کد خبر: 107625
A

نتانیاهو در قدرت ماندگار شد/ دولت جدید اسرائیل تشکیل نمی شود

منابع خبری اسرائیل مدعی شدند که ‎نفتالی بنت رهبر حزب یمیناه روند مذاکرات خود با ‎یائیر لاپید رهبر حزب یش عتید و نامزد نخست وزیری تشکیل کابینه تغییر را متوقف و تماس هایی را با نمایندگان حزب لیکود آغاز کرده است. بنت تشکیل کابینه وحدت ملی با حضور حزب عربی رعم را غیرممکن دانسته است.

نتانیاهو در قدرت ماندگار شد/  دولت جدید اسرائیل تشکیل نمی شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ منابع خبری اسرائیل مدعی شدند که ‎نفتالی بنت رهبر حزب یمیناه روند مذاکرات خود با ‎یائیر لاپید رهبر حزب یش عتید و نامزد نخست وزیری تشکیل کابینه تغییر را متوقف و تماس هایی را با نمایندگان حزب لیکود آغاز کرده است. بنت تشکیل کابینه وحدت ملی با حضور حزب عربی رعم را غیرممکن دانسته است. 

‌یائیر ‎لاپید رهبر حزب «یش عتید» در سخنانی به صورت تلویحی بن بست ایجاد شده در مسیر تشکیل کابینه تغییر را تایید کرد و افزود قصد تسلیم شدن ندارد و به تلاش هایش برای تشکیل کابینه ادامه خواهد داد و در صورت عدم موفقیت در پای صندوق های رای (انتخابات پنجم) حاضر خواهد شد.

به گزارش دیده بان ایران؛ الجزیره به نقل از منابع خود اعلام کرد؛ نفتالی بنت اعلام کرده؛ با توجه به وجود جنگ من دیگر به دنبال تشکیل دولت جدید برای برکناری نتانیاهو نیستم. بنت تشکیل کابینه وحدت ملی با حضور حزب عربی رعم را غیرممکن دانسته است. «منصور عباس» رهبر «حزب رعم»  هم گفته حاضر نیست  با «‌یائیر ‎لاپید» ائتلاف کند چرا که آنها علیه شهروندان عرب اقدام کرده اند. 

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر