کد خبر: 109845
A

کنایه ترامپ به بایدن؛ در دیدار با پوتین نخوابی، سلام برسان!

دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در بیانیه‌ای برای جو بایدن در دیدارش با رییس جمهور روسیه آرزوی موفقیت کرده است و همچنین با کنایه او را تشویق کرد که در این دیدار "به خواب نرود".

کنایه ترامپ به بایدن؛ در دیدار با پوتین نخوابی، سلام برسان!

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از پایگاه نیویورک پست، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای ایمیلی نوشت: بایدن در تعاملت با رئیس جمهور پوتین موفق باشی-در این دیدار به خواب نرو و لطفا گرمترین سلام من را به او برسان!

ترامپ در جریان کمپین انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته میلادی در آمریکا از بایدن با لقب "جوی خوابالو" یاد کرده و مکررا مدعی شد که او قوای ذهنی او در حال افول است.

این آرزوی موفقیت ترامپ برای بایدن در حالی مطرح شده که رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه با بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس دیدار کرد و این رهبران به تعریف و تمجید از هم پرداختند و حتی بایدن به جانسون یک دوچرخه جدید هدیه داد.

بایدن قرار است روز چهارشنبه با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در شهر ژنو سوئیس دیدار کند؛ نشستی که بعد از دیدار چند روز دیگر جو بایدن با ملکه الیزابت دوم در قلعه ویندزور و سپس شرکت در اجلاس ناتو در بلژیک انجام خواهد شد.

هنوز مشخص نیست آیا بایدن و پوتین کنفرانس مطبوعاتی مشترکی در ژنو برگزار می کنند یا خیر.

ترامپ بعد از کنفرانس مطبوعاتی سال۲۰۱۸ خود با پوتین در فنلاند که در جریانش ظاهرا صحبت‌های پوتین در انکار هک کردن دموکرات‌ها از سوی روسیه درسال ۲۰۱۶ را تایید کرد، مجبور به کنترل آسیب شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر