کد خبر: 138816
A

رزرو هتل در استانبول و تبریز با بهترین قیمت

استانبول سهم مناسبی از بوتیک های طراحان دارد، اما بازارهای پر جنب و جوش آن جاذبه واقعی برای خریداران مشتاق است. بازار بزرگ در مرکز شهر قدیمی این فرصت را به شما می دهد که چانه زنی کنید و خرید کنید.

رزرو هتل در استانبول و تبریز با بهترین قیمت

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛  هتل های استانبول؛ بازارهای پرجنب‌وجوش، معماری خیره‌کننده و آسمان صورتی تنها تعدادی از لذت‌های پایتخت ترکیه، استانبول هستند.

بازارهای مرکز شهر قدیمی استانبول را کاوش کنید. استانبول سهم مناسبی از بوتیک های طراحان دارد، اما بازارهای پر جنب و جوش آن جاذبه واقعی برای خریداران مشتاق است. بازار بزرگ در مرکز شهر قدیمی این فرصت را به شما می دهد که چانه زنی کنید و خرید کنید.

در این بازار سرپوشیده با بیش از 3000 مغازه برای گشت و گذار بگردید. این یک تجربه خرید مگا است. شما لامپ ها، مد و جواهرات، سرامیک، فرش و منسوجات را در اینجا در این بازار گسترده پیدا خواهید کرد - بنابراین مطمئناً هدایایی مناسب برای عزیزان خود در خانه پیدا خواهید کرد. از اینجا تا بازار ادویه، بهشت ​​غذاخوری، پیاده روی کوتاه کنید. منتظر دیدن انبوهی از ادویه های رنگارنگ، هزاران لذیذ ترکی، روغن، ماهی تازه و غیره باشید.

33

خرید و فرهنگ انتخاب هتل های استانبول نزدیک Istiklal Caddesi (یکی دیگر از مراکز خرید شهر) شما را به بلوار مملو از مغازه‌ها، رستوران‌ها، بارها، کلوپ‌ها، گالری‌های هنری، کافه‌ها، کلیساها و مساجد نزدیک می‌کند. از اینجا می‌توانید سوار تراموای سنتی قرن نوزدهمی شوید که از میدان تقسیم تا میدان تانل می‌رود.

با بازدید از مسجد آبی زیبای قرن هفدهمی (مسجد سلطان احمد) که فضای داخلی آن با کاشی های آبی تزئین شده است، تاریخ شگفت انگیز استانبول را کشف کنید. این مسجد با وجود گردشگری توانسته فضای مقدس خود را حفظ کند و دارای 6 مناره و حیاط چشمگیر است.

تاریخ و معماری

اگر هتل ارزان استانبول شما در نزدیکی ایاصوفیه قرار دارد، در بهترین نقطه شهر برای بازدید از جاذبه های معماری شهر هستید. ایاصوفیه که زمانی یک کلیسا و بعداً مسجد بود، اکنون به موزه ای تبدیل شده است که زیبایی خیره کننده معماری امپراتوری بیزانس و امپراتوری عثمانی را به نمایش می گذارد. همچنین می‌توانید صدها اتاق توپ‌کاپ نزدیک را کاوش کنید؟ کاخی که نزدیک به 400 سال خانه سلاطین عثمانی بود. وقتی آنجا هستید، به خزانه داری بروید تا جواهرات چشمگیر، طلا و آثار هنری را ببینید. برای غلبه بر صف ها زودتر به آنجا بروید (ساعت 9 صبح باز می شود). همین نزدیکی، می‌توانید مسیر تاریخی استانبول خود را با بازدید از آب انبار باسیلیکا، منبع عظیم آب زیرزمینی رومی، به پایان برسانید.

هتل های شهر قدیمی استانبول

اگر جاذبه‌های توصیه شده در بالا را دوست دارید و می‌خواهید در یکی از هتل‌های ما در شهر قدیمی استانبول اقامت کنید، بهترین هتل‌های ما در اینجا آمده است.

هتل های تبریز

هتل پارس یکی از هتل های پنج ستاره تبریز است. هتل پارس از مجموعه هتل پارس است. این هتل به هتل ال گلی نیز معروف است. هتل پارس ای گلی در سال 1380 افتتاح شد.این هتل 17 طبقه دارای 178 واحد اقامتی با ظرفیت یک تا دو تخت و سوئیت های دو خوابه می باشد. رستوران گرداب انواع غذاهای ایرانی را برای مهمانان سرو می کند و می توانید از آنها لذت ببرید. در طول اقامت خود می توانید از خدمات استخر، ماساژ و اسپا استفاده کنید. در طول اقامت خود در این شهر زیبا می توانید از جاذبه های گردشگری شهر مانند کویر قم تپه تبریز، بازار فرش تبریزو ... لذت ببرید.

یکی از هتل های پنج ستاره تبریز، هتل بین المللی شهریار است. این هتل در قلب شهر تبریز واقع شده است. این هتل 9 طبقه در سال 1386 افتتاح شد و در سال 1395 بازسازی شد تا خدمات بهتری به مهمانان خود ارائه دهد. هتل شهریار دارای 180 واحد اقامتی در ظرفیت های مختلف می باشد. اتاق های هتل بسیار مجلل و تمیز هستند. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را برای مهمانان سرو می کند. برای برگزاری مراسم و مجالس خود می توانید از مکان های هتل استفاده کنید. هتل شهریار دارای مجموعه ورزشی می باشد که می توانید در اوقات فراغت خود از آن استفاده کنید.

در کنار ویژگی های مهمان نوازی ایرانیان مانند فرهنگسرا، شهر قهرمانانه، آموزش محور، تاریخی و مشروطیت ایران، تبریز به اندازه ای محبوب است که گردشگران را از سراسر جهان جذب کند و به ایران سفر کند، هتل پنج ستاره لاله پارک در تبریز یکی از بهترین هتل های تبریز است که میهمانان ممکن است در آن اقامت داشته باشند. هتل تازه تاسیس لاله پارک تبریز که به عنوان بزرگترین هتل مجلل تبریز معرفی شده در منطقه باکلاس شهر واقع شده است، دارای 14 طبقه و 220 اتاق با دکوراسیون خوب است. هتل مدرن لاله پارک تبریز از ترکیبی از کارکنان ماهر چندزبانه، امکانات و خدمات پیشرفته و زنجیره ای از دستورات مشتری مدار بهره می برد که به طور کلی با هم هماهنگ هستند تا با درک نیازها و انتظارات نهفته به مهمانان معتبر خود خدمات ارائه دهند. در حالی که دسترسی عالی به فرودگاه تبریز و دسترسی سریع به پارک لاله امتیاز مثبت است، مرکز تفریحی و ورزشی شگفت‌انگیز، هفت سالن کنفرانس کاملاً مجهز، استخر سرپوشیده مجلل و حمام ترکی با تنش واقعی تنها بخشی از امکانات و خدماتی است که در اختیار شما قرار می‌دهد. این هتل به دور از رقبای خود با ضریب نفوذ دست نیافتنی به مهمانان بسیار ارزشمند خود.

هتل های ایران

هتل های چابهار

شهر / هتل

چابهار

هتل لیپار چابهار

هتل چهار ستاره

%91

  توصیه شده

منطقه آزاد صنعتی چابهار، چابهار.

هتل فردوس چابهار

هتل چهار ستاره

%85

  توصیه شده

100% رزرو آنلاین

خیابان تجارت، منطقه آزاد چابهار.

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر