کد خبر: 103655
A

بایدن نام وزیر دفاعش را فراموش کرد!

رئیس‌جمهوری آمریکا روز دوشنبه در جریان مراسمی در کاخ سفید نام لوید آستین، وزیر دفاع دولتش را به یاد نیاورد و گفت: همانی که آن پست را دارد

بایدن نام وزیر دفاعش را فراموش کرد!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس‌جمهوری آمریکا روز دوشنبه در جریان مراسمی در کاخ سفید نام لوید آستین، وزیر دفاع دولتش را به یاد نیاورد و گفت: همانی که آن پست را دارد!

به نوشته روزنامه دیلی میل، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا طی مراسمی دو ژنرال زن را برای رهبری فرماندهی‌های ارتش آمریکا معرفی کرد. گزینه‌های او باید تاییدیه سنا را بگیرند.

او گفت: و من میخواهم از وزیر... خب، از ژنرال سابق تشکر کنم. من هنوز او را ژنرال صدا میزنم، وزیر من.... همانی که آن سمت را دارد.

بایدن ادامه داد: می‌خواهم اطمینان حاصل کنم که ما از این وزیر بابت تمام آنچه او برای اجرای چیزهایی انجام داده است که در رابطه با آنها صحبت کردیم، تشکر کنیم و برای معرفی این دو خانم برای ارتقای درجه.

در اوایل همین جلسه، جو بایدن که از روی اتوکیو سخنرانی می‌کرد، به نام رهبر وزارت دفاع آمریکا اشاره کرد و گفت: وزیر آستین.

قبلا هم پیش آمده بود که رئیس جمهوری ۷۸ ساله آمریکا در یادآوری اسامی کابینه وزرایش به مشکل بربخورد. او ماه دسامبر نتوانست به درستی اسم گزینه مورد نظرش برای وزارت سلامت و خدمات انسانی را درست تلفظ کند. بایدن در ادامه تلفظ اشتباهی از نام او ارائه کرد.  

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر