کد خبر: 116766
A

جزییات ۴ ضربه هوایی شب گذشته به حشدالشعبی در ابوکمال/ دو خودرو نظامی منهدم شدند

خبرگزاری «بغداد امروز» از ۴ حمله هوایی به دو خودرو نظامی متعلق به حشدالشعبی در مرز سوریه و عراق خبر داد.

جزییات ۴ ضربه هوایی شب گذشته به حشدالشعبی در ابوکمال/  دو خودرو نظامی منهدم شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در حمله هوایی به کاروان شبه‌نظامیان وابسته به ایران در مرز سوریه و عراق چندین عنصر شبه‌نظامی کشته و مجروح شدند.

منابع امنیتی شامگاه سه‌شنبه ۱۴ سپتامبر از حمله آمریکا به مواضع شبه‌نظامیان در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه خبر دادند.اما به دنبال آن پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا هر گونه نقش داشتن در بمباران هوایی صورت گرفته در مرزهای سوریه و عراق را تکذیب کرد.

سخنگوی ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش در عراق و سوریه نیز گفت:«سه‌شنبه هیچ حملات هوایی در البوکمال انجام نداده‌ایم.»

در همین راستا منابع «العربیه» گزارش دادند که در این حمله هوایی یکی از مقرهای متعلق به شبه‌نظامیان مستقر در نوار مرزی عراق و سوریه هدف قرار گرفته است.

منابع نزدیک به حشدالشعبی اما از حمله هوایی آمریکا با جنگنده‌های «اف ۱۵» به این منطقه خبر دادند. بنا به گزارش‌ این منابع در این حمله دو خودرو نظامی شبه‌نظامیان وابسته به حشدالشعبی منهدم شده است.

خبرگزاری «بغداد امروز» از ۴ حمله هوایی به دو خودرو نظامی متعلق به حشدالشعبی در مرز سوریه و عراق خبر داد.

از طرفی دیدبان حقوق بشر سوریه اشاره کرد که «جنگنده‌های ناشناسی دروازه مرزی نظامی ویژه شبه‌نظامیان ایرانی را در مرز سوریه با عراق در البوکمال هدف قرار دادند.»

تلویزیون کردستان 24 نیز اعلام کرد که «حملات هوایی ناشناس، در نزدیکی شهرک القائم عراق که در مجاورت با منطقه البوکمال سوریه است، رخ داده است.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر