کد خبر: 139060
A

خرید و فروش متاسیلیکات سدیم از شرکت سیلیکات گستر اصفهان

فروش متاسیلیکات سدیم توسط شرکت های عرضه کننده محصولات شیمیایی به دلیل کاربرد بسیار بالایی که در صنایع مختلف دارند بالا می باشد. ضروری است قبل از پرداختن به فروش و خرید متاسیلیکات سدیم به کاربرد آن در صنایع مختلف، معرفی مشخصه های بارز آن و علت تقاضای بالای مشتری ها برای خرید این محصول با ارزش بپردازیم.

خرید و فروش متاسیلیکات سدیم از شرکت سیلیکات گستر اصفهان

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ فروش متاسیلیکات سدیم توسط شرکت های عرضه کننده محصولات شیمیایی به دلیل کاربرد بسیار بالایی که در صنایع مختلف دارند بالا می باشد. ضروری است قبل از پرداختن به فروش و خرید متاسیلیکات سدیم به کاربرد آن در صنایع مختلف، معرفی مشخصه های بارز آن  و علت تقاضای بالای مشتری ها برای خرید این محصول با ارزش بپردازیم. متاسیلیکات سدیم با فرمول شیمیایی Na2SiO3 یکی از ترکیبات شیمیایی است که قابلیت حلالیت بالایی در آب دارد اما در الکل نامحلول می باشد. و به دو صورت 9 آبه و 5 آبه موجود می باشد. این ماده به دلیل داشتن عنصر سدیم در ترکیب خود، خاصیت پاک کنندگی بالایی هم دارد و یکی از ترکیبات شیمیایی است که مصرف آن سلامت محیط زیست را تهدید نمی کند. از دیگر مشخصه های بارز این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

-استفاده از متاسیلیکات سدیم در ساختمان سازی و تهیه بتن.

- جهت افزایش چسبندگی در صنعت کاغذ و مقوا و چسب.

- به عنوان روانساز در صنعت سرامیک و کاشی.

- در تولید مواد ضد یخ.

- در ساخت و تولید انواع مواد شوینده و صابون و .. از مهمترین و پرکاربردترین مصارف متاسیلیکات سدیم هستند.

صقش

توجه به نکات مهم در خرید متاسیلیکات سدیم

با توجه به نقش بسیار مهم  کیفیت مواد اولیه در صنایع مختلف، ضروری است که در انتخاب سیلیکات سدیم دقت شود. که محصول خریداری شده بالاترین کیفیت را داشته باشد. خرید متاسیلیکات سدیم هم از این قاعده مستثنی نیست. شرکت های فروش متاسیلیکات سدیم باید در فروش این محصول دقت کنند که محصولات با کیفیت را به فروش برسانند. زیرا در صورت پایین بودن کیفیت این مواد محصولات تولید شده از کیفیت لازم برخوردار نیستند. شرکت سیلیکات گستر اصفهان یکی از شرکت های معتبر و مطرح در زمینه فروش متاسیلیکات سدیم و سایر محصولات شیمیایی است. که مهمترین رسالت خود را رضایت مشتری و عرضه محصولات با کیفیت قرار داده است. و همین امر محبوبیت و معروفیت این شرکت و برند را در مقایسه با سایر شرکت های رقیب برای این مجموعه رقم زده است.

تولید متاسیلیکات سدیم براساس استانداردهای جهانی فروش متاسیلیکات تولیدی این شرکت را بالا برده است. خوشبختانه به دلیل کاربرد بالایی که این محصول در صنایع مختلف دارد بازار خرید و فروش آن از رونق بالایی برخوردار است. و با توجه به مشخصه های بارزی که برای این محصول تعریف شده است روز به روز بر کاربرد آن افزوده می شود. سیلیکات سدیم پودری هم یکی دیگر از  محصولات تولیدی شرکت سیلیکات گستر است.

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت  متاسیلیکات سدیم. 

درصد خلوص این ماده و ریشیو این ماده یکی از فاکتورهای بسیار مهم در قیمت این محصول  است. قیمت در نظر گرفته شده برای متاسیلیکات 5 آبه بالاتر از متاسیلیکات 9 آبه است. یکی دیگر از فاکتورهای مهم بر قیمت این محصول فروش آن به صورت عمده یا خرده فروشی است. در سال های اخیر با افزایش قیمت این ماده مواجه شده ایم که علت این امر را می توان به شرایط تحریم کشور و نوسانات بازار ارزی نسبت داد. اما شرکت سیلیکات گستر اصفهان سعی کرده که با کیفیت ترین محصول را با قیمت مناسب در اختیار مشتری ها قرار دهد.

ثبص

متاسیلیکات سدیم

 

 

صادرات سیلیکات سدیم به بسیاری از کشورها توسط شرکت سیلیکات گستر اصفهان گویای این مطلب است.  که محصولات تولیدی این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار است. مرغوب بودن محصولات تولیدی این  شرکت سبب معروفیت و محبوبیت برند این شرکت و محصولات تولیدی آن برای کشورهای دیگر شده است. این محصول علاوه بر کاربرد صنعتی که دارد کاربرد غیر صنعتی هم برای آن تعریف شده است.

با توجه به مزایای بسیار زیادی که برای این ماده تعریف شده، ضروری است که در هنگام کار با این ماده یک سری نکات مهم ایمنی هم در نظر گرفته شود. و در هنگام کار با این ماده ضروری است که از دستکش، روپوش، ماسک و عینک استفاده شود. زیرا به دلیل خاصیت بازی بالایی که دارد در صورت تماس با پوست سبب سوزش می شود. بسته بندی این محصول به صورت کیسه های 25 کیلوگرمی و بشکه می باشد. که بسته به نوع مقدار مورد نیاز و ... نوع بسته بندی متفاوت می باشد. که این محصول در مقیاس آزمایشگاهی ( برای انجام کارهای آزمایشگاهی و علمی) هم به فروش می رسد.

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر