کد خبر: 142104
A

آشنایی با بزرگترین مراکز خرید جزیره کیش

اگر بخواهیم یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کیش را به شما معرفی کنیم، می‌توان به بازار پردیس 1 اشاره نمود. این پاساژ دارای 2 طبقه است که در آن 228 واحد تجاری وجود دارد. شما در میان این واحدهای تجاری هر نوع کالایی را می‌توانید پیدا کنید و مطمئن باشید کیفیت بالایی را دریافت خواهید کرد. در حالت کلی تمامی پاساژهای جزیره کیش دارای کالاهای باکیفیت هستند چرا که همانطور که به این موضوع اشاره کردیم، این جزیره منطقه آزاد تجاری است.

آشنایی با بزرگترین مراکز خرید جزیره کیش

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هر سفری در کنار خرید کردن تکمیل خواهد شد. شما به هر جای این کشور که سفر کنید، می‌توانید با صنایع دستی و یا سوغاتی‌های آن‌جا آشنا شده و با مراجعه به بازارها، خرید کنید. جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. البته در این جزیره تفاوت بزرگی وجود دارد و آن این است که حتی اگر افراد تصمیمی برای خرید سوغاتی نداشته باشند، باز هم نمی‌توانند از بازارهای جذاب و قیمت‌های مقرون به صرفه این جزیره چشم پوشی نمایند.

همه افرادی که با تور کیش از شیراز سفر می‌کنند به این موضوع واقف هستند که جزیره کیش یک منطقه آزاد تجاری است و به همین دلیل انوع و اقسام برندهای اصل با کمترین قیمت را می‌توان در کیش پیدا کرد. به همین دلیل تعداد زیادی پاساژ و مرکز خرید در این جزیره ساخته شده است که هر کدام دارای امکانات متنوعی هستند و شما با مراجعه به هر کدام از آن‌ها، اوقات خوشی را سپری خواهید کرد. در این مطلب تصمیم داریم تا شما را با تعدادی از مهم‌ترین مراکز خرید کیش آشنا کنیم.

-01

مرکز خرید دامون کیش

به عنوان اولین گزینه سراغ مرکز خرید دامون خواهیم رفت. این مرکز خرید دارای 100 غرفه تجاری در کنار 10 غرفه خدماتی است که باعث می‌شوند تنوع اجناس در آن افزایش پیدا کند. در کنار آن، شما در طبقه دوم این مجموعه می‌توانید به پیست اسکی (آیس رینک) مراجعه نمایید و در این فضا به اسکی بپردازید. همچنین وجود شبیه ساز پرواز می‌تواند باعث سرگرمی کودکان شود.

یکی دیگر از امکانات بی‌نظیر این مجموعه، فودکورت تراس دار آن است که با ورود به آن منظره‌ای زیبا را مشاهده خواهید کرد و از غذاهای لذیذ، لذت می‌برید. دامون در خیابان وصال قرار دارد و شما به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

بازار مریم کیش

افرادی که با تور کیش از اصفهان به این جزیره سفر می‌کنند، حتما مراجعه به بازار مریم را در برنامه‌های خود قرار می‌دهند چرا که این تنها بازار سر باز در جزیره کیش است. بازار مریم در سال 1369 ساخته شده و با داشتن مساحتی بالغ بر 6 هزار کیلومتر مربع، جزء بزرگ‌ترین قدیمی‌ترین بازارهای کیش به حساب می‌آید.

بازار مریم در بلوار دریا قرار دارد و موقعیت مکانی عالی آن باعث شده تا افراد بعد از خرید خود با سرعت به مقصد بعدی برسانند و زمان زیادی را در راه سپری نکنند. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که کالاهای فوق العاده باکیفیتی در بازار مریم وجود دارند که با تنوع برندهای ایرنی و خارجی شما را به هیجان خواهند انداخت.

بازار پردیس 1 کیش

اگر بخواهیم یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کیش را به شما معرفی کنیم، می‌توان به بازار پردیس 1 اشاره نمود. این پاساژ دارای 2 طبقه است که در آن 228 واحد تجاری وجود دارد. شما در میان این واحدهای تجاری هر نوع کالایی را می‌توانید پیدا کنید و مطمئن باشید کیفیت بالایی را دریافت خواهید کرد. در حالت کلی تمامی پاساژهای جزیره کیش دارای کالاهای باکیفیت هستند چرا که همانطور که به این موضوع اشاره کردیم، این جزیره منطقه آزاد تجاری است.

شما می‌توانید انواع پوشاک، کیف، کفش، آژانس مسافرتی، بانک، لوازم برقی و صوتی تصویری، لوازم منزل، اکسسوری و ... را در بازار پردیس 1 خریداری نمایید. این بازار به سبک معماری فرانسوی ساخته شده است که باعث شده ساختمان آن به طرز خیره کننده‌ای، هر بیننده‌ای را جادو نماید.

پردیس 1 در حدفاصل خیابان فردوسی و بلوار رازی کیش قرار دارد و شما به راحتی به آن دسترسی خواهید داشت.

-02

مرکز خرید مروارید کیش

اولین نکته‌ای که باید در رابطه با مرکز خرید مروارید بدانید، قیمت‌های فوق العاده آن است. در این بازار می‌توانید انواع و اقسام اجناس را با کمترین قیمت پیدا کنید. البته لازم به ذکر است که نباید نگران کیفیت آن‌ها باشید چرا که همه این اجناس از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

بازار مروارید در سال 1373 ساخته شده و در معماری آن از دوره هخامنشیان الهام گرفته شده است که باعث می‌شود مسافرین زیادی فقط به قصد دیدن فضای این بازار به آن‌جا بروند. مروارید دارای ایوان‌هایی است که با نام‌های آپادانا، پاسارگاد، بیستون، پرسپولیس، تیفوس، آریا و ... شناخته می‌شوند. تمامی این نام‌ها از دوره هخامنشان می‌باشند. در رابطه با موقعیت مکانی این بازار باید بگوییم که در بلوار مروارید قرار دارد.

مرکز خرید سارینا 1

به عنوان یکی از لوکس‌ترین بازارهای کیش، باید به سارینا 1 اشاره نماییم. این بازار دارای 10 طبقه است و مساحت آن 5 هزار متر مربع می‌باشد. از میان این 10 طبقه، دو طبقه کاربرد تجاری داشته از 7 طبقه دیگر به عنوان بخش اداری استفاده می‌شود. البته لازم به ذکر است که از 1 طبقه هم به عنوان پارکینگ استفاده می‌شود تا مسافرین برای پارک کردن ماشین‌های خود دچار مشکل نشوند.

شما می‌توانید بزرگترین و مجهزترین فودکورت خاورمیانه را در این بازار پیدا کرده و از غذاهای بی‌نظیرش لذت ببرید. دیگر لازم نیست روی این موضوع تاکید نماییم که انواع و اقسام اجناس و محصولات مختلف در سارینا 1 وجود دارد و در اختیار مسافرین قرار گرفته است.

منبع مقاله: آژانس مسافرتی همسفرها

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر