کد خبر: 138939
A

بهترین روش ها و ترفند های تعمیر تاسیسات ساختمان

تاسیسات ساختمان شامل بحش های مختلفی است مانند سیستم لوله کشی آب ، لوله کشی فاضلاب ، لوله کشی شوفاژ ، توالت فرنگی ، موتورخانه و رادیاتور شوفاژ ، پکیج ، کولر ابی یا گازی ، شیرآلات و.... هر یک از موارد بالا در هر زمانی ممکن است دچار خرابی شود و نیازمند تعمیرات باشد.

بهترین روش ها و ترفند های تعمیر تاسیسات ساختمان

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ همیشه در تعمیرات تاسیسات دانستن موارد و نکته هایی که در تعمیرات آن به ما کمک کنند لازم و ضروری است. در این مطلب با کمک استادکاران خدمات لوله کشی سعادت آباد نکات مهمی را به شما بگوییم که کمک کننده شما در موراد تعمیرات تاسیسات ساختمان و لوله کشی ساختمان باشد.

تاسیسات ساختمان شامل بحش های مختلفی است مانند سیستم لوله کشی آب ، لوله کشی فاضلاب ، لوله کشی شوفاژ ، توالت فرنگی ، موتورخانه و رادیاتور شوفاژ ، پکیج ، کولر ابی یا گازی ، شیرآلات و.... هر یک از موارد بالا در هر زمانی ممکن است دچار خرابی شود و نیازمند تعمیرات باشد.

تعمیر موتورخانه شوفاژ

موتورخانه یکی از بخش هایی است که وظیفه تامین آب گرم مصرفی واحد ها و تامین گرمای شوفاژ ها را از طریق چرخش آب شوفاژ بر عهده دارد. بیشتر خرابی های موتورخانه مربوط به فصل سرد سال یعنی پاییز و زمستان است. در برخی از منازل و ساختمان به جای استفاده از موتورخانه شوفاژ از پکیج ها استفاده میکنند که به نوعی درا ین کار هر واحد برای خود یک موتورخانه مستقل در داخل واحد دارد.

تنظیم دمای موتورخانه در فصول سال اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که گرمای بیش ازحد برای قطعات موتورخانه قطعا آسیب رسان است و باید حد مناسب آن را در نظر گرفت. برای تنظیم دمای موتورخانه در فصل سرما میتوانید دمای دیگر را روی 80 الی 85 تنظیم کنید و دمای پمپ هم 10 درجه کمتر از ان تنظیم شود.

ثصضث

تعمیر توالت فرنگی 

به گفته استادکاران نصب و تعمیر توالت فرنگی خدمات تاسیسات غرب تهران یکی از قسمت هایی که درخواست های زیادی برای تعمیرات دارد توالت فرنگی است. توالت فرنگی ها اکثرا دیر خراب میشوند و البته این بسته به نوع استفاده ما نیز دارد.

رفع گرفتگی توالت فرنگی اگر جزیی باشد با استفاده از آب جوش انجام میشود. البته دقت کنید که نباید آب بسیار جوش باشد چرا که باعث ترک برداشتن سنگ و شکستن آن خواهد شد.

سرویس و تعمیر کولر آبی

یکی از مورادی که هر سال در زمان شروع گرما به سراغ آن میرویم تعمیر و سرویس کولر آبی است. سرویس کولر آبی تنها آب گرفتن و روشن کردن کولر نیست بلکه باید اصولی و درست انجام شود تا بهترین بازدهی را داشته باشد.

روغن کاری یاتاقان ها یکی از مهم ترین بخش های سرویس کولر آبی است . بسیاری از افراد گمان میکنند که یاتاقان کولر نیازی به روغن کاری مجدد ندارد اما این مورد را بدانید که یاتاقان های کولر نیاز به روغن کاری مرتب دارند و باید هر ماه دو الی سه بار اقدام به روغن کاری کنید تا دچار خرابی نشوند.

تعمیر رادیاتور پکیج

به گفته استادکاران تعمیر لوله کشی شهرک غرب پکیج ها جایگزین موتورخانه هستند که بسیار استقابل از آن ها شد. استفاده از پکیج به این دلیل خوب است که گرمای آب مصرفی و شوفاژ به صورت دلخواه تنظیم میشود و در این مورد پیرو باقی ساکنین ساختمان نیستید.

پکیج ها نیاز به سرویس دارند و بهتر است که هر دوسال یک بار اقدام به سرویس و تعمیر پکیج کنید . بسیاری از افراد این سرویس ها را فراموش میکنند اما بهتر است که انجام بدهید چرا که باعث ایجاد خرابی و مشکل در کارکرد پکیج خواهد شد.

بهترین مراکز ارائه خدمات تاسیساتی

یکی از مهم ترین بحث ها در دریافت خدمات تعمیر تاسیسات ساختمان ، مجموعه ای است که از آن خدمات میگیرید. بهترین مراکز ارائه این خدمات مراکزی هستند که استادکاران با تجربه و متعهد را برای رفع مشکل شما اعزام کنند. از ویژگی دیگر این مجموعه ها ارائه خدمات به صورت فوری و شبانه روزی ، داشتن نرخ معین و طبق تعرفه است.

خدمات تاسیسات غرب تهران

خدمات تاسیسات غرب تهران ارائه دهنده خدمات تاسیسات و لوله کشی ساختمان در غرب تهران است. این مجموعه دارای کادر مجرب و متعهد است که تمامی خدمات تاسیسات ساختمان را به صورت شبانه روزی و فوری ارائه میدهد. مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران در تمامی نقاط غرب تهران خدمات رسانی میکند و همچنین تعرفه ای مجموعه مشخص و بر طبق تعرفه اتحادیه خواهد بود.

ارائه کامل خدمات تاسیساتی و لوله کشی ساختمان از جمله لوله بازکنی  تعمیر توالت فرنگی ف تعمیر و نصب شیرآلات ساختمان ، تعمیر لوله کشی آب ، فاضلاب و شوفاژ ، تعمیر و نصب رادیاتور شوفاژ ، تعمیر موتورخانه و پکیج ، تعمیر فلاشتانک ف نصب روشویی و اکسسوری بهداشتی ، اجرا و تعمیر انواع لوله کشی و کلیه خدمات تاسیساتی ساختمان.

برای دریافت خدمات از مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران میتوانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید و ثبت درخواست خود را انجام دهید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر