کد خبر: 115687
A

رئیس‌جمهور برزیل: یا باید در انتخابات پیروز شوم یا کشته می‌شوم!

رئیس‌جمهور برزیل که در تلاش برای پیروزی دوباره در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۲ است، گفت که سه گزینه در مقابل خود دارد و آن این است که زندانی یا کشته شود و یا در انتخابات پیروز گردد.

رئیس‌جمهور برزیل: یا باید در انتخابات پیروز شوم یا کشته می‌شوم!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس‌جمهور برزیل که در تلاش برای پیروزی دوباره در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۲ است، گفت که سه گزینه در مقابل خود دارد و آن این است که زندانی یا کشته شود و یا در انتخابات پیروز گردد.

 «ژائیر بولسونارو» رئیس‌جمهور برزیل که در تلاش برای پیروزی دوباره در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۲ برزیل است، در دیدار روز شنبه خود با سران اوانجلیک گفت که در رابطه با این انتخابات در مقابل خود سه گزینه دارد.

به گزارش وبگاه خبری «هیل»، وی اعلام کرد «من برای آینده خود سه گزینه دارم: دستگیر، کشته یا پیروز شوم.»

به نوشته خبرگزاری رویترز، با این حال، بولسونارو وعده داد که هیچ کس او را در میان ناآرامی‌های فزاینده در کشوری که وی به دلیل موضع و عملکردش در مقابله با کرونا مورد انتقاد و تحقیق قرار دارد، مرعوب نخواهد کرد. 

رئیس‌جمهور راست افراطی برزیل همچنین سیستم رای‌گیری الکترونیکی در این کشور را مورد تردید قرار داده و مدعی شده که احتمال تقلب در آن است و با همین استدلال گفته که این کشور از برگه‌های رای استفاده خواهد کرد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر