش کسب و کار شما کمک می کند و باعث رشد شما در دنیای اینترنت می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر