کد خبر: 102177
A

کابینه اسرائیل برای نشست امنیتی فراخوانده شد

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل از اعضای کابینه درخواست کرد در نشست امنیتی فوق‌العاده شرکت کنند. بر اساس این گزارش‌ها، این نشست و با توجه به اهمیت آن به صورت کدگزاری شده و مجازی برگزاری خواهد شد. هنوز در مورد جزئیات و موضوع امنیتی مورد نظر نتانیاهو خبری منتشر نشده است.

کابینه اسرائیل برای نشست امنیتی فراخوانده شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اعضای کابینه درخواست کرد در نشست امنیتی فوق‌العاده شرکت کنند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه‌ شب به نقل از نخست وزیر این رژیم گزارش دادند که نتانیاهو از اعضای کابینه (کنست) خواست برای گفت‌وگو در مورد مسئله‌ امنیتی در این نشست حاضر باشند.

بر اساس این گزارش‌ها، این نشست و با توجه به اهمیت آن به صورت کدگزاری شده و مجازی برگزاری خواهد شد.

هنوز در مورد جزئیات و موضوع امنیتی مورد نظر نتانیاهو خبری منتشر نشده است.

چندی قبل یک اندیشکده صهیونیستی در تحلیلی نوشت که فلسطین اشغالی با ناآرامی‌های مدنی و تهدیدهای داخلی مواجه شده و دولت حاکم بی‌توجه به این واقعیات است.

اندیشکده «بگین سادات» در تحلیلی نوشت، نخست وزیر رژیم اسرائیل هرج و مرج و خشونت آمیز فزاینده در شهرها را انکار می‌کند. متوقف کردن این پدیده که در حال مبدل شدن به یک تهدید عینی است، نیاز به تلاش همه جانبه و تقویت ارتش و پلیس در کنار آماده سازی مناسب سیستم قضایی دارد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر