کد خبر: 143243
A

جا کتابی های شیک و جذاب رو از کجا بخریم؟

جا کتابی از جذاب ترین وسیله ها برای آنهاییست که عاشق مطالعه هستند. معمولا افرادی که کتابهای زیادی دارند، در صورتی که یک جا کتابی یا همان کتابخانه خانگی نداشته باشند، همیشه دچار سردرگمی هستند و جایی برای نظم دادن به کتابهای خود ندارند.

جا کتابی های شیک و جذاب رو از کجا بخریم؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ جا کتابی از جذاب ترین وسیله ها برای آنهاییست که عاشق مطالعه هستند. معمولا افرادی که کتابهای زیادی دارند، در صورتی که یک جا کتابی یا همان کتابخانه خانگی نداشته باشند، همیشه دچار سردرگمی هستند و جایی برای نظم دادن به کتابهای خود ندارند.

اگر تصورتان از جا کتابی، قفسه های قدیمی کتاب که فضای زیادی را اشتغال میکردند و هر جایی نمیتوانستید آنها را جا بدهید است، باید بگوییم که امروزه جا کتابی های مدرنی تولید میشوند که علاوه بر کم جا بودن و داشتن کارایی بالا، بسیار شیک و عامه پسند هستند. امروز در خدمت شما هستیم که تعدادی از این جا کتابی های جذاب و دوست داشتنی را برای همه نوع سلیقه ای معرفی کنیم.

1

جا کتابی مدل پیکسل

یک جا کتابی مینیمال که توی هر خونه ای لازمه! تا حالا شده به دنبال یک استند یا کتابخانه‌ای باشید که بتوانید لوازم مورد نیاز روزمره‌‌‌تون رو داخلش قرار بدید و همیشه دم دست باشه؟ یا مثلا یک فضایی برای قرار دادن کتاب‌ها و وسایل دکوری مورد علاقتون که دوست دارید بیشتر جلوی چشمتون باشه؟

استند یا کتابخانه زمینی Pixel دقیقا برای رفع همین نیازهای شما طراحی شده. یک استند کاملا جمع و جور و مینیمال که در سه سایز کوچک (4 خانه)، متوسط (8 خانه) و بزرگ (16خانه) ارائه شده و میتونه فضای پذیرایی، اتاق خواب و محل کار شما رو به کل دگرگون کنه. این جا کتابی مدرن میتونه با سایر اجزای خونه شما مثل میز تلویزیون، میز کنسول و ... ست بشه.

مهندسی، طراحی و ساخت این استند به نحوی هست که تحمل وزن بالایی داره و برای هر نوع فضایی می‌توانید از آن استفاده کنید.

متریال استفاده شده جهت ساخت این محصول تماماً از MDF خارجی بوده و شما می‌توانید بدون دغدغه این محصول رو به فضای گرم خانه خود اضافه کنید.

برای خرید این جا کتابی، کافیه اسمش این محصول رو توی گوگل سرچ کنید. همچنین شما می‌توانید برای هر کدام از باکس‌‌های این استند “درب” نیز سفارش دهید. مثلاً شاید بخواهید 4 باکس از 8 باکس درب داشته باشد. به همین منظور می‌‌توانید از منوی تعداد درب، گزینه “4 درب” را انتخاب کنید.

در مجموع استند پیکسل از آن دست محصولاتی هست که در هر خانه‌ای نیاز به وجودش کاملا احساس می‌ شود.

2

جا کتابی مدل فیدل

محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید کتابخانه زمینی مدل فیدل ساخت باکس ماکس می‌باشد که از آن در دکوراسیون منزل و دفاتر کار به عنوان کتابخانه استفاده می‌شود. و برخلاف شلف و باکس دیواری روی زمین قرار گرفته و فقط توسط 2 یا 3 بست L   شکل به دیوار مهار شده و کمترین آسیب را به دیوار می رساند.

این کتابخانه از MDF  ساخته شده و امکان سفارش آن با روکش طرح چوب رنگ گردویی و یا هر رنگ دیگری نیز وجود دارد.

در تولید این محصول از متریال ام دی اف (MDF) برندهای Xtra, yildiz ,Arta و پاکچوب استفاده شده است.

 

با توجه به عمق 25 سانتی‌متری این محصول می‌توان از آن برای قرار دادن انواع کتاب، گلدان، قاب عکس، و اشیای دکوری و …. استفاده کرد.

این کتابخانه توسط CNC  برش خورده و در 7 تکه مجزا ارسال می‌شود و خیلی راحت با توهم کردن قطعات کتابخانه بر پا می شود.

 

جا کتابی مدل مترو

مترو، یک قفسه کتاب دیواری (شلف کتاب یا جا کتابی) می‌باشد که از آن در دکوراسیون منزل و دفاتر کار به عنوان کتابخانه استفاده می‌شود.

این قفسه کتاب دیواری از MDF با روکش طرح چوب، به رنگ گردویی می‌باشد. در تولید این محصول از متریال ام دی اف (MDF) برندهای Xtra, yildiz ,Arta و پاکچوب استفاده شده است. قفسه کتاب مترو از دو طبقه تشکیل شده که طبقه پایینی توسط یک حائل به دو قسمت تقسیم شده است.  مقاومت بسیار بالای این قفسه کتاب در برابر ضربات یکی از ویژگی های مهم این محصول میباشد. با توجه به عمق 25 سانتی‌متری این محصول می‌توان از آن برای قرار دادن انواع کتاب و اشیای دکوری استفاده کرد.

3

جا کتابی مدل پلکانی

محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید قفسه کتابخانه پلکانی (کمد کتاب پلکانی) می‌باشد که از آن در دکوراسیون منزل و دفاتر کار به عنوان کتابخانه استفاده می‌شود و برخلاف شلف دیواری و باکس، امکان نصب آن بر روی دیوار وجود ندارد.

این قفسه کتابخانه از MDF سفید ساده، ساخته شده و امکان سفارش آن با روکش طرح چوب رنگ گردویی نیز وجود دارد. در تولید این محصول از متریال ام دی اف (MDF) برندهای Xtra, yildiz ,Arta و پاکچوب استفاده شده است. با توجه به عمق 25 سانتی‌متری این محصول می‌توان از آن برای قرار دادن انواع کتاب و اشیای دکوری استفاده کرد. همچنین در حین خرید از سایت باکس ماکس انتخاب رنگ برای شما قرار داده شده و می‌توانید از بین رنگ‌های موجود رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

جا کتابی مدل بونو

این محصول یک جا کتابی کاربردی برای انواع لوازم شماست. شما میتوانید از این استند برای قرار دادن کتاب، لبتاپ، دستگاه های پخش همانند آمپلی فایر و سایر لوازم شخصی خود استفاده کنید.

جنس استند زمینی بونو از mdf درجه یک میباشد (در تصویر این محصول ام دی اف مدل اکسترا X16 نمایش داده شده است) . تمامی اجزای شلف بونو اعم از سقف و طاق، قفسه ها و طبقات و بدنه های چپ و راست به صورت مجزا در قالب پک در نظر گرفته شده تا با کمترین حجم برای شما ارسال شود و شما میتوانید به راحتی آن ها را سرهم کرده و استند بونوی خود را داشته باشید.

 

جا کتابی تکی باکس ماکس

شلف کتاب تکی باکس ماکس ساخته شده است که کتاب های نفیس شما را به یک المان دکوری جذاب تبدیل نماید. این شلف یک محصول ساده و در عین حال جذاب است که به شما اجازه میدهد یک دکور دیواری متفاوت داشته باشید. این شلف دو تکه از چوب طبیعی ساخته شده است. از شلف کتاب باکس ماکس می‌توان برای قرار دادن کتاب،DVD  و … استفاده نمود. این شلف‌ها مستقیما بوسیله پیچ و رول‌ پلاک به دیوار متصل می‌شوند. همچنین طراحی جمع و جور و کاربردی این شلف دیواری شما را شگفت زده خواهد کرد.

جا کتابی هایی که معرفی شدند را میتوانید با جستجوی نامشان در گوگل پیدا کرده و از فروشگاه باکس ماکس خریداری کرده و دکوراسیون منزل خود را با کتابخانه های مدرن و جذاب، دگرگون کنید.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر