کد خبر: 141949
A

آشنایی با برند معروف کارتیر

اکسسوری‌ها لوازمی هستند که در کنار لباس مناسب، به تیپ و استایل خانم‌ها و آقایان جذابیت بیشتری می‌بخشند. یکی از اکسسورهای محبوب و پرطرفدار بین همه مردم، دستبند یا زنجیر طلا یا نقره‌ است. تاریخچه‌ استفاده از این نوع اکسسوری به هزاران سال قبل از میلاد مسیح بر می‌گردد و تا به امروز نیز محبوبیت خود را از دست نداده‌است.

آشنایی با برند معروف کارتیر

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ اکسسوری‌ها لوازمی هستند که در کنار لباس مناسب، به تیپ و استایل خانم‌ها و آقایان جذابیت بیشتری می‌بخشند. یکی از اکسسورهای محبوب و پرطرفدار بین همه مردم، دستبند یا زنجیر طلا یا نقره‌ است. تاریخچه‌ استفاده از این نوع اکسسوری به هزاران سال قبل از میلاد مسیح بر می‌گردد و تا به امروز نیز محبوبیت خود را از دست نداده‌است. برندهای مختلفی در زمینه تولید و عرضه انواع دستبند یا زنجیر مشغول فعالیت هستند که آن را در طرح‌های متنوعی وارد بازار می‌کنند‌. یکی از معروف‌ترین طرح‌های این اکسسوری دستبند یا زنجیر کارتیر نام دارد که توسط برند معروف کارتیه طراحی شده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌است. این برند با بیش از دو قرن سابقه فعالیت خود را در شهر پاریس و کشور فرانسه آغاز کرد‌. در این مقاله قصد داریم درباره برند کارتیه و تاثیر استفاده از زنجیر و دستبند کارتیر در زیبایی استایل و تیپ افراد توضیح دهیم.

1

آشنایی با برند معروف کارتیه

همان‌طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم یکی از شرکت‌های معروف و پرطرفدار جهان که در زمینه تولید و عرضه انواع مختلف جواهرات مانند دستبند و زنجیر طلا و نقرا مشغول فعالیت است، برند کارتیه یا کارتیر است. این برند مشهور در شهر فرانسه راه‌اندازی شد و در طول چندین سال فعالیت باکیفیت، توانست جواهرات و زیورآلات خاص و منحصربه‌فردی را تولید کند‌. با توجه به این که در زبان فرانسوی حرف r پایانی تلفظ نمی‌شود، تلفظ درست Cartier کارتیه‌ است. اصلی‌ترین نماد کارتیر پلنگ است که توسط جیمی تونست یکی از اعضای تیم طراحی این شرکت در سال 1917 طراحی شد. در آن سال‌ها لوئیس کارتیه به جیمی تونست جاسیگاری به شکل نماد پلنگ هدیه داد و جیمی تونست از آن برای طراحی جواهرات الگو گرفت. اولین برندی که در تولید زیورآلات خود از پلاتین استفاده کرد نیز برند کارتیر بود. البته این برند در حال حاضر دیگر به خانواده کارتیه تعلق ندارد و به یک شرکت سوئیسی واگذار شده‌است. دفتر مرکزی برند کارتیر واقع در شهر پاریس است و محصولات متنوع آن از جمله دستبند یا زنجیر کارتیر در صد کشور جهان در بیشتر از دویست فروشگاه مختلف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.‌ برند کارتیه همانند برند سواروسکی در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد.

11

آشنایی با مدل‌های مختلف دستبند کارتیه

شرکت Cartier دستبندهای جذاب و زیبایی تولید می‌کند. در این بخش انواع مختلف دستبندهای این برند را معرفی می‌کنیم.

·             دستبند عشق یا Love

این محصول در بین عشاق اروپایی از محبوبیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است و در سال 2006 میلادی به عنوان برترین محصول برند Cartier معرفی شد‌. بر روی حرف o در کلمه Love این دستبند خطی وجود دارد که نشان دهنده نحوه قفل شدن آن است و به رنگ‌های رزگلد، طلایی و نقره‌ای در بازار عرضه شده‌است. این محصول به عنوان سمبل طلایی عشق در سراسر جهان معروف شده‌است.

·             دستبند Panthere

این محصول یکی از معروف‌ترین محصولات و اکسسورهای تولیدشده توسط برند Cartier است که با نماد پلنگ توسط یکی از مشهورترین طراحان این برند ساخته شده‌است و از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.

·             دستبند زنجیری کارتیر

این محصول به عنوان ساده‌ترین اکسسوری هم در بین خانم‌ها و هم در بین آقایان طرفداران بسیار زیادی دارد و در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای به شکل زنجیر ساده تولید می‌شود.

·             دستبند Just un clou

یکی دیگر از محصولات برند Cartier که به شکل یک میخ دور دست می‌پیچد و در رنگ‌های رزگلد، طلایی و نقره‌ای در سه سایز تولید و به بازار عرضه شده‌است، دستبند Just un clou نام دارد. این اکسسوری را می‌توان به صورت تکی یا به شکل چندتایی مورد استفاده قرار داد. این محصول در بین آقایان نیز طرفداران زیادی دارد.

·             دستبند ترکیبی

این محصول با استفاده از ترکیب زنجیرهای کارتیه با نگین‌ها، مرواریدها و پلاک‌های متنوع در طرح‌های زیبا و منحصر به فرد تولید می‌شود. یکی از معروف‌ترین نمونه‌های این اکسسوری دستبندهای خورشیدی هستند.

·             دستبند زنجیری فیگارو

این نوع زنجیر به گونه‌ای طراحی شده‌است که یک حلقه بلند در بین حلقه‌های دیگر قرار گرفته‌است و از زیبایی خاصی برخوردار است و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده‌است.

111

چگونه می‌توان دستبند طلای کارتیه اصل و تقلبی را از هم تشخیص داد؟

متاسفاته در بازار طلا و نقره مانند تمام بازارها، محصولات تقلبی توسط عده‌ای افراد سودجو به جای محصولات اصلی به مشتریان فروخته می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای تشخیص اصل‌بودن یا تقلبی‌بودن محصولات برند کارتیر باید مورد توجه قرار بگیرد، این است که در زمان خرید حتما باید به لوگوی Cartier روی زیورآلات طلا یا نقرا دقت کنید. در محصولات تقلبی، لوگوی این برند با طرح اصلی تفاوت دارد. در قطعات طلای اصل عیار 18 و عدد 750 نیز درج می‌شود. روی محصولات اصلی این برند نگین‌های الماس کار نشده‌است. رنگ زیورآلات نکته دیگری است که در زمان خرید حتما باید مورد توجه قرار بگیرد. در محصولات تقلبی پلاتین، طلای سفید و نقره‌ استرلینگ به‌کاررفته، اما در محصولات اصل از پلاتین، طلای سفید و زرد و آلیاژ مس استفاده می‌شود‌. طرح‌های کپی شده با قیمت ارزان‌تری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند؛ اما قیمت طرح‌های اصلی دستبند یا زنجیر کارتیر معمولا بالاتر است. ظرافت و دقت طراحی در طرح‌های کپی و غیراصل پایین است و به خوبی می‌توان از بی‌کیفیت‌بودن طراحی زیورآلات به کپی‌بودن آن پی برد.

خرید دستبند یا زنجیر کارتیر به صورت اینترنتی

جواهرات و اکسسوری‌های برند کارتیر با توجه به تنوع بسیار بالا و طراحی‌های خاص و منحصربه‌فردی که دارند، سلیقه تمام اقشار جامعه در گروه‌های سنی مختلف را پوشش داده‌اند‌. با استفاده از اکسسوری‌های تولید‌شده توسط این برند، می‌توان استایل خود را جذاب‌تر کرد. امروزه اکثر افراد ترجیح می‌دهند که محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنند‌‌. برای خرید محصولات باکیفیت و اصل این برند، همواره سعی کنید به دنبال پیداکردن یک فروشگاه اینترنتی معتبر باشید. شما می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف مانند تولد، سالگرد ازدواج و غیره، اکسسوری‌های برند Carteir را در فروشگاه‌های معتبر سفارش دهید تا در اسرع وقت به صورت کادو به دست فرد مورد نظرتان برسد. قبل از خرید امکان مشاهده عکس باکیفیت محصولات به همراه قیمت برای مشتریان فروشگاه اینترنتی فراهم شده‌است تا با مقایسه قیمت‌ها بتوانند مناسب‌ترین زیورآلات را با توجه به بودجه خود خریداری کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر