کد خبر: 138809
A

کاراکتر های بازی فری فایر چه قدرت هایی دارند؟

اگر به بازی هایی در سبک بقا مانند PUBG وfortnite علاقه­‌مند هستید اما از گوشی رده بالایی برخوردار نیستید بازی گارنا فری فایر می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد، این بازی تنها به یک گوشی با اندروید 4 به بالا، 2 گیگابایت رم و 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارد تا اوقات فراغت مهیجی را برای شما رقم بزند.

کاراکتر های بازی فری فایر چه قدرت هایی دارند؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ امروز قصد داریم یک بازی فوق العاده رو به شما معرفی کنیم، اگر به بازی هایی در سبک بقا مانند PUBG وfortnite علاقه­‌مند هستید اما از گوشی رده بالایی برخوردار نیستید بازی گارنا فری فایر می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد، این بازی تنها به یک گوشی با اندروید 4 به بالا، 2 گیگابایت رم و 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارد تا اوقات فراغت مهیجی را برای شما رقم بزند.

با ما همراه باشید تا شما را با گیم پلی و شخصیت های این بازی آشنا کنیم و شما را با دستی پر به میدان نبرد راهی کنیم.

59595

آشنایی با گیم پلی بازی فری فایر

داستان این بازی بسیار به سریال کره ای بازی مرکب شباهت دارد، در این بازی شما توسط سازمانی به نام فری فایر ربوده شده اید و به اجبار برای بقا و حفظ جان خود باید با 49 نفر دیگر در یک جزیره مخوف و ناشناس مبارزه کنید، این رقابت فقط یک برنده دارد و شما برای اینکه بتوانید برنده این بازی باشید باید آخرین بازمانده در این جزیره باشید.

در آغاز بازی شما و سایر بازیکنان بایستی با چتر نجات از هواپیمایی که از روی جزیره عبور می کند در نقطه دلخواهتان فرود بیاید، پس از فرود باید شروع به کاوش در جزیره کنید و قبل از سایر بازیکنان سلاح ها و مهمات مورد نیاز خود را پیدا کنید و شانس موفقیت خود را افزایش بدهید.

بهتر است در ابتدای بازی در قسمت خلوت جزیره فرود بیایید تا از درگیری های سنگین اولین بازی به دور باشید و بیهوده جان خود را به خطر نیندازید، جزیره دارای اقلیم های مختلف است و ممکن است شما در محیط های مختلفی با دشمن مواجه شوید، با گذشت زمان ابعاد جزیره کوچک­تر می­شود و احتمال روبرو شدن شما با دشمنان افزایش می پیدا می کند و درگیری های مهیجی شکل می گیرد.

در طول بازی شاهد پرواز هواپیماهایی بر فراز آسمان خواهید بود، این هواپیماها مهماتی را به زمین رها می کنند، این مهمات محدود است و فقط برای استفاده یک بازیکن است، اگر میخواهید از این سلاح ها بر علیه شما استفاده نشود باید قبل از سایر بازیکنان خود را به این مهمات برسانید.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که شما تنها کسی نیستید که دندان طمع برای این مهمات تیز کرده است، معمولاً اطراف محل فرود مهمات درگیری های زیادی شکل می گیرد و احتمال کشته شدن زیاد است، یک راه ساده برای خرید انواع سلاح و مهمات وجود دارد و آن خرید از سایت فری فایر است است، شما برای خرید سلاح و مهمات مورد نظر خود نیاز به جم دارید در ادامه ما شما را با راه های بدست آوردن جم آشنا می کنیم؛

اولین راه بدست آورد جم، شرکت در مبارزه های دونفر است، شما پس از پیروزی در هر نبرد مقدار کمی جم بدست خواهید آورد. اما راه دوم بسیار آسان تر و سریع تر است، خرید جم فری فایر است. شما می توانید با مراجعه به سایت تاپ جم شاپ با صرف هزینه اندک جم فری فایر خریداری کنید و کارکتر خود را تا دندان مسلح نمایید.

994

معرفی کاراکتر های بازی فری فایر

یکی از دلایل اصلی محبوبیت بازی فری فایر، وجود شخصیت های متنوع است که هریک ویژگی و توانایی خاصی دارند. این بازی 37 کاراکتر دارد که 4 کاراکتر آن به تازگی اضافه شده، شناخت این کاراکترها یک امر مهم و ضروری برای موفقیت شما در این بازی است.

وقتی شما کاراکتر خود را به درستی و متناسب با مهارت های خود انتخاب کنید نبرد آسان­تری پیش رو خواهید داشت همچنین آشنایی با کاراکتر ها، این امکان را به شما می دهد که زمانی که با آنها به عنوان دشمن مواجه می شوید با استفاده از نقاط ضعفی که دارد او را مغلوب کنید.

البته این نکته را فراموش نکنید که شما می توانید با خرید جم فری فایر شخصیت محبوب خود را نیز ارتقا بدهید و با آمادگی بیشتری به مصاف دشمن بروید.

Chrono (کرونو)

یکی از شخصیت های بازی فری فایر کرونو است. ویژگی این کاراکتر Time Turner است. این ویژگی با ایجاد یک میدان مغناطیسی مانع از آسیب رساندن دشمنان می شود، همچنین مانعی برای تیراندازی و آسیب زدن از داخل این میدان به دشمن ایجاد نمی کند و سرعت حرکت شما را نیز افزایش می دهد.

Nikita (نیکیتا)

نیکیتا یکی از شخصیت های مونث بازی است، نیکتیا در بازی فری فایر وظیفه حفاظت و مراقبت از کارولین دختر رئیس سازمان فری فایر را بر عهده دارد. این شخصیت یک محافظ حرفه ای است و توانایی Firearms Expert را دارد، این توانایی امکان بارگیری سریع مسلس ها را دارد.

Dj Alok ابتدایی ترین کاراکتر بازی

Dj Alok اولین کاراکتر بازی فری فایر است، این شخصیت قابلیت بقای خاص (Drop The Beat) را دارد. این ویژگی هاله ای به شعاع 5 متر هول کاراکتر ایجاد می کند و باعث افزایش سرعت و بازیابی سلامتی (health) می شود.

Wolfrahh (ولفرث)

قرار است شما را با یکی از باهوش ترین شخصیت های بازی یعنی Wolfrahh (ولفرث) آشنا کنیم، این کاراکتر از قابلیت Limelight بهره می برد، با استفاده از این قابلیت، آسیب هر هدشات تا 25 درصد کاهش می یابد همچنین این ویژگی در بعضی اوقات باعث افزایش آسیب به دشمنان نیز می شود.

 Jota جوتا

جوتا یکی دیگر از شخصیت های بازی فری فایر است، این شخصیت از طبقه متوسطه جامعه است، قابلیت خاص این شخصیت Sustained Raids است که استفاده از آن موجب می شود SMG بلافاصله موجب بازیابی Hp شود، البته این ویژگی فقط 5 ثانیه عمل می کند.

Kapella (کاپلا)

این شخصیت الهام گرفته از خوانندگان پاپ است، این کاراکتر در خانواده ای رشد کرده که همه آنها استعداد تک تیراندازی داشته اند. مهارت کاپلا Healing Song است. این مهارت موجب تقویت اثرات مهارت های درمانی دیگر می شود. همچنین تلفات Hp را نیاز کاهش می دهد.

Clu (کلو)

داستان زندگی کلو از این قرار است که او خانواده ای ثروتمند دارد اما با این وجود در اطراف شهر زندگی می کند و به یک کاراگاه خصوصی تبدیل شده است، این شخصیت دارای مهارت Tracing Steps است که می تواند موقعیت دشمنان را شناسایی کند.

Rafael (رافائل)

بازی فری فایر دارای شخصیت های متنوعی است، رافائل قاتل موجب تنوع بیشتر شخصیت های بازی شده، این کاراکتر دارای قابلیت Dead Silent است که به معنای دریافت خاموش کننده، هنگام استفاده از تک تیراندازها می باشد. با استفاده از این قابلیت دشمنان شما آسیب پذیر تر می شوند و به راحتی HP خود را از دست می دهند.

سخن پایانی

بی شک بازی فری فایر یکی از بهترین بازی ها در سبک شوتر و بقا است و می تواند اوقات خوبی را برای شما رقم بزند، تنوع سلاح ها، مهمات و شخصیت های بازی باعث موجب جذابیت بیشتر بازی شده است.

یکی دیگر از جذابیت های دیگر بازی امکان ارتقا و تقویت سلاح ها و شخصیت های بازی است، همانطور که در بالا اشاره کردیم شما می توانید با مبارزه های دو نفره به تدریج جم مورد نیاز برای ارتقاهای خود را بدست آورید اما این کار زمان بر و وقت گیر است. بهترین راه مراجعه به سایت تاپ جم شاپ و خرید جم فری فایر است. شما در این سایت می توانید باخیال راحت و بدون نگرانی از هک شدن اکانت خود و بهترین قیمت جم مورد نیاز خود را خریداری نمائید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر