کد خبر: 100528
A

فردی که در آمریکا برنده بلیط بخت آزمایی «مگا میلیونز» شد؛ کیست؟

سازمان‌دهندگان قرعه‌کشی «مگا میلیونز» در آمریکا می‌گویند بلیط برنده این بخت‌آزمایی را فردی در ایالت میشیگان خریده و اکنون منتظر آمدن او هستند.

فردی که در آمریکا برنده بلیط بخت آزمایی «مگا میلیونز» شد؛ کیست؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سازمان‌دهندگان قرعه‌کشی «مگا میلیونز» در آمریکا می‌گویند بلیط برنده این بخت‌آزمایی را فردی در ایالت میشیگان خریده و اکنون منتظر آمدن او هستند.

ارزش بلیط برنده این قرعه‌کشی، این بار، یک میلیارد و ۵۰۰ هزار دلار است که سومین جایزه بزرگ بخت‌آزمایی در تاریخ آمریکاست.

قرعه‌کشی برای این جایزه میلیاردی شامگاه جمعه، سوم بهمن، انجام شد و بلیط شماره ۲۴ برنده آن اعلام شد، اما شخص برنده هنوز برای دریافت جایزه خود رجوع نکرده است.

سازمان‌دهندگان می‌گویند برگ برنده را شخصی در یک فروشگاه خواروبارفروشی در شهر کوچک نووی در حومه دیترویت میشیگان به قیمت دو دلار خریده است.

بنا بر مقررات «مگا میلیونز»، او می‌تواند بین دریافت یک‌باره جایزه یا دریافت آن با اقساط ۲۹ ساله یکی را انتخاب کند. در صورت دریافت یک‌باره جایزه، پس از پرداخت مالیات، مبلغ ۵۳۰ میلیون دلار به دست او می‌رسد.

به این خاطر که طی چهار ماه اخیر از ۳۶ قرعه‌کشی قبلی «مگا میلیونز» برگ برنده‌ای بیرون نیامد، مبلغ این بخت‌آزمایی به بالاتر از یک میلیارد دلار رسید.

بلیط‌های «مگا میلیونز» در فروشگاه‌های مواد غذایی و پمپ بنزین‌های ۴۵ ایالت آمریکا، ناحیه کلمبیا و جزایر ویرجین فروخته می‌شود.

بزرگ‌ترین جایزه «مگا میلیونز» در اکتبر ۲۰۱۸ به مبلغ ۱.۵۳۷ میلیارد دلار پرداخت شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر