کد خبر: 148451
A

عوامل موثر بر قیمت قالب بتن

قالب فلزی بتن از نوع پرکاربرد انواع قالب ها است. قالب بتن توانسته معایب قالب های دیگر مانند قالب چوب را برطرف کند. قالب بتن نسبت به قالب های دیگر خصوصیات و ویژگی هایی دارد که قیمت آن بالا تر است.

عوامل موثر بر قیمت قالب بتن

 به گزارش سایت دیدبان ایران؛ قالب فلزی بتن از نوع پرکاربرد انواع قالب ها است. قالب بتن توانسته معایب قالب های دیگر مانند قالب چوب را برطرف کند. قالب بتن نسبت به قالب های دیگر خصوصیات و ویژگی هایی دارد که قیمت آن بالا تر است. این ویژگی ها شامل؛ قابلیت تعمیر و نگهداری، قالب بندی صاف، تکرار پذیری بالا، کاهش هزینه، قالب صیفی. مقاومت بالا در برابر فشار و ویژگی های دیگر می شود که باعث این افزایش قیمت شده است. اما لازم به ذکر است که قالب بتن بر خلاف قالب های دیگر که یکبار مصرف هستند با یک بار خرید و صرف هزینه قابلیت استفاده در چندین پروژه های مختلف را دارد. قالب بتن نسبت به قالب های دیگر که زمان کاربرد آن ها بسیار کمتر است دوام بیشتری دارند. در ادامه قصد داریم به عوامل موثر بر قیمت قالب بتن فلزی اشاره کنیم.

 قیمت قالب بتن فلزی بسته به عوامل مختلفی است. قالب بتن که در ابعاد، ضخامت و ورق های فلزی مختلف تولید می گردد با توجه به نوع طراحی قیمت آن نیز محاسبه می شود. قالب بتن در ابعاد استاندارد تولید می شود و در عرض ۱۰ سانتی متری تا ۵۰ سانتی متری قابل تولید است. قالب بتن در طول های یک متر تا متراژ یک و نیم تا دو متر تولید می شود. قالب بتن فلزی در اجرای سقف سقف با استفاده از جک سقفی اجرا می شود و برای به کار بردن این محصول در اجرای سقف می بایست ارتفاع و وزن آن بر اساس پروژه محاسبه شود. قالب بتن فلزی بر اساس عملکرد آنها طراحی و اجرای مختلفی دارند. این طراحی و اجرا شامل قالب فلزی مدولار، قالب فلزی خواص، قالب فلزی لارج پنل و قالب فلزی تونل فرم می شود.

1

                                                     محاسبه قیمت قالب بتن

قیمت قالب بتن فلزی

 تمامی این موارد علاوه بر کیفیت و نوع قالب بتن در قیمت قالب بتن تاثیر گذار است. همچنین قیمت قالب بتن موثر از قیمت مواد اولیه در بازار و هزینه های طراحی و تولید در قالب های خاص نیز می باشد. اصلی ترین بخش تعیین کننده قیمت قالب بتن وزن قالب بتن است. وزن قالب بتن نسبت به طول و عرض محصول متغیر است. یعنی وزن قالب فلزی لب ۵ با لبه ۶ تفاوت دارد. در نتیجه نمی توان برای قیمت قالب بتن عدد ثابتی در نظر گرفت. بنابراین با توجه به موارد ذکر شده برای اطلاع از قیمت قالب بتن و محاسبه قیمت روز لازم است که با فروشگاه آهن آلات تماس بگیرید و با ارائه مشخصات مورد نیاز محصول مورد نظر خود از قیمت آن اطلاع کسب کنید.

 همچنین برای اطلاع از قیمت قالب بتن می توانید با فروشگاه آهن آلات بنیامین تماس گرفته تا آنها با در نظر گرفتن مواد اولیه و قیمت روز با توجه به نوع محصول و اندازه قیمت دقیق را به شما ارائه دهند.

 قیمت قالب بتن به کیفیت نوع و وزن آن نیز وابسته است. اساس قالب بتن ریخته گری سیمانی بوده و اشکال و کاربردهای گوناگونی دارد. این قالب در قاب هایی با ماده خاص (برای ثابت نگه داشتن فرم استفاده می شود) قابل تولید می باشد. فرم قالب ها به طور معمول ساخته شده از تخته سه لایه چوب فولاد پلاستیک و آلومینیوم است و قابلیت نگه داشتن سیمان را در خود دارد که سیمان پس از سفت شدن از قالب جدا می شود. قالب بتن در واقع کاربرد های زیادی دارد. اتومبیل به شکل های خاص دیده می شود که با استفاده از قالب ساخته شده است. در برخی موارد نیز ظاهر قالب بتن می تواند زاویه دار منحنی و مستقیم باشد که معمولاً قیمت آن نسبت به قیمت قالب معمولی بیشتر خواهد بود. اما توجه داشته باشید که اگرچه به طور کل قالب بخش مهم و ضروری از مراحل ساخت است.

2

                                                 قالب فلزی بتن

نحوه محاسبه قیمت قالب بتن

 اما قالب بتن با طرح خاص ارزش بیشتری دارد. قیمت قالب بتن با توجه به شغل نیز می تواند متغیر ارزان و گران باشد. می توان گفت که سطوح افقی قالب بتن تقریباً ارزان است. زیرا تنها قالب معمولی برای پشتیبانی نیاز می باشد. قیمت قالب بتن برای فضا هایی مانند پله از آن جهت که کار بیشتری انجام می شود ممکن است بیشتر برآورد شود. استفاده از قالب بتن برای فضایی مانند دیوار ستون تیرها یا کف طبقه دوم قیمت بیشتری برای شما محاسبه می شود. دلیل این افزایش قیمت این است که استفاده از قالب بتن در ساخت قالب عمودی ساختار پشتیبانی تیر و همچنین کف کار بیشتر است. علاوه بر آن قالب باید مشخصات دقیق داشته باشد که در غیر این صورت برآورد قیمت بالاتر می رود. به طور معمول قالب بتن برای راهرو، بتن ریزی خانه ها و سایر سطوح مختلف که نیاز به فرم دارند استفاده می شود.

3

                                                              انواع قالب بتن

قالب بتن ارزان

 اما می توان گفت که در برخی مواقع نیز قالب بتن در سایر کاربردهای یک مکان مسکونی مانند سقف بتنی، بتن ریختن ستون ها و دیوار و کاربردهای عمودی دیگر انجام می شود. گزینه مقرون به صرفه تر برای پروژه های بزرگتر می ‌تواند قالب بتن فولاد و آلومینیومی باشد که جایگزین قالب چوب و یا تخته سه لا است. این نوع قالب برای نصب دائمی گزینه ای مناسب است و صرفه جویی طولانی مدت دارد. قیمت قالب بتن آلومینیوم و فولاد نسبت به مدت زمان استفاده ای که دارد بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. فروشگاه آهن آلات بنیامین ارائه دهنده انواع آهن آلات نظیر قالب فلزی بتن جک سقفی قالب پلاستیکی بتن و سایر آهن آلات است که جهت خرید و اطلاع از قیمت آن می توانید به سایت مراجعه کنید. ghalebbenyamin.com

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر