کد خبر: 144171
A

معرفی پارک ملت تهران + عکس و تفریحات

شهرهای بزرگ وجود پارک‌های مجهز و با امکانات رفاهی و تفریحی ضروری است تا مردم در سر فرصت بتوانند با خانواده به این مراکز رجوع کنند. در شهر تهران نیز با آن همه جمعیت خوشبختانه پارک‌های زیادی وجود دارد و مسافران و مهمانان چندروزه در تهران نیز می‌توانند در این مکان‌ها اسکان داشته باشند.

معرفی پارک ملت تهران + عکس و تفریحات

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ شهرهای بزرگ وجود پارک‌های مجهز و با امکانات رفاهی و تفریحی ضروری است تا مردم در سر فرصت بتوانند با خانواده به این مراکز رجوع کنند. در شهر تهران نیز با آن همه جمعیت خوشبختانه پارک‌های زیادی وجود دارد و مسافران و مهمانان چندروزه در تهران نیز می‌توانند در این مکان‌ها اسکان داشته باشند.

در میان پارک‌های پایتخت، پارک ملت به دلیل وسعت و دارا بودن امکانات زیاد بیشتر مورد توجه مردم قرار می‌گیرد.

در این مطلب شما را با این پارک و البته نحوه رزرو مسافرخانه تهران آشنا خواهیم کرد.

1

پارک ملت کجاست؟

در شمال شهر شلوغ تهران و در منطقه سه پارکی با نام ملت وجود دارد که در سال 1345 در دوران پهلوی سنگ بنای آن گذاشته شده است. این پارک از غرب به باشگاه انقلاب، از شرق به خیابان ولیعصر، از شمال به ساختمان صداوسیما و از جنوب به نیایش ختم می‌شود.

مسیر دسترسی این پارک زیبا بسیار آسان است و هر فردی می‌تواند با مترو، اتوبوس یا وسیله شخصی به راحتی به این مکان خود را برساند. با رزرو هتل های ارزان تهران از اسنپ روم می‌توانید یک شب مهمان این پارک زیبا باشید و جاذبه‌های آن را از نزدیک ببینید.

2

دیدنی‌های پارک ملت

در این مطلب هرچقدر از زیبایی‌های این مکان بگوییم، نمی‌توان حق آن‌ها را ادا کرد. از همان ورودی گرفته تا پیاده‌روها همگی زیبایی‌های منحصربه‌فردی دارند. درختان بلندقد و کهن‌سال و دیگر چشم‌اندازها شکوه این پارک را رقم می‌زنند. اگر در مسافرخانه در تهران نشسته‌اید و فرصتی برای گشت‌وگذار دارید، به این پارک سر بزنید و حال دلتان را خوب کنید.

دریاچه مصنوعی

یکی از چشم‌اندازهای فوق‌العاده این پارک، دریاچه مصنوعی است که در شمال پارک واقع شده و افراد زیادی را به سمت خود می‌کشاند. وجود کافه رستوران‌ها در کنار این دریاچه باعث شده تا افراد برای صرف نوشیدنی یا غذا در یک گوشه دنج بنشینند و آرامش آب را تماشا کنند. در این مکان آبزیان زیادی زندگی می‌کنند.

پردیس سینمایی ملت

یکی از معروف‌ترین پردیس‌های سینمایی با مساحتی حدود 6 هکتار زیربنا مربوط به پردیس سینمایی پارک ملت می‌شود. افرادی که به سینما و فیلم علاقه‌مند هستند، نباید زمان را از دست بدهند و در اولین فرصت باید به این پردیس بیایند. در داخل این مجموعه فروشگاه، کافی شاپ، پارکینگ، کافه‌کتاب، سینما، رستوران و ... وجود دارد.

با رزرو یک مسافرخانه در تهران در نزدیکی این پارک می‌توانید از زیبایی‌های آن استفاده کنید. اگر به دنبال ارزان‌ترین مسافرخانه تهران از اسنپ روم هستید، می‌توانید در حوالی این پارک پیدا کنید.

سردیس مشاهیر

اگر به آثار تاریخی و هنری علاقه‌مند هستید، در کنار پلکان بزرگ این پارک سردیس بزرگانی مانند شهریار، فردوسی، سعدی، حافظ و ... دیده می‌شود. از دیگری کارهای هنری در این پارک می‌توان به مجسمه‌های مادر، امیرکبیر و دوستی اشاره کرد.

امکانات تفریحی ورزشی

همان‌طور که دانستید وسعت این پارک بسیار زیاد است و به همین دلیل امکانات ورزشی متنوعی در این مکان وجود دارد. پیست اسکیت، زمین والیبال، بدمینتون، میز شطرنج، میز پینگ‌پنگ، فوتبال دستی و ... برخی از امکانات موجود در این پارک می‌باشد که مردم می‌توانند از آن‌ها استفاده لازم را ببرند و لحظات شاد و شیرینی را تجربه کنند. با رزرو هتل تهران ارزان در کنار این پارک از امکانات ورزشی و رفاهی آن می‌توانید استفاده کنید.

امکانات رفاهی

در این پارک امکانات رفاهی متعددی مانند آلاچیق، بوفه، نیمکت، رستوران، کافی شاپ، سرویس بهداشتی، نمازخانه، کلینیک گل و گیاه، آبخوری و ... در نظر گرفته شده تا گردشگران در رفاه کامل در کنار خانواده لحظات خوشی را تجربه کنند.

3

جمع بندی

در پایتخت ایران دیدنی‌های زیادی وجود دارد که هر کس با توجه به سلیقه خود می‌تواند از آن‌ها دیدن کند. در میان این‌ جاذبه‌ها لازم است شما نیز پارک ملت را از نزدیک ببینید. در هرکجای تهران که باشید از طریق مترو، اتوبوس و ماشین شخصی می‌توانید خودتان را به این مکان برسانید. در این مطلب شما را با برخی از دیدنی‌های این پارک آشنا کردیم.

برای رزرو مسافرخانه در تهران می‌توانید از اپلیکیشن اسنپ روم یا سوپراپلیکیشن اسنپ کمک بگیرید. شما دیگر برای رزرو هتل تهران ارزان نیازی نیست که خیابان‌ها را قدم بزنید تا مکان دلخواه خود را بیابید. از بخش کلاب برنامه اسنپ می‌توانید تخفیف بگیرید و مکان مورد نظر خود را ارزان‌تر اجاره کنید. این برنامه پشتیبانی 24 ساعته در کل ایام هفته دارد و شما ارزان‌ترین مسافرخانه تهران را می‌توانید از این برنامه اجاره نمایید.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر