کد خبر: 111566
A

وزیر دفاع اسرائیل: جمهوری اسلامی کاملاً می داند که ما در خاک این کشور عملیات انجام می‌دهیم

بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل شامگاه یکشنبه ۱۳ تیرماه گفت ایران «خوب می‌داند که ما در خاک این کشور عملیات انجام می‌دهیم». بنی گانتز گفت اسرائیل «مصمم است مانع از هسته‌ای شدن ایران شود. ما فعالیت‌های منفی ایران در منطقه را قبول نمی‌کنیم و فکر می‌کنم آن‌ها (مقامات ایران) می‌دانند که ما آماده اقدام هستیم و همچنین می‌دانند که ما در خاک آن‌ها عملیات انجام می‌دهیم».

وزیر دفاع اسرائیل:  جمهوری اسلامی کاملاً  می داند که ما در خاک این کشور عملیات انجام می‌دهیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل  گفت ایران «خوب می‌داند که ما در خاک این کشور عملیات انجام می‌دهیم».

بنی گانتز گفت اسرائیل «مصمم است مانع از هسته‌ای شدن ایران شود. ما فعالیت‌های منفی ایران در منطقه را قبول نمی‌کنیم و فکر می‌کنم آن‌ها (مقامات ایران) می‌دانند که ما آماده اقدام هستیم و همچنین می‌دانند که ما در خاک آن‌ها عملیات انجام می‌دهیم».

 او در گفت‌وگو با شبکه ۱۳ تلویزیون نظامی اسرائیل افزود: «اسرائیل در حال رویارو شدن با ایران است و آماده دفاع از خود است».

بنی گانتز توضیح بیشتری در این باره نداد. یوسی کوهن، رئیس پیشین موساد، ماه گذشته و تنها چند روز پس از پایان دوره ریاست خود بر سازمان جاسوسی اسرائیل، در یک مصاحبه مشروح با شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل جزئیاتی جدید از فعالیت‌های موساد در عملیات ایران بازگو کرد.

وی در ادامه گفت که  اسرائیل ادامه رهاسازی  بالن ها را نمی پذیرد و به آنها پاسخ خواهد داد. اسرائیل همچنین ادعا کرد که حمله اخیر به غزه به اهداف خود دست یافته است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر