کد خبر: 115923
A

نماینده آمریکا در امور ایران: برنامه ای برای مذاکرات هسته ای وجود ندارد/ نمی توانیم تا ابد منتظر بمانیم

رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران گفت: آمریکا هنوز هیچ گونه اشاره‌ یا طرحی که نشان دهد "ابراهیم رئیسی" رئیس جمهور جدید ایران آماده برگزاری دور هفتم گفت‌وگوها برای بازگشت توافقی که با نام «برنامه جامع اقدام مشترک» شناخته می‌شود، دریافت نکرده است

نماینده آمریکا در امور ایران: برنامه ای برای مذاکرات هسته ای وجود ندارد/ نمی توانیم تا ابد منتظر بمانیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران که خبرگزاری آمریکایی «بلومبرگ» مصاحبه می‌کرد، مدعی شد که آمریکا و تروئیکای اروپایی (فرانسه، انگلیس و آلمان) پیشتر نیز بیش از حد صبور بوده‌اند.

رابرت مالی در ادامه این مصاحبه گفت که آمریکا هنوز هیچ گونه اشاره‌ای که نشان دهد "ابراهیم رئیسی" رئیس جمهور جدید ایران آماده برگزاری دور هفتم گفت‌وگوها برای بازگشت توافقی که با نام «برنامه جامع اقدام مشترک» شناخته می‌شود، دریافت نکرده است.

وی اضافه کرد: «در حالی که ایران به پیشرفت‌های هسته‌ای خود ادامه می‌دهد ما نمی‌توانیم تا ابد منتظر بمانیم چون در برخی نقاط، پیشرفت‌ها به گونه‌ای است که بازگشت به برجام برای آمریکا بسیار کم ارزشمندتر از غیر آن است».

نماینده آمریکا در امور ایران افزود: « اما این موضوع نباید برای مدت طولانی به تعویق بیفتد زیرا در این صورت ما به نتیجه گیری متفاوتی خواهیم رسید».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر