کد خبر: 113540
A

۶ سناتور جمهوری‌خواه خطاب به جو بایدن: ابراهیم رئیسی مطابق قوانین آمریکا تحریم است و نباید در نشست سازمان ملل شرکت کند

سناتورهای جمهوری‌خواه در نامه خود این گونه نوشتند: «ابراهیم رئیسی باید طبق قوانین آمریکا تحت تحریم باقی بماند. در صورتی که سازمان ملل همچنان برنامه فعلی خود برای برگزاری نشست حضوری را در پیش بگیرد، کاخ سفید باید مانع از صدور روادید برای رئیسی و دیگر رهبران ایران برای حضور در این نشست شود».

۶ سناتور جمهوری‌خواه خطاب به جو بایدن: ابراهیم رئیسی مطابق قوانین آمریکا تحریم است و نباید در نشست سازمان ملل شرکت کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ۶ سناتور جمهوری‌خواه به نام‌های «تام کاتن» سناتور جمهوری‌خواه ایالت آرکانزاس، «چاک گراسلی» سناتور جمهوری‌خواه ایالت «آیووا»، «مارشا بلک برن» سناتور جمهوری‌خواه ایالت «تنسی»، «ریک اسکات» سناتور جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا، «مارکو روبیو» سناتور جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا و «تد کروز» سناتور جمهوری‌خواه ایالت تگزاس روز گذشته با ارسال نامه‌ای به «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا خواستار ممانعت از صدور روادید برای «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور منتخب و دیگر مقام‌های ایرانی برای حضور در مجمع عمومی ماه سپتامبر ۲۰۲۱ سازمان ملل شدند.

این سناتورهای جمهوری‌خواه رئیس‌جمهور منتخب ایران را به نقض حقوق بشر متهم کردند و خواستار تحریم‌ وی شدند.

سناتورهای جمهوری‌خواه در نامه خود این گونه نوشتند: «ابراهیم رئیسی باید طبق قوانین آمریکا تحت تحریم باقی بماند. در صورتی که سازمان ملل همچنان برنامه فعلی خود برای برگزاری نشست حضوری را در پیش بگیرد، کاخ سفید باید مانع از صدور روادید برای رئیسی و دیگر رهبران ایران برای حضور در این نشست شود».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر