کد خبر: 142944
A
با امضای چند تفاهمنامه همکاری و برگزاری پنل تخصصی؛

بانک تجارت در نهمین نمایشگاه «کیش اینوکس» حضوری فعال و پرانرژی دارد

بانک تجارت با برپایی غرفه در چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و سخنرانی مدیرعامل این بانک در افتتاحیه نمایشگاه، حضوری فعال در این رویداد بین‌المللی دارد.

بانک تجارت در نهمین نمایشگاه «کیش اینوکس» حضوری فعال و پرانرژی دارد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ به نقل از روابط‌عمومی بانک تجارت، این بانک به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود از جمله «صرافی تجارت»، «صندوق کاردان» و همچنین کارشناسان بخش بین‌الملل، امور مشتریان و بانکداری شرکتی، تجاری و اصناف و از ۲۵ تا ۲۸ مهر ماه سال ۱۴۰۱ در غرفه شماره 33 مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش پذیرای بازدیدکنندگان است.

همچنین برگزاری پنل تخصصی معرفی خدمات مالی و بانکی از دیگر برنامه‌های اجرایی بانک تجارت در این رویداد بزرگ اقتصادی کشور است.

«کیش اینوکس» به‌عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای اقتصادی کشور، در طول سال‌های برگزاری با حمایت و مشارکت گسترده وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی در بخش‌های پیشرو اقتصادی کشور و نیز با حضور نخبگان اقتصادی و مشارکت کنندگان داخلی و خارجی به محلی برای ارائه تصویری کامل از قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و شرایط کلان اقتصادی کشور، تقارن و تبادل اطلاعات فعالان اقتصادی و ایجاد زمینه‌های تحول در مسیر توسعه اقتصادی کشور تبدیل شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر