کد خبر: 101056
A

ادعای شبکه «آی۲۴نیوز» ؛ نامه تهدید آمیز در محل بمبگذاری در نزدیکی سفارت اسرائیل در دهلی: «این فقط آغاز کار است»

شبکه «آی۲۴نیوز» مدعی شد؛ در پی انفجار روز جمعه ۲۹ ژانویه، در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی، پلیس هند از پیدا شدن یک نامه تهدید آمیز در محل این حادثه خبر داد. بازرسان پلیس می‌گویند در این نامه به ماجرای شهادت قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران و شهادت محسن فخری‌زاده، از چهره‌های برجسته برنامه هسته‌ای ایران اشاره شده است.

 ادعای شبکه «آی۲۴نیوز» ؛ نامه تهدید آمیز در محل بمبگذاری در نزدیکی سفارت اسرائیل در دهلی: «این فقط آغاز کار است»

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ به نقل از تارنمای شبکه «آی۲۴نیوز»، یک نامه تهدید آمیز  در محل انفجار روز جمعه ۲۹ ژانویه، در نزدیکی سفارت اسرائیل در دهلی پیدا شده است. در این نامه نوشته است که «این فقط آغاز کار است». 

بر اساس گزارش همین منبع، در نامه تهدید آمیز روز جمعه، به ماجرای ترورسردار (شهید ) قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران و همچنین (شهید) محسن فخری‌زاده، از چهره‌های برجسته برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران مستقیما اشاره شده است.

پل میشل، خبرنگار رادیوی بین المللی فرانسه در بیت‌المقدس نیز با انتشار گزارشی مدعی شده است که نامه تهدید آمیز، رون مالکا، سفیر اسرائیل در هند را خطاب قرار داده است. همچنین، نتایج اولیه تحقیقات پلیس هند در مورد انفجار روز جمعه نشان می دهد که ممکن است ایران با این انفجار ارتباط داشته باشد. 

به گزارش پل میشل و به نقل از رسانه های اسرائیلی، منابع آگاه گزارش داده اند که «موساد» سازمان اطلاعات و عملیات ویژه اسرائیل تحقیقات خود را در مورد بمگذاری روز جمعه آغاز کرده است. 

از سوی دیگر، روزنامه «جروزالم پست» با انتشار گزارشی ادعا کرده است که گروه تروریستی «جیش الهند»، با انتشار یک پیام تلگرامی مسئولیت انفجار روز جمعه در نزدیکی سفارت اسرائیل را برعهده گرفته است.

بر اساس این گزارش و به نقل از یکی از شبکه های محلی هند، نیروهای امنیتی این کشور تاکنون دو مظنون را در ارتباط با انفجار روز جمعه دهلی دستگیر و چندین ایرانی را نیز مورد بازجویی قرار داده اند.  

«جروزالم پست» به نقل از رسانه‌های محلی هند همچنین نوشته است که نیروهای امنیتی این کشور از اداره مهاجرت هند خواسته است تا فهرستی از تمام شهروندان ایرانی که اخیرا وارد هند شده اند را در اختیار آن ها قرار دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر