کد خبر: 106412
A

«گردان‌های حزب الله» عراق: مصطفی الکاظمی باید برکنار شود

در پی انفجار بیمارستان «ابن الخطیب» در بغداد که در نتیجه آن ۸۲ تن کشته شدند؛ «گردان‌های حزب الله» عراق خواستار برکناری دولت مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق شد.

«گردان‌های حزب الله» عراق: مصطفی الکاظمی باید برکنار شود

به گزارش دیده بان ایران؛ 

 به نقل از سایت شبکه خبری آر تی، «گردان‌های حزب الله» عراق با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: روز به روز، کشور ما به سرعت به سمت پرتگاه فاجعه کشیده می‌شود و در برخی مواقع اشغالگران برای آن کار و تلاش می‌کنند و دلیل دیگر آن فساد مفسدین در سایه عدم وجود قانون است که پرونده خدمات‌رسانی را به طور کلی مانند شکار طعمه‌ها قرار داده که مافیاهای فساد برای به چنگ درآوردن آن رقابت می‌کنند تا شهروند عراقی در معرض درد و رنج و تهیدستی بیشتر در نبرد جدیدی علاوه بر دو نبرد با جنایت‌های گروه تروریستی داعش و شیوع ویروس کرونا قرار بگیرد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است: در زمانی که ما به خانواده شهدای فاجعه بیمارستان «ابن الخطیب» تسلیت گفته و عزادار هستیم، خواستار برکناری دولت مصطفی الکاظمی هستیم که باعث افزایش مشکلات شهروندان عراقی و عمیق‌تر شدن فقر و تنگدستی بین اقشار ضعیف شده و آن را تحت اشغال و فساد قرار داده است.

وزارت بهداشت عراق پیشتر اعلام کرد، نخست وزیر این کشور دستور تحقیقات از شماری از مسئولان وزارت بهداشت در بغداد را در خصوص حادثه بیمارستان «ابن الخطیب» داده است. وزارت کشور عراق اعلام کرد که در نتیجه این انفجار ۸۲ تن کشته و ۱۱۰ تن نیز زخمی شدند.

منبع: شفقنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر