کد خبر: 145123
A

۱۰ کشور برتر برای مهاجرت در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳

مقصد شما هرکجاست و با هر سرمایه ای هستید ، یک مهاجرت آسان را با سفیر نور آراز تجربه کنید.

۱۰ کشور برتر برای مهاجرت در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳

به گزارش سایت دیده بان ایران؛آمریکا،کانادا ،انگلیس یا اتحادیه اروپا؟ مقصد شما کجاست ؟

کشورهای زیادی وجود دارند که بر اساس فاکتورهای مختلفی نظیر رفاه زندگی،امنیت،سلامت،آموزش و... رتبه بندی می شوند و هر شخص بر اساس نیاز و برنامه ریزی خودش برای آینده  تصمیم به مهاجرت می گیرد. سفیرنور که با داشتن سابقه ی طولانی در حوزه مهاجرت و با داشتن وکلای با تجربه ایرانی و اوکراینی وکانادایی  توانسته سالانه مهاجران زیادی را  با افتخار، به کشور های دیگر بفرستد.

 

موسسه مهاجرتی  سفیر نور در لیست ده شرکت برتر در حوزه مهاجرت از سال 2017 تا کنون قرار دارد و با استفاده از منحصر به فرد ترین و مناسب ترین روش توانسته در زمینه  امور مهاجرتی، بیش از صدها پرونده موفق  را تا کنون در کارنامه درخشان کاری خود داشته باشد.

خدمات شرکت سفیر نور  شامل:

  • اخذ اقامت کانادا و امریکا و انگلستان بصورت تضمینی و از روشی منحصر به فرد ، در کوتاه ترین زمان
  • اخذ ویزا در مدت زمان 1 تا 4 ماه
  • اخذ اقامت 3 ساله کانادا به همراه اجازه کار و اقامت 2 ساله امریکا
  • ویزای تحصیلی ، ویزیتورویزا و جاب آفر کانادا
  • اخذ پاسپورت اوکراین ظرف 8 ماه
  • اقامت انگلستان
  • پاسپورت مولداوی
  • اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه 

در این مقاله به معرفی 10 کشور برتر برای مهاجرت در سال 2022 و 2023 می پردازیم ، با  این مقاله خواندنی همراه ما باشید :

10 کشور برتر برای مهاجرت ایرانیان

1-کانادا

کانادا در طی سال های اخیر در لیست 10 کشور برتر برای مهاجرت در سال 2022 و2023 قرار گرفته است زیرا این کشور به شدت مهاجرپذیر است و قوانین این کشور شرایط بسیار مناسبی را برای اخذ اقامت کانادا وضع نموده است. کیفیت زندگی در این کشور بالا است و این کشور از نظر اقتصادی جزو کشورهای پیشرفته محسوب می گردد. در کشور کانادا افراد نیز می توانند پس از 3 سال کار کردن، اقدامات لازم را در خصوص درخواست اقامت دائم اقدام نمایند. عامل مهمی که به جذابیت این کشور می افزاید این است که فرزند به محض تولد در کشور کانادا، تابعیت کشور را اخذ می نماید.شما با دریافت ویزای کانادا می توانید آینده زندگی خود و فرزندانتان را برای همیشه تضمین کنید.

 2- آمریکا

این کشور به دلیل وضعیت اقتصادی پیشرفته و سطح حقوق بالا نیز مورد توجه قرار گرفته است. آمریکا بی شک جزو کشورهای قوی و توسعه یافته در دنیا محسوب میشود و مهاجران بسیاری را از سراسر جهان مجذوب خود می­ کند. ولی به دلیل شرایط و روابطی که میان این دو کشور (ایران و آمریکا) حاکم است، مسیر مهاجرتی به این کشور بسیار مشکل و طولانی  خواهد بود، اما سفیرنور این مسیر را برای شما کوتاه و آسان خواهد کرد.

3- رومانی

رومانی،کشوری است در جنوب شرقی اروپا و پایتخت آن بخارست است. این کشور از غرب با مجارستان و صربستان و از شمال شرقی و شرق با مولداوی و اوکراین همسایه است. بلغارستان نیز دیگر همسایه این کشور در جنوب  رومانی  است. رومانی با داشتن مساحت ۲۳۸٬۴۰۰ کیلومتر مربع نهمین کشور اتحادیه اروپا است. پایتخت و بزرگترین شهر رومانی بخارست ششمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا است. زبان رسمی این کشور، رومانیایی و واحد پول آن لئوی رومانی است. بیشتر مردم رومانی مسیحی هستند که حدود ۸۷ درصد از شاخه ارتدکس تعلق دارند. همچنین این کشور عضوی از اتحادیه اروپا و سازمان ناتو نیز می باشد

4- بلغارستان

کشور بلغارستان، از نظر جغرافیایی در بخش جنوب شرقی اروپا قرار دارد. پایتخت زیبای این کشور، شهر صوفیه است. این کشور دارای دو رشته کوه مهم است. مردم این کشور به زبان بلغاری صحبت می‌کنند. واحد پول بلغارستان، لف است و قیمت لف کشور بلغارستان به نسبت ارزهای  جهانی بسیار ارزانتر است. کشور بلغارستان یکی از کشورهای ارزان قیمت محسوب می‌شود و بازار اقتصادی خوبی را نیز شکل داده است این دلایل باعث شده اند تا سالانه ایرانیان زیادی تصمیم به مهاجرت به بلغارستان بگیرند.

10 کشور برتر برای مهاجرت ایرانیان

۵- انگلیس

واحد پول این کشور، پوند است و نسبتا هزینه زندگی بالایی را در بر دارد به خصوص شهر لندن که جزو گرانترین شهر‌های این کشور محسوب می‌گردد. با توجه به هزینه‌های بالای زندگی در این کشور، مشاغل مختلف، درآمد‌های نسبتا بالایی را دارند و از لحاظ اقتصادی می‌توان به جرأت گفت که کشور پیشرفته‌ای می‌باشد و نرخ بیکاری نیز در این کشور بسیار پایین است. برای ورود به این کشور نیازمند اخذ ویزا و مجوز اقامت می‌باشید و باید شرایط لازم را احراز نمائید.

۶-آلمان

اقتصاد آلمان یک اقتصاد بسیار توسعه‌یافته است. این کشور دارای بزرگ‌ترین اقتصاد ملی در اروپا و چهارمین اقتصاد بزرگ از نظر تولید ناخالص داخلی در جهان است. اقتصاد آلمان از روند رشد آهسته خود خارج شده و نسبت به گذشته رشد ۳.۰۵ درصد در تولید ناخالص داخلی داشته است. آلمان یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان در زمینه خودرو و قطعات خودرو، صنایع شیمیایی، صنایع برق و دارو است و بیشترین مبادلات را با کشور‌های بزرگ به‌ویژه آمریکا، فرانسه، چین و هلند دارد. این رشد اقتصادی و وجود صنایع بزرگ در آلمان زمینه را برای حضور متخصصان و کارگران خارجی فراهم کرده است.

7-مولداوی

کشور مولداوی یک منطقه محصور در خشکی اروپای شرقی است این کشور از سمت غرب با رومانی و از سمت شرق با اوکراین همسایه است مرز­های مولداوی با رومانی در راستای رودهای پروت قرار دارد این کشور با نام جمهوری شوری و سوسیالیستی مولداوی شهرت دارد و البته که استقلال این کشور نیز با همین اسم صورت گرفته است . وضعیت نرخ بیکاری در کشور مولداوی به میزان 5 درصد اعلام شده است. در جمع بندی کلی باید بگوییم مولداوی شرایط زندگی مناسبی را برای مهاجران فراهم می کند.

۸-اوکراین

کشوری در اروپای شرقی است. این کشور، دومین کشور از نظر وسعت در اروپا بعد از روسیه است که در شرق و شمال شرقی با روسیه هم‌مرز است، همچنین اوکراین دارای مرز مشترک با بلاروس از شمال؛ لهستان، اسلواکی و مجارستان از غرب؛ رومانی و مولداوی؛ از جنوب و دارای خط ساحلی با دریای آزوف و دریای سیاه است. این کشور دارای مساحت ۶۰۳٬۶۲۸‌کیلومتر مربعی بوده و دارای جمعیت ۴۳٫۶ میلیونی است که هشتمین کشور اروپا از نظر جمعیت است. پایتخت و بزرگ‌ترین شهر آن کی‌یف است.

۹- سوئد

این کشور که در شمال اروپا واقع شده است جزو یکی از پیشرفته‌ترین کشور‌های اتحادیه اروپا شناخته شده است. کشور سوئد نیز مانند سایر کشور‌های ذکر شده مهاجران زیادی را جذب می‌نماید. برای اخذ اقامت در این کشور، اتباع خارج از اتحادیه اروپا باید اقدامات لازم را در جهت درخواست ویزا انجام دهند. یکی از بهترین راه‌های ورود به این کشور از طریق پذیرش از دانشگاه‌ها یا کالج‌های زبان در این کشور و اخذ ویزای تحصیلی سوئد است.

۱۰-ترکیه

ترکیه، یکی از کشور‌های مهم منطقه خاورمیانه و قاره اروپا است. این کشور زیبا و منحصر به فرد در ناحیه‌ای میان آسیا و اروپا واقع شده است و به عنوان یک منطقه با ارزش اقتصادی و فرهنگی شناخته می‌شود. به خاطر نزدیکی ترکیه به ایران و تشابهات فرهنگی میان این دو کشور، ایرانی‌های بسیاری به تحصیل، کار و زندگی در ترکیه تمایل دارند. برخی نیز از این کشور به‌عنوان پل ارتباطی برای ورود به بهترین کشور‌های دنیا و بهترین مقصد‌های مهاجرتی استفاده می‌کنند.

10 کشور برتر برای مهاجرت ایرانیان

    

برای دریافت  اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره  با شماره 79147-021 تماس حاصل فرمایید.

www.ukr-visa.com

Instagram.com/safir_noor_co

WhatsApp:+989102733383

 

 
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر