کد خبر: 140189
A

بهترین کلید و پریز در بازار ایران چیست ؟

نوع روشنایی امروزی که امروزه استفاده می شود ، دیود های ساطع کننده نور نامیده می شوند که بیشتر به عنوان LED نیز شناخته می شوند. آنها عمر بسیار طولانی دارند (الیافی ندارند که به سرعت فرسوده شوند) و حاوی مواد شیمیایی خطرناکی مانند جیوه نیستند.

بهترین کلید و پریز در بازار ایران چیست ؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هر شهر ، شهرک ، حومه و اکثر مناطق شهری ، به روشنایی خیابان نیاز دارند. چراغ های خیابانی برای ایمنی رانندگان و عابران پیاده نصب شده است. چراغ خیابانی گلنور ، قابل استفاده در تمامی مقاطع شهری و روستایی ، یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده می باشد. کلید و پریز اشنایدر ، علاوه بر کیفیت و قابلیت استفاده بالای خود ، نقش مهمی در ارتقا دکوراسیون و زیبایی محیط دارد. اگر قصد تغییر دکوراسیون خانه و محل کار خود را دارید ، می توانید از کلید و پریز های لمسی و بسیار جذاب استفاده نمایید. لامپ فرابنفش ، مصارف صنعتی در استریلیزاسیون ، زمین شناسی ، پخت پلیمر و چسب و تحقیقات و آنالیز آزمایشگاهی از جمله آنالیز بیولوژیکی دارند. لامپ های UV اغلب از منابع فلورسنت ، لامپ های موج کوتاه و تخلیه گاز استفاده می کنند. اگر قصد استفاده از لامپ های فرابنفش را در مراکز صنعتی و استریل دارید ، توصیه می کنیم که به وب سایت فروشگاه برق نت رجوع کنید.

1

 

ویژگی لامپ های خیابانی ال ای دی چیست ؟

نوع روشنایی امروزی که امروزه استفاده می شود ، دیود های ساطع کننده نور نامیده می شوند که بیشتر به عنوان LED نیز شناخته می شوند. آنها عمر بسیار طولانی دارند (الیافی ندارند که به سرعت فرسوده شوند) و حاوی مواد شیمیایی خطرناکی مانند جیوه نیستند. یک چراغ خیابانی ال ای دی ، می تواند صد هزار ساعت خدمات و روشنایی را تولید کند. علاوه بر این ، این چراغ‌ ها به دلیل استقامتی که دارند ، هزینه‌ های نگهداری را نیز کاهش می‌ دهند و گرمای کمتری نسبت به سایر لامپ ها منتشر می‌ کنند. از آنجایی که LED ها به مدت طولانی دوام می آورند ، برای مکان هایی مناسب هستند که جایگزینی چراغ ها پرهزینه ، نامناسب یا به طور کلی مشکل ساز است. این لامپ ها ، از 15 درصد نیروی حیاتی خود استفاده می کنند و در عین حال ، نور بیشتری را در هر وات ایجاد می کنند. با توجه به اثربخشی سرزندگی و طول عمر طولانی ، چراغ های خیابان LED به عنوان روشی برای کاهش انتشار کربن به شمار می آیند.

مزایای استفاده از چراغ خیابانی گلنور چیست ؟

روشنایی خیابان با افزایش دید ، تصادفات احتمالی در شب را کاهش می دهد. آنها همچنین به آگاهی بیشتر عابران پیاده و رانندگان از خطرات احتمالی ، کمک می کنند. این تجهیزات ، می توانند در دیدن مسیر و علائم جاده به راننده کمک کنند. روشنایی مسیر ، می تواند از بروز حادثه های جاده ای جلوگیری کند. طبق آخرین آمار داده شده ، حدود ۶۰ درصد از تصادفات بین جاده ای ، در مکان هایی رخ می دهد که نور کافی ندارند. بنابراین ضروری است که از چراغ های خیابانی ، در معابر و مکان های تاریک استفاده شود. بهترین راه برای خرید این تجهیزات بی نظیر ، مراجعه به سایت برق نت و انتخاب محصول مورد نظر می باشد. محصولات تولید شده در مجموعه برق نت ، از کیفیت و اعتبار بالایی برخوردار می باشند.

2

 

آیا لامپ فرابنفش می تواند برای سلامت انسان مفید باشد ؟

پرتو های فرابنفش ، از نظر فنی هرگز واقعاً برای انسان بی خطر نیستند ، به خصوص وقتی صحبت از قرار گرفتن در معرض مکرر یا طولانی باشد. نور UV مستقیم و غیرمستقیم ، می تواند به پوست یا چشم انسان آسیب برساند. اشعه ماوراء بنفش ، منبع انرژی قدرتمندی است و خواص آن برای انسان خطرناک است اما برای باکتری ها و ویروس ها کشنده است. می‌ توانید از تشعشعات مضر UV جلوگیری کنید ، با این حال حتی با شاخص UV پایین ، خطر قرار گرفتن در معرض UV همچنان وجود دارد. لامپ فرابنفش تولید شده در بازار های ایران ، قوی ترین خاصیت میکروب کشی را دارد و از بین سه نوع اشعه ماوراء بنفش ، کمترین خطر را برای انسان دارد. این لامپ ، سال هاست که در بیمارستان ها و تصفیه خانه ها استفاده می شود. در قسمت مسکونی ، از فناوری نور UV برای استریل کردن آبگرمکن و مجاری هوا استفاده می شود. لامپ UVC ، با تجزیه DNA و RNA باکتری‌ ها ، ویروس‌ ها ، کپک‌ ها و هاگ‌ ها ، نقش پررنگی در سلامت انسان دارند.

3

 

مزایای استفاده از لامپ فرابنفش

فناوری لامپ فرابنفش ، باکتری ها ، میکروب ها ، هاگ های کپک و ویروس ها را از بین می برد. بسته به قدرت لامپ فرابنفشی که استفاده می کنید ، می‌ تواند پاتوژن‌ های معلق در هوا و ذرات معلق در هوا را از بین ببرد. UVC برای حداقل چهار دهه به دلیل خواص ضد عفونی موثر آن استفاده شده است. فناوری UV ، در انواع مختلف دستگاه ها موجود است ؛ بنابراین می توان آن را به راحتی در برنامه تمیز کردن خود گنجاند. یونیت های متحرک ، از اتاقی به اتاق دیگر با استفاده از نور ماوراء بنفش برای از بین بردن باکتری ها و ویروس ها در هوا و سطوح حرکت می کنند. دستگاه های تصفیه هوا ، برای تصفیه هوای داخل ساختمان توسط اشعه ماوراء بنفش در محلی که آنها را نصب می کنید ، کار می کنند. لامپ فرابنفشی که در سیستم HVAC استفاده می‌ شوند ، هوا را هنگام حرکت در واحد HVAC استریل می‌ کنند و کیفیت هوای داخل ساختمان شما را بهبود می‌ بخشند. اگرچه UVC به دلیل احتمال آسیب رساندن به قرنیه چشم برای قرار گرفتن در معرض انسان ناامن است ، اما می‌ توان آن را با خیال راحت به برنامه ضدعفونی روزانه مرکز مورد نظر اضافه کرد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر