کد خبر: 142590
A

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس (مشابه دیجیکالا)

به عنوان صاحب کسب و کار اینترنتی با انتخاب قالب مطلوب می‌توانید ظاهری جذاب و البته دکوراسیونی کاربردی را برای کاربران خود مهیا نمایید. اما بهترین قالب فروشگاهی وردپرس مشابه دیجیکالا چه قالب‌هایی هستند و چه ویژگی باعث تمایز آنها در مقابل یکدیگر خواهد شد؟

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس (مشابه دیجیکالا)

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ قالب یا پوسته یک وب‌سایت، می‌تواند حکم دکوراسیون آن را داشته باشد. دقیقاً همانند یک مغازه یا فروشگاه واقعی صاحب آن تلاش خود را برای استفاده از المان‌های مختلف جهت ایجاد زیبایی و البته کارایی خواهد کرد. فروشگاه‌های آنلاین نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به عنوان صاحب کسب و کار اینترنتی با انتخاب قالب مطلوب می‌توانید ظاهری جذاب و البته دکوراسیونی کاربردی را برای کاربران خود مهیا نمایید. اما بهترین قالب فروشگاهی وردپرس مشابه دیجیکالا چه قالب‌هایی هستند و چه ویژگی باعث تمایز آنها در مقابل یکدیگر خواهد شد؟

1

برای پرسش به این سؤالات در مرحله نخست می‌بایست تعریف درستی از معنای قالب فروشگاهی وردپرس داشته باشیم. مهم‌ترین تفاوت یک قالب وردپرس با دیگر انواع تم و قالب موجود در اینترنت سازگاری یا به‌اصطلاح Compatibility آن با CMS وردپرس می‌باشد. البته برای اینکه یک قالب وردپرس را قالب فروشگاهی بنامیم می‌بایست این قالب با افزونه محبوب ووکامرس نیز سازگاری کامل داشته باشد. علاوه بر این موضوع یک قالب فروشگاهی وردپرس می‌بایست به‌گونه‌ای طراحی شود که طراح بتواند بنا به نیاز و خواسته خود به ایجاد تغییرات ریز و درشت در آن بپردازد. ازاین‌رو انتخاب قالب مناسب برای وردپرس با نیاز شما حائز اهمیت بسیار بالایی است.

قبل از شروع معرفی چند قالب فروشگاهی وردپرس مشابه دیجیکالا بهتر به این نکته توجه داشته باشید  که یک قالب فروشگاهی مطلوب می‌بایست ویژگی‌های ریز  و درشت زیادی را در خود جای دهد. ازاین‌رو قبل از خرید قالب حتماً درباره ویژگی‌ها و نکات مثبت و منفی آن نیز اطلاع کافی داشته باشید. زیرا پس از انتخاب قالب و برون ریزی کردن آن کار شما برای تغییر آن سخت خواهد شد. خصوصاً اگر زمان زیادی از استفاده از آن گذشته باشد.

قالب فلت سام

قالب فلت سام را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین قالب‌های فروشگاهی مشابه دیجیکالا موجود در وب‌سایت‌های ایرانی دانست. این قالب درواقع یک قالب ترجمه شده با یک پکیج کامل از فونت‌های فارسی بسیار کاربردی در اختیار کاربران قرار گرفته است. تیم ترجمه کننده این قالب توانسته است فارسی سازی این قالب و تنظیمات آن را به‌صورت کاملاً تخصصی به سر انجام برساند. همچنین تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های این قالب فارسی سازی یا همان RTL شده‌اند. تیم سازنده این قاب اعلام کرده‌اند که به‌زودی بخش‌های فریم‌ورک پوسته نیز ترجمه شده تا تمام پنل به‌صورت یک‌پارچه به‌صورت فارسی در اختیار شما قرار گیرد.

ویژگی جدید این قالب به نام استودیو در واقع یک کتابخانه بسیار کامل از انواع پوسته‌های آماده این قالب است که امکان برون‌ریزی آنها تنها با یک کلیک را برای کاربر خود امکان‌پذیر نموده است. فلت‌سام همچنین جهت سهولت کار تمامی تنظیمات شخصی سازی این قالب‌ها بهینه‌سازی شده است. تمامی ویژگی‌های این قالب همچون  تنظیمات بسیار زیاد شخصی سازی شده، سرعت بالا و ... نیز به‌صورت رایگان در این قالب قرار گرفته است.

قالب وودمارت فروشگاهی مشابه دیجیکالا

2

قالب فروشگاهی وردپرس وودمارت قطعاً از جمله قالب‌های مشابه دیجیکالا است که عملکرد بسیار مطلوبی را در اختیار کاربر خود خواهد گذاشت. این قالب در میان کاربران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این قالب با ویژگی شخصی سازی بسیار بالای خود این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید به وسیله آن یک وب‌سایت مطابق با سلیقه و نیاز خود از پایه طراحی نمایید. در این قالب توجه ویژه‌ای به سازگاری کامل آن با موتورهای جستجو شده است. سازندگان این قالب تلاش کرده‌اند که یک قالب کاملاً بهینه از نظر طراحی و پرفورمنس را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

این قالب وودمارت علاوه بر پشتیبانی کامل ووکامرس از فروشگاه ساز اینترنتی و افزونه دکان نیز پشتیبانی می‌کند. این موارد در کنار ویژگی‌های دیگر باعث شده است تا وودمارت تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین قالب‌ها در بازار قالب‌های وردپرسی فارسی تبدیل شود.

البته هر قالب با توجه به استفاده کاربر می‌تواند همچون یک شمشیر دو لبه عمل کند. ویژگی‌های بسیار شخصی سازی و وجود بسیاری از المان‌های گرافیکی در تم‌های پیشفرض این قالب باعث شده است تا سرعت آن در مقایسه با رقبا کمی پایین‌تر باشد. البته برای بسیاری از افراد حرفه ای این مشکل قابل حل است و می‌توان با بهینه‌سازی مناسب هاست و خود وب‌سایت سرعت لود وب‌سایت را به سطح مطلوب رساند.

در اخر این شما هستید که تصمیم می‌گیرید از چه قالبی برای وب‌سایت خود استفاده نمایید. با استفاده از قالب وودمارت و آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی می توانید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. اما توجه داشته باشید که انتخاب یک قالب فروشگاهی  وردپرس مناسب نیازمند تحقیق و بررسی نیازهای شما خواهد بود. بسیاری از قالب‌های موجود در وب‌سایت تنها در بخش ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد از یکدیگر متمایز هستند. این شما هستید که با دانش استفاده از المان‌های مختلف تصمیم خواهید گرفت که چه بخش از قالب را استفاده و چه بخش‌هایی را کاملاً حذف نمایید.

قالب وودمارت مزایای همچون: ارائه بیش از 60 template فروشگاهی حرفه ای، ویژگی سفارشی سازی بسیار بالا، طراحی ریسپانسیو برای موبایل و تبلت، سرعت لود مناسب را در اختیار شما خواهد گذاشت.

قالب مکس شاپ مشابه دیجیکالا

قالب Maxshop یک قالب فروشگاهی وردپرس مشابه دیجیکالا بسیار حرفه ای با طراحی ریسپانسیو می‌باشد. در بسته نصب قالب مکس می‌توانید نحوه نصب آسان این قالب را مشاهده نمایید. این قالب دارای یک پنل مدیریت کاملاً فارسی است که تمامی تنظیمات این قالب را به زبان فارسی در اختیار شما قرار خواهد داد. یکی از ویژگی‌های بسیار مطلوب این قالب این است که این قالب به پلاگین Visual Composer را نیز ارائه کرده است.

این پلاگین یکی از برجسته‌ترین و پرطرفدار ترین صفحه سازهای موجود در وردپرس می‌باشد. ویژگی‌های دیگری همچون رنگ بندی اختصاصی دقیق، شورت کدهای کاربردی، استایل‌های مختلف صفحه اول، هدرهای متفاوت و بسیاری دیگر از جمله ویژگی‌های موجود در این قالب هستند.

کات شاپ قالب فروشگاهی مشابه دیجیکالا

3

قالب کات شاپ را می‌توان یک قالب فروشگاهی وردپرس مشابه دیجیکالا منعطف و زیبا قلمداد کرد. این قالب وردپرس می‌تواند توسط طیف وسیعی از فروشگاه‌ها همچون لوازم الکترونیک، مبلمان، لباس و ... مورد استفاده قرار گیرد. یکی از ویژگی‌های بارز این قالب امکان ساخت هدر و فوتر به وسیله افزونه المنتور در ان است. به واسطه همین ویژگی امکان تغییر کلیات و جزئیات قالب برای کاربر فراهم شده است. ویژگی‌هایی همچون ابزارک‌های حرفه ای، بیش از 10 دمو متفاوت، طراحی قابل تغییر هر صفحه به‌صورت جداگانه، دکمه‌های اشتراک گذاری شبکه‌های اجتماعی و بسیاری دیگر باعث شده اند تا این قالب طرفداران پر و پا قرص خود را داشته باشد. قالب وودمارت و سایر قالب های معرفی شده در این مقاله در وردپرس باران ارائه شده اند.

منبع

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر